YEM.

15 2 0
                                    

       Topuklarım altında ezilen taşlara kulak asmadan ilerliyordum. Gideceğim yere varmama az kalmış olsa gerek tek  kulağıma takılı olan kulaklıktan onun sesini duydum.

"Dikkatli ol." Hırıltılı çıkan sese aldırmadan tempolu adımlarıma devam ettim.

"Belki de daha az sigara içmelisin, kulağım  ve ben rahatsız oluyoruz." Dedim ve görmeyeceğini bildiğim halde gözlerimi devirdim.

  Gözüm hala tenha yoldaydı. Hedefime yaklaşmıştım. Sadece birazdan soldaki yola sapacak ve zehrimi akıtacaktım. Öfkem beni dik tutuyor, yenilmez kılıyordu.

Belki buydu beni bu zamana kadar ayakta tutan, öfkemi ve kinimi daha bitmek bilmeyen hale getiren.

   Kendime sözüm vardı, herkesin ödeyeceği bir bedel vardı. Sözümü hala tam olarak yerine getirememiş olsam da yapacaktım. Er ya da geç. Kanımın son damlasına kadar, ölüm beni pençelerine alana dek...

Düşündüm.

Korkak, çaresiz, göz pınarlarında ağlamaya bile yer kalmamış o ânı. Son bir kez daha haykırmıştı küçük kız. Sesini son bir kerecik bile olsa duyurmak için. Boğazını yırtarcasına...

Ama kimse duymadı.

  Sonra o küçük beden feryadını kesmiş, gözündeki o duygular silinmişti. Artık daha ifadesiz bakıyordu gözleri.
Sanki az önce haykıran kendisi değilmiş gibi yüzsüzce.

Elini gözüne doğru kaldırdı. Koyuluklarla kaplıydı elleri.  Çamur mu kan mı olduğunu anlayamadı ellerindekinin. Daha küçüktü o, bilmezdi ki böyle şeyleri...

Gözlerini minik ellerinden çekerken önündeki bedene kaydı gözleri. Kıpırdamıyordu. Rengi de solmuştu sanki, yuvasından koparılmış bir papatya gibi.
Ellerini üstüne sildi hırçınca onu hissetmek istiyordu. Minnik ellerini ona uzatırken gözleri ona ihanet ediyordu. Net göremiyor ve uykusu varmış gibi hissediyordu.

Küçük bedeni ona uzanamadan kapanmıştı gözleri. Şansını son bir kez denemek istercesine zorladı kendini.

Hayal mi görmüştü yoksa gerçek miydi bilinmez karşısında onu gördü, alaca geyiği. Haline gülmüş gibi bir his kaplamıştı içini.

Kapattı gözlerini yanındaki cansız bedenle, onunla buluşma dileğiyle...


「 KÜL 」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin