Minulosť
Zobudil sa na energické klopanie na dvere. Otrávene si pretrel oči a v polospánku prešiel ku dverám.
-Kto to klope?- spýtala sa manželka Katka zo spálne.
Otvoril dvere a zbadal svojho kolegu Petra. Už bol v uniforme a netrpezlivo dupkal nohou.
-Prečo si tu tak skoro ráno. Služba sa nám začína až o 3 hodiny!- naštvane sa ho spýtal.
-Vražda v jednom byte na Kollárovej.... Ah ahoj Katka. - pozdravil Katku a okato sa na ňu zadíval.
-Dobré ráno..- odpovedala ospalo a šla zobudiť ich syna Lukáška. Musí ho dať ku mame aby nebol doma sám a niečo nevyviedol.
- Prepáčte že som vás zobudil tak skoro ráno ale hlavný ma poslal za vami. Je tam zavraždená žena a má pri sebe asi 3- ročné dieťa, ktoré v poriadnom šoku. Potrebujeme nájsť nejaké stopy a na to sa hodíte vy dvaja.- pokračoval.
-Dobre počkaj nás pred domom o chvíľu sme tam.- povedal a zavrel dvere.
Súčastnosť
Nezaujato som si prezerala obrázky v májovom čísle nejakého modneho časopisu, ktorý som si kúpila dnes na ceste zo školy. Dlhé hnedé vlasy mi vietor neustále fúkal pred oči a tak som sa nevedela ani poriadne sústrediť. Opäť som čakala na svoju najlepšiu kamarátku Paťu v našej obľúbenej cukrárni. Tá si teda dáva na čas, pomyslela som si ironicky.
Ale na začiatok slušnosť káže predstaviť sa. Volám sa Nina. Mám 17 a chodím do
druhého ročníka gymnázia. Mám jedného brata ,ktorý je odo mňa starší o 2 roky a práve teraz študuje v Anglicku, pretože dostal štipendium na neviemakušportovúškolu. Už som ho viac ako 4 roky nevidela. Teda ak nerátam skype. Moji rodičia boli zamestnaní ako policajti takže väčšina chalanov ma obchádza. Niežeby som bola škaredá to nie ale jednoducho sa boja otca. Jeden vzťah mi síce trval vyše pol roka ale nemalo to svetlú budúcnosť. Tie ostatné vzťahy nestoja za reč.
Práve dorazila Paťa na svojom čiernom nablýskanom aute. Vo chvíli ked vystúpila z auta polovica očí na terase cukrárne sa uprelo na ňu. Bola krásna. Mala dlhé ľahké šaty bielej farby a blond vlasy jej splývali na chrbáte.
-Ahoj muca prepáč musela som ešte niečo vybaviť- s úsmevom si ku mne prisadla a veľavravne na mňa žmurkla.
-Čau. Už sa lepšíš. Dnes meškáš iba pol hodinu.- s predstieraným hnevom som odpovedala.
-Ale no tak už sa nehnevaj. Zato ti dnes kúpim kávu ja okej?- a už kývla na čašníka, ktorý je už vyše roka do nej platonicky zamilaný.
-Čo si robila?- spýtala som sa jej zvedavo.
-Zháňala som nám vstupenky na jednu akciu v Bare. Tento víkend príde jeden bombový DJ tak o lístky je bitka. Ale našťastie nám Luky pár odložil. Pojdeme tam všetci už sa tešíím- odpovedala natešene. Lukáš je náš dlhoročný kamoš a nás všetkých myslela mňa, ju, Lukáša, Simu, Luciu, Šimona, Miša a Adama. To je už naša zohraná partia.
-No dobre ale cez v piatok konečne príde Tomáš (brat) a neviem či rodičia niečo neplánujú...-
-Ale prosím ťa to nie je žiaden problém podla mna tam pojde a Tomáš. Takú akciu si nenechá predsa ujsť.Isto to príde osláviť s kamošmi .-
A tak sa aj stalo ...
YOU ARE READING
Sestra
RomanceJe múdra a pekná. Vysoká tmavovlasá. Všedné dievča. Ale v jeden obyčajný deň sa všetko zmení. Kto vlastne je? Sú jej rodičia a brat naozaj jej pravá rodina? Príbeh o o tom ako môže neškodná diskotéka prevrátiť život 17-ročnému dievčaťu.