1.bölüm; TERSLİK

28 3 2
                                    

Yeni bir sabaha uyandım. Bu evden çocukluğumun yaşadığı evden gidiyorum , kapkaranlık bir hayata adım atıyorum. Evdeki eşyaları paketlemeyi bitirdikten sonra taşımacılar geldi . Eşyaları kamyona yüklediler eve son kez baktım , rafta ailemle olan fotoğrafım kalmıştı gidip onuda aldım ve evden çıktım . Canım evim en güzel yaşlarımın geçtiği, hayatımın mutlu huzurlu olduğu evim ...

Arabama bindim yeni evime doğru sürdüm . Hava kararmaya başlamıştı , kasabaya girerken içime bi kuşku düştü . Arabadan indim ev tam karşımdaydı.


      

      

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


C

idden içimde bi korku vardı . Adamlar eşyaları indirmeye başlamıştı. Arkamı döndüm kasabaya gelişi güzel bakış attım. Bir kaç insan vardı nedensizce öylesine bakıyorlardı .Dikdik baktılar o kadar garip baktılar ki kendimi kötü hissettim . Arkamı döndüm evin penceresinde bir süliet görür gibi olmuştum, yorgunluk diyip geçiştirdim . Eve doğru yürüdüm adamlara eşyaları bırakmaları gereken yerleri gösterdim . İşler tamamlandıktan sonra adamlara ücreti ödedim , yolcu ettim . Eşyaları yerleştirmeye başladım . Saat 12.00 olmuştu . O kadar yoruldum ki kendimi yere atıcaktım neyseki herşeyi bitirmiştim ev çok kocamandı . Neden buraya geldiğimi sorarsanız ben öğretmenim ve tayinim çıktı . Kendime bi kahve yaptım ve koltuğa oturdum hemen dizi açtım korku tabiki . Dizinin bitmesine az kalmıştı ama ben bitmiştim , uyku gözümden akıyodu . Filmi kapatıp odama gittim . Yatağıma uzandım , kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Saat 03.00
Camın tıktıklanmasıyla uyandım normalde uykum derindir ama korku filmi izlediğim için her seste uyanırım .camın önünde siyah bir karga vardı gözleri yemyeşildi tam kalktım ki uçup gitti . Bende sorgulamadan geri yattım . Sabah kalktım daha okulların başlamasına 5 gün vardı bu 5 günü kasabayı tanımakla geçirecektim nede olsa alışmam lazımdı . Kahvaltıyı hazırladım , kapım çaldı . Gidip açtım 20 li yaşlarda olan bi kız duruyordu .

Ella : meraba , kime bakmıştınız

X:size bakmaya gelmiştim . Yeni taşındınız bir geleyim göreyim dedim .

Ella : anladım . İçeri geçermisin.

X:sorun olmassa tabiki

Ella:sorun değil gel.

Ella: tam kahvaltı yapacaktım sen otur ben sana çatal falan getireyim . Ismin neydi bu arada?

Nanoa: nanoa seninki?

Ella : ella benimkide

Nanoa: tanıştığımıza memnun oldum.buraya gelmenin sebebi ne .

Ella: öğretmenim tayinim çıktı.

Nanoa:hımm anladım . Bu köyü pek tercih etmezler genelde .

Ella:neden ki ?

Nanoa:hiçç...

Nanoa pek çaktırmamaya çalışti ama birşeyler sakladiğını anladim. Ama üstünde pek durmadım .
Kahvaltıyı bitirdik bana köyü dolaştırmasını istedim . Severek tabii dedi . Nerden bilebilirdimki o gülüşün arkasında bir şeytan olduğunu ....

                          THE DARK

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 12, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

THE DarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin