Taeyeon mektubu okuduktan sonra hemen cebine koydu ve okuldan kaçtı.Bu ilk defa olmuştu.Çünkü Taeyeon çok çalışkandı ve okulu da severdi fakat acil olduğu için kaçmak zorunda kaldı.Zaten 1 saat boyunca orada kalsa , öğrenciler onun canavar olduğunu anlarlardı.
Taeyeon eve gelir gelmez annesine tüm olanları anlattı ve mektubu okutturdu.
Anne:"Bunun gerçek babandan geldiğine emin misin?Ayrıca çok saçma bir olay.Neymiş?1 saatlik canavarmış."Taeyeon:"Anne!Sen benim deli mi olduğumu sanıyorsun?Neden şakasına anlatayım ki?"
Anne:"İnanmıyorum Taeyeon.Bu çok saçma."der demez Taeyeon'un arkasında korkunç yüzlü bir insan ruhu gördü.Ardından kimden geldiği belli olmayan bir ses "Hala inanmıyor musun?" dedi.Bu olanları sadece Taeyeon'un annesi görüyordu.Taeyeon , hiçbir şeyin farkında değildi.
Taeyeon:"Şu an hâla 1 saatlik dilimin içerisinde olsaydım bana inanırdın." dedi ve tam gidecekti ki annesi kolundan tuttu.
Anne:"İnanıyorum."
Taeyeon:"Ne?"
Anne:"Sana inanıyorum.Merak etme.Her şeyi halledeceğim." dedi ve müdürle konuşmak için hazırlandı.
Birlikte müdürün yanına gittiler.Taeyeon'un annesi müdürden izin istedi.Müdür başlarda kabul etmese de uğraşarak izin aldılar.Müdürün odasından çıktılar.
Anne:"Daha 2 ders var.1 saatlik durumdan çıktığın için burada kal.Ben gidiyorum.Kendine iyi bak." dedi ve gitti.
Taeyeon sınıfına girdi.Tam yerine oturacaktı ki bir kız gelip sırtına vurdu.
Taeyeon:"Hey!Ne yapıyorsun?Neden vurdun?"
Taeyeon arkasını dönünce tüm sınıf kahkahaya boğuldu.
Taeyeon:"Ne gülüyorsunuz?Neyim komik?"
O sırada sınıfa Chanyeol girdi.Taeyeon'u o halde görünce yanına geldi ve sırtındaki kağıdı çıkarttı.Kağıdın üstünde "Aptallar grubundanım.Katılmak isteyen var mı?" yazıyordu.Taeyeon kağıdı , Chanyeol'den aldı ve parça parça yapıp çöpe attı.Sonra da "Hepiniz salaksınız." dedi.Taeyeon'un sırtına vuran kız , Taeyeon'un yanına geldi ve "Ne diyorsun sen?Benimle uğraşabileceğini mi sanıyorsun?Bir kere benim adım Yoona.Buradaki tüm erkekler bana aşık ve senin gibi ezik bir inek değilim."
O sırada tüm sınıf onları izliyordu.Chanyeol onları ayıracaktı fakat sınıf izin vermedi.Taeyeon , Yoona denen kıza sinir olmuştu.
Taeyeon:"Bir kere senin erkekler üzerinde etki yapman beni ilgilendirmez.Şimdi yürü git yanımdan." dedi ve sırasına oturdu.
Yoona dayanamadı ve Taeyeon'un kafasını alıp sıraya vurdu.Taeyeon birden ayağı kalktı.Eliyle başını ellediğinde birsürü kan hissetti.Tam sınıftan çıkacaktı ki öğretmen sınıfa girdi.
Öğretmen:"Nereye gidiyorsun?"
Taeyeon:"Başım kanıyor hocam.Tuvalete gidebilir miyim?"
Öğretmen:"Biri mi yaptı?Kim yaptı?"
Taeyeon , Yoona'ya yan yan baktı ve sonra öğretmene dönüp "Hayır hocam.Kendi kendime kafamı çarptım." dedi.
Öğretmen:"Tamam , git."
Taeyeon tuvalete gitti.Kafasına tam peçete tutacaktı ki yukardan , üstüne kocaman kova dolusu kan döküldü.Taeyeon hemen telaşla tuvaletten ayrıldı.Çok korkmuştu.Çünkü bunu yapan insan değildi.Bunu , tuvalete kimse girmediği için anlamıştı.Çünkü hepsine teker teker bakmıştı ama kimseyi görmedi.Hem derste de tuvalette pek insan olmazdı.
Tam sınıfa girecekti ki halisünasyon görmeye başladı.Etrafı birden orman olmuştu.Ağaçların içinden değişik insan ruhları çıkıyordu.Taeyeon da onlardan kaçıyordu.Korkudan çok ter dökmüştü.Birden ortam düzeldi.Taeyeon kendini okul koridorunda salak salak koşarken buldu.Çok korktuğu için hemen sınıfının kapısını açtı.Tüm sınıf onu kan içinde görünce korktular.Taeyeon , hocaya ve diğerlerine bakarken birden bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE 1 SAAT
Horror48H virüsüne kapılan Taeyeon , 1 saatlik dilimde istemese de bir canavar oluyordur.1 saatlik dilimde tüm güzelliğini arkada bırakır ve çirkin bir yaratık olur.Bakalım Taeyeon'u hangi maceralar bekliyor?