fama:
Uzun süredir bir boşluktayım. Her şey yapmak isterken hiçbir şey yapmamak ile son buluyorum. Bugün birden bu özel bölümün bildirimini alınca biraz harekete geçmeliyim dedim. Aslında sırası ile gitsem daha mantıklı olacaktı ama nedense tatlı(?) bir VegasPete bölümü çevirmek istedim. Belki de dizide VegasPete sahneleri başlayacağı içindir? Sakın ha bölüme kanıp yarınki bölümü böyle bir şey beklemeyin. Uyarıdır.
Bölüm hakkında kısa bilgi geçeyim. Yılbaşı zamanı. KinnPorsche, KimChay, Tankhun, ArmPol sahilde bir eve tatil için gidiyorlar ve giderken Tankhun VegasPete'i de çağırıyor. Vegas işlerle meşgul olduğu için gidemiyor ama Tankhun'un "Pete gelmezse bu mekanı yakarım uleynn" tehditleri sebebiyle, kesinlikle Pete'in eğlenmesini istediğinden değil, Vegas Pete'i gönderiyor. Yolculuk bitmiş, herkes odasına yerleşmiş, dinleniyor.
ná: Tatlı bir şekilde lütfen demek gibi düşünün. Tayland dizilerini izleyenler çok iyi bilir.
"
Kalbimin neden birdenbire mutlulukla böyle attığını bilmiyordum. Neredeyse her gün birlikte olmamıza ve aradan yirmi dört saat geçmemesine rağmen Vegas'ın adının beni aradığını görünce, yine de sesini duymak istedim. Hayır! Yüzünü görmeyi çok istedim.
"Hmm?" Telefonu açtım ve duygularımı gizlemeye çalışarak hattın diğer ucuyla konuştum.
"Ne yapıyorsun?"
"Yatakta uzanıyorum."
"Bu gece kiminle yatıyorsun?" Vegas koyulaşmış ses tonuyla söyledi.
"Yalnız. Yemeğini bitirdin mi?"
"Evet, duş alacağım. Kamerayı aç."
Vegas görüntülü arama için bir istek gönderdi. Kalktım, yatakta oturur pozisyona geçtim, saçımı biraz düzelttim ve onun emrettiği gibi kamerayı açtım.
"Tamam." Yüzünü ekranda gördüğümde normal bir tonda söyledi.
"Kamerayı koyacak bir yer arıyorum."
"Bekle!" Onun banyoda olduğunu anlayınca yaptığı işi bölmek zorunda kaldım. "Duş mu alacaksın? O zaman önce duş al." dedim aceleyle.
Vegas, itirazımı dinlemeden kamerayı halletmeyi başardı.
"Sende duş al!" dedi piç Vegas tehditkar bir tavırla.
"Duş alacaksın bu yüzden kamerayı kapat, ná."
"Hayır! Sende duş almalısın." Vegas ekrana geldi ve sırıttı.
"Tamam, o zaman duş alacağım. Kapatıyorum, ná."
"Hayır! Banyoya giderken telefonunu yanına al. Telefonu veya kamerayı kapatma." dedi Vegas utanmazca.
Bir süre şok oldum ve sonra Vegas kameranın önünde durup kıyafetlerini çıkardı. Pislik! Sapık! Seni Paweena'ya şikayet edeceğim.
"Vegas, sen deli misin?" Ona olabildiğince yüksek sesle bağırdım.
"Acele et! Sayıyorum 1... 2..."
"Tamam. Pekala!" Ah, piç! Ayrıca neden her saymaya başladığında söylediği her şeyi takip etmem gerektiğini de bilmiyordum. 3'e kadar saydığında ne olacağını bilmesem de!
"Aferim. Çabuk, banyoya git şimdi. Kişisel banyo mu?" Vegas etrafıma bakmaya çalışıyordu.
"Hayır! Ortak banyo." Banyo odamın içinde olduğu halde ona yalan söyledim.
"İyi, çok heyecanlı." Vegas bana göz kırptı ve onu her böyle gördüğümde tüylerimin diken diken olmasına neden olan bir gülümseme verdi.