İyi okumalar🦋
Başım ağrıyordu, boynumda bir sızı hissettim.
Gözlerimi açmamıştım ama bilincim yerine gelmişti,
En son babamın seni seviyorum sözünü hatırlıyorum sonra gözüm kapanmıştı, şimdiyse başka bir yerdeydim bunu gözümü açmadan bile anlayabilirdim.Yavaşça ellerimi ve ayaklarımı yokladım bağlı falanlar mı diye , bağlı değillerdi.
İçerde biri yürüyordu yavaş yavaş.Hemen gözümü açıp yataktan fırladım elime komidinin üzerinde ki lambayı aldım.
Karşımda sarışın yirmilerinin başlarında olan bir çocuk bana şaşkın şaşkın bakıyordu.Ellerini havaya kaldırıp " sakin ol başkan, bende senin gibi buraya tıkıldım" dedi.
Tehdidkar bir sesle " sen kimsin" dedim
Eğlenen bir sesle " ben deniz, asıl sen kimsin " dedi gülerek.
Ondan bir zarar gelmeyeceğini anlayıp elimdeki lambayı yerine koydum.
Rahatlamış bir sesle " ha şöyle" dedi.
Onu umursamayıp etrafa baktım, odada sadece bir yatak,komidin bir de sandalye vardı. Önce kapıya doğru yaklaştım kapıda hiç bir şey yoktu, demek ki son teknoloji ürünüydü kapının her tarafına dokundum ama bir şey bulamamıştım kulağımı kapıya yaklaştırıp dinlemeye başladım kapının içinden çok az bir ses geliyordu orayı bulup elimle ittirdim ve karşıma şifre ekranı çıktı.
Deniz inanamayan gözlerle bana bakıyordu,ona yandan gülümseyip " bu daha bir hiç" dedim.
" Ama bu şifre işleri ile uğraşamayacağım" diyip
Pencereye doğru yöneldim dışarı baktım her taraf yeşillikti, şaşırmıştım çünkü İstanbul'da bu kadar yeşil bir alan yoktu ilerde ormanlar gözüküyordu sanki kocaman arazi bu malikaneye ait gibiydi , yüksekliği en az 4 katlı bina kadardı ama eni çok büyüktü.
Tekrar odaya baktım ,iyice duvarları analiz ettim, ve yüzümde sinsice bir gülüş belirdi duvarlarda nokta kadar küçüklükte kameralar vardı,Bizi izliyorlardı, hiçbir şey olmayan bu odada ne yapacaklar diye ,onlara istediklerini verecektim ,kesin kapının şifre yerini bulmamdan çok etkilenmişlerdi.
İnsanları etkilemeyi severdim ve onları çok güzel etkilendirecektim.
Kameraya döndüm ve sırıtarak el salladım.
Deniz bir bana bir de el salladiğim yere bakıyordu bu kız napıyor dercesineTekrar pencereye dönüp ayaklarımı dışarı doğru uzatıp " heyyy sarı, benimle geliyormusun " dedim .
Gözlerimle aşağıyı göstererek.İrileşmiş gözleriyle bana bakarken " oradan atlamayı düşünmüyorsundur umarım" dedi tedirkin bir sesle.
Ona aldırmadan " geliyormusun ,gelmiyormusun" dedim.
" Tabiki de gelmiyorum ne saçmalıyorsun" dedi.
" İyi o zaman, ben daha fazla burada kalamam " diyerek aşağı atladım.
Deniz sanki beni yakalayacakmişcasina ellerini öne açmıştı, bense bir oraya atlayıp ,bir buraya atlayıp çoktan yerdeydim.
Önüme gelen saçlarımı geriye doğru attım.Pencereden bana bakan denize döndüm.
Güçlü bir pozisyon alıp
" Ben ARVEN ARSLAN" dedim....Sarı çocuk deniz.💙