B16: Yara İzi (1/2)

526 17 0
                                    

not:

Porsche'un kafası oldukça karışık ve çelişkili hissediyor, bu yüzden düşünceleri burada karmakarışık.

"

Porsche yüksek sesle inliyor. Lanet olası her şey acıtıyor, Kinn durmaya çalışırsa muhtemelen onu boğazlayacak olması bunu daha da çılgın hale getiriyor. Ya da belki de saatlerdir bunu yaptıklarını düşünürsek yorgunluk konuşuyordu.

Birinin içkisine koyduğu boktan şeyin çoğunluğunun vücudundan gittiğine emindi. Gerçekten gitmemesini dilerdi. Bacaklarını Kinn'e bu kadar açmış halde neden sırtüstü yattığına dair bir bahanesi olmasını gerçekten diliyor, bu kadar- bu kadar- lanet olsun bunu düşünemiyordu bile. Şu anda vücudunun ona aynı anda yüzlerce farklı mesaj göndermesi yerine ilaç bunu yaptığında daha kolaydı, bu yüzden düşünmek zorunda değildi, iyi hissetmek ve gelmek için yalvarmaktan başka bir şey yapmak zorunda değildi.

Ağrı! Gerinme! Bere! Ağrı! Isırıklar! Ah! Zevk! Zevk zevk zevk zevk -

"Kinn acıtıyor." diye nefesini veriyor, sanki bu sefer Kinn onu dinlemeye karar verecekmiş gibi, onun yerine - evet, sadece onu öpmek, aynen böyle, o kadar derin ve sert ki başını döndürüyor. Bu pislik, Porsche'u kollarında macuna çevirecekmişçesine böyle öpmeyi nereden öğrendi? Ve bunu yapmayı nerede öğrendi - kalçalarıyla ilgili yaptığı o şeyi??

Öpücükler, Kinn'in içinde hareket ettiği acımasız histen bile daha kötü olabilirdi. Porsche acıyla başa çıkabilirdi ve neredeyse zevkle başa çıkabilirdi, ancak Kinn onu öptüğünde sadece - eridiğini hissediyordu. Lanet olası yanan bir mum gibi. Kinn onu öptüğünde herhangi bir acı hissetmiyordu bile çünkü vücudu daha fazla bu olaya alışıyor gibiydi, sanki Kinn tarafından düzülmek aniden yapmak istediği tek şeymiş gibi...

Siktir. Kinn'in öpücükler aracılığıyla garip gay zihin kontrolü mü var? Muhtemelen, şerefsiz.

Sonra Kinn'in elleri kalçalarının üzerinden kayar ve Porsche, Kinn'in ona farklı bir açıyla girebilmesi ve Porsche'un vücudunu tam istediği yerde tutabilmesi için hafifçe kaldırılmadan önce yaklaşık bir saniyelik bir uyarı alır ve oh -

"Oh, siktir!" Porsche inledi. Kinn'in içine doğru sürtünmesi gerçekten iyi hissettiriyordu, sanki içinde bir yerlerde durmayacak derin bir acı veren zevk varmış gibi. Porsche'un ne sorunu vardı, bunu neden bu kadar çok seviyordu-

Porsche, bunu neden sevdiğini düşünmek istemiyordu. Sadece... Kinn'in içini o kadar derine itmesi sebebiyle Porsche midesine baktığında orada bir şişkinlik görse şaşırmazdı. Kahretsin, seksi seviyorsa dünyanın sonu değil. Erkekler böyle şeyleri beğenebilir, değil mi? Her gece Kinn'in odasından dışarı çıkmanın mutluluğunu yaşayan bir sürü güzel adam var. Bu yüzden iyi seksten hoşlanabilirdi. Ama diğer şey-

Vücudunda Kinn'in ağzının değmediği tek yer bile yoktu. Porsche, ısırıkların zonkladığını hissedebiliyordu. Hiçbiri deriyi yırtmamıştı ama çürüklerin acısını hissedebiliyordu, derin ve kemiğe karşı sabitti. Kinn, gözünde o parıltıyla başını her indirdiğinde Porsche onun çenesini yumruklamak istiyor ve sonra her seferinde nedenini bilmiyor ama bunun yerine başını arkaya atıyor ve Kinn'in dişlerini ona geçirmesine izin veriyor ve hatta bu hisle inliyordu.

Onun sorunu neydi?

Ayrıca Kinn'in sorunu neydi? O piç neden bir boğanın dayanıklılığına sahipti?

Kinn itişleriyle başının yatak başlığına çarptığını hissedene kadar onu yataktan yukarı iterken Porsche irkildi ve Kinn içinde derine sürtünürken sıkıcı omuzlarını kavradı ve çaresizce solumaya başladı... Kinn'in vücudunun altında bu şekilde ezilmek bile harika hissettiriyordu. İnlerken elleri Kinn'in teninde kayıyor ama tırnaklarını Kinn'in derisine kazırken Kinn sadece kıkırdıyordu. Porsche onun acıdan mı yoksa Porsche'un seslerinden mi böyle olduğunu anlamadı. İkisi de kötüydü!

"Kinn." zorlukla soludu. Kinn, gülünç derecede büyük aletini içine itti ve Porsche nefes alamıyormuş gibi hissediyordu, sanki içinde Kinn dışında hiçbir şeye yer yokmuş gibiydi. İnlememek için dudağını ısırdı ve ağzından birkaç kelime çıkarmayı başardı. "Kinn bu kadar sert davranmayı bırak, bu yatakta beyin sarsıntısı geçireceğim."

Tabii ki, göt herif sadece gülüyor. Porsche bu sefer gerçekten ona yumruk atmak istiyor ama sonra Kinn'in geniş omuzlarına tutunuyor, diğer adam onu bir bez bebek gibi kaldırıyor, Porsche'nin itiraz edemeyecek kadar bitkin olduğunu biliyormuş gibi kollarına alıyor. Birden sağ tarafı yukarıda, Kinn'le yüz yüze ve onun kucağına yayıldığında tek yapabildiği göz kırpmak - ve sonra Kinn onu bir santim üzerine düşürdüğünde inliyor ve o saçma sikin her bir parçası aniden onun içinde. Kendini kazığa oturtulmuş gibi hissediyor, göt deliği Kinn'in derine gömüldüğü yerde o kadar zonkluyor ki Porsche'un başı dönüyor.

O sadece... Kinn için tamamen açılmış, geniş ve çaresiz ve en kötüsü Porsche tamamen ve bütünüyle güvende hissediyor ve ayrıca boşalmaya o kadar çok ihtiyacı var ki tüm vücudu elektrikleniyor.

Elleri üzerinde, Porsche'un hoşlanmaktan nefret ettiği bir şekilde onu okşuyor. Kinn - Kinn sadece ona bakıyor, o karanlık gözler Porsche bir tablo ya da yeni bir araba ya da Kinn'in kendisine yeni aldığı başka bir pahalı şeymiş gibi ona bakıyor. Kinn'in artık sahip olduğu için memnun olduğu bir şey. Porsche inatçılığını midesinin derinliklerinden çıkarıyor ve ters ters bakmayı başarıyor ama Kinn'in onu becermeye devam etmesini gerçekten çok isterken, Kinn'in tüm sıcaklığı ve gücüyle çevrili olma hissini severken bu çok zor. Kahretsin, o bakışların kendisini yanıyormuş gibi hissettirmesini bile seviyor. Bu sadece seks. Sert, sapıkça seks. Hoşuna gidiyorsa sorun yok. Sorun değil.

"

fama:

Uzun bir aradan sonra merhaba. Aslında geri dönmem birden oldu. (tam geri döndüm mü onu da bilmiyorum) Ama birden kendimi wattpad'i açmış bölümü çeviriyorken buldum. Uzun süredir hayatımda hiçbir değişiklik yok. Cidden yok. Bu biraz beni üzüyor. Çabalıyorum-- da denemez aslında. 1 çabalıyorum 10 pes ediyorum. Kafayı toplayıp ilerleme kaydedemiyorum. Günlük hayatımda ki en ufak değişiklik hayatımı, geleceğimi etkiliyor. Bundan kurtulamıyorum. Yakınmalarımı bir seks kitabına yazmamdan hayatımı az çok tahmin edebilirsiniz. (çok kötü değil sadece çok sıkılıyorum)(sanırım bunu duvarda da paylaşacağım)

Ayrıca bu kitabı devam ettirmekte kararsızdım, hatta bırakmayı bile düşündüm. Yani okunmalar ile beğeniler arasında ki uçurum komik. Hayalet okuyucu olunca ne elde ediyorsunuz? Normalde kudos/beğeni gibi şeyler umurumda olmaz, imkanım oldukça yayınlarım. Ama genelde okunma sayısı ile beğeni sayısı arasında belli bir oran vardır böyle uçurum değil. Canımı sıktı bu.

Ayrıca kitap çevirmenin bana bir katkısı yok. İngilizce okuyamayan insanlara yardım etmek ve biraz etkileşim için burdayım:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KinnPorsche | the sex scenes editionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin