B15: Sezgi (1/2)

8.7K 134 34
                                    

not:

Evet, ilk seks sahnesi 15. bölümde gerçekleşiyor. Porshce daha yeni Kinn'in korumasıdır ve genelde sürekli tartışıyorlar (yine de Kinn kesinlike Porsche'dan hoşlanıyor). 15. bölümde bir partideler ve kötü adamlar Porsche'un içeceğine bir şey katıyor. DİKKAT: içecek etkisi altında cinsel içerik. Afrodizyak etkili bir ilaç. Porsche biraz kendinden geçiyor ama Kinn sahneye çıktığında tamamen farkında ve bilinçli (muhtemelen biraz kendinde değil?) rıza gösterme yeteneğine sahip - esas olarak sadece süper süper azgın. Ayrıca kötü adamın onu soyduğu/ellediği/ısırdığı belli ama başka bir şey yapamadan Kinn geliyor ve süper süper azgın Porsche'un icabına bakıyor.

"

Kinn yıllardır babasının işinin daha az lezzetli kısımlarına şahit olmuştu. Onu sarsacak, midesini bulandıracak veya boğazındaki kelimeleri durduracak çok az şey vardı. Ama bu--

Otel odasına girdiğinde onu karşılayan manzara neredeyse dizlerinin üstüne çöktürecekti.

Pete yanında boğuk bir ses çıkardı, ikisi de bakışlarını yataktaki bedene sabitledi. Porsche, bu Porsche'du, babasının haftalar önce sadece ona işkence etmek için korumalığını yaptırdığı kibirli, küstah, belli belirsiz yetenekli çocuk. Kinn diğer çocuk hakkındaki görüşlerinin o zamandan beri değiştiğini kabul ediyordu. İlk başta onun kavgaya her daim hazır bir yakışıklı yüzden başkası olmadığını düşünüyordu - ve hala ikisi olmaya devam ediyordu. Ama başlangıçta en rahatsız edici bulduğu nitelikler; yani Porsche'un Kinn'in söylediği, düşündüğü veya yaptığı her şeye meydan okuması ve öfkeli davranışlarıyla neredeyse büyülenecek haldeydi. Kinn'in hayatına, bir zindanda geçen bir ayın ardından alınan ilk temiz hava gibi dalan Porshce yalnızca kaynak suyu veya taze kar yağışı kadar canlı ve keskindi.

Ve, ayrıca, son derece yakışıklı bir yüzdü.

Ama bu -

"Oda temiz Patron." Pete söyledi. Sesi hala biraz çatlak geliyordu, bakışları tavanda bir yere sabitlenmişti. "Kim, ee, onu buraya kim getirdiyse, geldiğimizi duymuş ve kaçmış olmalılar."

Kinn, Porsche'yi uyuşturan ve onu buraya getiren ve... katlanılamayacak şeyler yapmaya çalışan her kimse, şahsen ipe dizmek ve canlı canlı derisini yüzmek istiyordu. Bir kere, klanının itibarı tehlikedeydi. Saldırılar, adam kaçırma, işkence, hepsi tamamdı, sorun değildi, kendisine yapılan girişimlerin sayısını çoktan unutmuştu. Ama bir rakibin korumasını kaçırmak ve bunu yapmak-

Porsche bir ses çıkarır ve Kinn aniden vücudunun kontrolünü yeniden kazanır, dakikalardır burada şoktan donmuş vaziyetteydi. Üç büyük adımda odayı geçti ve Porsche'u kollarına aldı. Diğer oğlanın üzerinde boxerından başka bir şey yoktu, Kinn'in kollarında kıvrılıp nefesini verirken şimdiden üstünden ter damlıyordu. Kinn, kızarmış yanaklarını, vücudundaki morlukları ve ısırık izlerini görünce burun deliklerinden sertçe nefes verdi.

Porsche kirpiklerini kırpıştırdı ve doğruca ona baktı. Gözlerinde sersemlik olmasına rağmen karşısında ki tanımış gibiydi.

"Kinn... sensin..." Porsche huzursuzca kıpırdandı. Teni terden o kadar kaygandı ki Kinn bunu pantolonundan ve takım elbisesinin ceketinden hissedebiliyordu.

Porsche'un saçını elleriyle alnından geriye taramaktan kendini alamadı, diğer çocuk biraz ses çıkardığında ve sıcak yüzünü Kinn'in soğuk eline bastırdığında kendine geldi. 

"Porsche. Bunu sana kim yaptı? Onlar kimdi?"

"Bilmiyorum..." Porsche düzensizce başını salladı, hala kıvranıyordu. Kinn kendine disiplinli bir adam olduğunu hatırlattı ve bakışlarını aşağıya indirdi.

Porsche hala boxerını giyiyordu. Kinn kelimelerle ifade edilemeyecek kadar minnettardı, çünkü bu saldırganların daha fazla ilerlemeden önce durduklarını gösteriyordu, ancak aynı zamanda neredeyse Porsche'un çıplak olmasını dilerdi. Çünkü Porsche'un sert penisinin mühtehcen bir şekilde gerildiği için daha şimdiden akıttığı sıvının giydiği ince boxerında oluşturduğu yarı saydam görüntüsü... 

