2.Nový človek

50 4 0
                                    

V piatok poobede naši išli po brácha na letisko. Ja som mala zatial pripraviť niečo na privítanie. Ked som pred domom začula zvuk nášho auta rýchlo som vybehla von. Z nášho očuchaného auta najprv vystúpila vysmiata mamina potom otec a z dverí spolujazdca vystúpil mladý krásny muž. Musela som sa v duchu vyhrešiť za moje hriešne myšlienky ktoré k nemu smerovali. Ved je to predsa moj brat hoci sa aj tak vobec nepodobáme. Naozaj sa tak velmi zmenil alebo naši na letisku nechtiac zobrali modela??

-Ahojte - pozdravila som.

-Nina si to vážne ty. Ako si nám vyrástla. Keby ťa nepoznám hned sa po tebe otočím- povedal mi zo smiechom a podla mojho úsudku mi bolo jasné že vtipkuje.

- Haha, vidím že tvoj humor ťa neopustil.- odpovedala som so smiechom a hned na to ma oblapil so svojimi rukami a na pár sekúnd som mala pocit že mám pomliaždené rebrá.

Vošli sme do domu kde som na stol pracne poukladala čipsy, tyčinky a koláče a dalšie veci na jednie.

-Konečne si už doma Tomáško.- povedala mamina so slzami v očiach a Tomáš ju jemne objímol.

-Musíš nám všetko porozprávať.- pridal sa nadšene otec a všetci sme sa naraz pozreli na Tomáša a s očakávaním sme čakali čo povie.

-Aj ja som velmi rád, že som už konečne doma. No s čím by som začal.... No viem už celkom slušne po polsky...- povedal a všetci sme sa začali smiať.

Uplne sa zmenil. Cítim sa pri nom akoby to bol cudzí človek.

- A mami chcem ťa o niečo poprosiť..- začal zdráhavo.

-Dnes je v Klube taká menšia párty a chalani už majú aj vstupenky a ...-

- No jasné len chod. Ale nieže sa opiješ.- povedala so smiechom mamina.

- Pojdeš aj ty Ninuš?- spýtal sa ma brat a ja som bola nekonečne rada že je už doma.

-No neviem, neviem takto ...- začal otec ale mamina ho prerušila so slovami, že som už dostatočne stará. Dakujem mami že aspon ty žiješ v 21. storčí.

- Samozrejme že idem.- povedala som radostne a už som aj utekala do izby aby som sa s túto správu hned zatelefonovala Pati.

- Jeeeej super. čo si obliekaš?- spýtala sa ma hned po tom čo som jej povedala že sa ide.

- Ešte neviem... O 9 bud predo mnou. Ideme to rozbiť.- začala som sa strašne smiať pretože si neviem predstaviť nás dve opité.

- Vykonám.- odpovedala a zložila.

Ja som vysmiata z toho že moj plán vyšiel opäť zbehla dolu a užívala si normálne chvíle s rodinou a keby som bola vedela že dlhú dobu budú posledné určite by som si ich užila viac.

SestraWhere stories live. Discover now