Kinn'in gördüğü en heyecan verici görüntülerden biriydi.

"Kin!" Porsche elleriyle yüzünü ovuyor ve huzursuzca kıvrınırken inledi. "Bana yardım et, olur mu?" Ona yardım mı et? Porsche'un hangi hapları içtiğini bildiğinden neredeyse %100 emindi - kendine ihtiyacı olmayan türden bir afrodizyak. Olumlu olarak, ilk baş dönmesi geçtikten sonra Porsche çoğunlukla aklı başında olacaktı. Olumsuz tarafındansa, Kinn "cinsellik uyandıran" yönlerin...  ahem...  son derece güçlü olacağını duyduğuydu.  

"Um, efendim..." Pete'in sesi. Kinn onun orada olduğunu tamamen unutmuştu. Gözlerini Porsche'dan ayırdı ve korumasına sert bir bakış attı.

"Pete. Bu katın tüm güvenlik görüntülerini gözden geçirin – Bunu kimin yaptığını bulmak istiyorum. Kapıya çifte koruma koy ve rahatsız edilmediğimizden emin ol."

"Anlaşıldı Patron." dedi Pete, odadan ayrılacağı için rahatlamış görünüyordu. Kinn'in kalmak istemesine şaşırmış görünmüyordu- Kinn sanıyordu ki Porsche hayranlığını tamamen saklayamamıştı. Porsche, Kinn'in kollarında muhtaç ve çaresiz değilken bile bu kadar cezbedici ve çekici iken, nasıl saklayabilirdi ki?

Ama hayır. Kinn'in etki altında olan biriyle yatma isteği veya ihtiyacı yoktu. Bunu yapan adamlar kimse- asla onların seviyesine inmeyecekti. 

"Porsche. Bana neye ihtiyacın olduğunu söyle." 

 "Kahretsin." Porsche ellerini saçlarına daldırıp çekiştirdi, hayal kırıklığı apaçık ortadaydı. Sesi kelimelerden çok iniltiydi. "Senin için hecelememe ihtiyacın var mı? Sadece – bana bir kadın ya da birini bul –" 

 Birisi?

"Sana bir kadın getirmemi ister misin?" diye sordu. Artık Porsche güvende olduğuna göre (tam olarak rahat olmasa da), çıldırmışçasına arayışlarının yarattığı gerilim ve adrenalin ondan azalırken ve Porsche'un yanakları git gide kızarırken sesinde ki eğlence tonuna engel olamadı. "Aklında... bir kadın var mı? Böyle hizmetler için gittiğin?" 

"Seni göt! Beni bir geneleve ya da masaj salonuna falan götür yeter!" Porsche hırladı. Boxerında ki ıslaklığın giderek büyümesine karşın Kinn kendini tutarken sesi gittikçe çatlıyordu. Oluşabilecek hasarı önlemek için yakında bir tür rahatlamaya ihtiyacı olacağı açıkken şuanda kendini çok fazla şımartıyor ve kollarında inleyen Porsche'un tadını çıkarıyordu. Kinn, onu götürmek için saygın bir kurum düşündü- hiçbiri Kinn için uygun değildi (Kinn, Porsche'a başka bir adamın dokunmasına izin vermeden önce kendi elini kesmeyi tercih ettiği düşüncesini beyninin derinliklerine gömdü). Belki Tankhun kadın işçilerden birini tanırdı? Kardeşiyle iletişime geçmek zaman alacaktı ama aynı zamanda–

"Porsche, odaklan. Sana bir kadın bulacağım. Şu an için kendine yardım edebilir misin? Seni biraz yalnız bırakabilirim."

"Hayır," diye gözlerini kapatarak inledi Porsche. "Denedim, olmuyor, ihtiyacım var... Birine ihtiyacım var..."

Kinn derin bir nefes aldı ve yavaşça bıraktı.

Hayır, Porsche'un istemediği hiçbir şeyi yapmayacaktı. Bu asla geçmeyeceği bir çizgiydi. Onu bu şekilde görmek – yalvarırken, çaresiz ve neredeyse mahvolmak üzere – Kinn'in tüm fantezileri yaşanıyor gibiydi- yine de-

Porsche, Kinn için kıvranmıyordu, Kinn yüzünden çaresiz değildi. Kinn'i istemiyorsa, Kinn ona dokunmayacaktı. Bu kadar basit. 

"Tamam, tamam," diye teselli ederken elini Porsche'un yanağına koydu. Yedek plan o zaman. "O zaman biraz daha dayanman gerekecek. Sana bir kadın bulacağım, ama biraz senden ayrılmak zorunda kalacağım-"

"Hayır!" Porsche nefes aldı, ve aniden boynunu saran sağlam bir el vardı. Kinn sertçe aşağı çekilmeden ve Porsche onu öpmeden önce sadece şaşkınlıkla gözlerini kırpabildi.

Porsche onu öpüyordu.

"

fama:
Sizleri çok fazla bekletmek istemediğim için bölümün olay kısmını çevirip paylaştım. Ateşli kısımlar 2. kısımda başlayacak ;) Sınav senem olduğu için düzenli bölüm eklemesi yapabilir miyim bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım. Yorum ve beğenilerle birlikte ilerleyelim<3

KinnPorsche | the sex scenes editionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin