Geceydi ve soğuk bir hava vardı.Taeyeon yoğun bir ders çalışmasından sonra canı ölesiye çikolata çekmişti ve o soğuk gecede sadece bir çikolata için dışarı çıkıyordu.
Saat 01:20 olmuştu ve o , bu saate kadar ders çalışmıştı.Markete giderken içinden "Yarın nasıl uyanacağım ve okula gideceğim?" diye düşünürken markete vardı bile. (O saatte market nasıl açık derseniz söyleyeyim.Nöbetçi eczane nasıl varsa , bu da nöbetçi market gibi bir şey.Tam öyle değil ama siz öyle algılarsanız da olur.)
Birkaç dakika çikolatalara baktı ve en sevdiği çikolatayı bulunca kasaya doğru ilerledi.Parayı da ödedikten sonra eve doğru yürümeye başladı.
Eve varınca hemen çikolatasını yedi ve uyudu.SABAH 08.00
Anne:"Taeyeon!Hadi kalk.Geç kalmak istemezsin."Taeyeon:"Bugün okulun ilk günü mü?" dedi uykulu bir şekilde.
Anne:"Evet.Hadi kalk.Yeni arkadaşlarla tanışacaksın."
Taeyeon:"Bir gün olsun beni babam uyandırsa ne güzel olurdu."
Anne:"Evet ama ikimiz de biliyoruz ki o şimdi daha iyi bir yerde.Hadi , şimdi kalk."
Taeyeon kalktı ve annesi ile kahvaltı yaptıktan sonra giyindi.Kapıdan çıktı ve ayakkabılarını bağladıktan sonra annesi "Umarım ilk günün hocalarla ve yeni arkadaşlarınla iyi geçer." dedi.Taeyeon "Teşekkürler anne!Kendine iyi bak." dedikten sonra otobüse bindi ve gitti.
Okula geldiğinde okul bahçesindeki "Sınıflar" listesinden hangi sınıfta olduğuna baktı ve sonra sınıfa doğru yürüdü.
Sınıfın kapısını açıp içeri girdi.Herkesin yanı doluydu.Fakat erkeklerden birinin , yanındaki sıra arkadaşını ittikten sonra boşalmıştı.Taeyeon , boş yer görünce oraya doğru yürüdü.Erkek:"Merhaba!"
Taeyeon:"Merhaba , ama az önce yaptığın biraz kaba değil miydi?"
Erkek:"Boşversene!O , pisliğin teki zaten.Bu arada adın ne?"
Taeyeon:"Ben Taeyeon.Peki sen?"
Erkek:"Ben Chanyeol.Tanıştığımıza memnun oldum." deyip elini uzattı.El tokalaşması yaptıktan sonra birden Taeyeon'un kafasına top geldi.
Öğrencilerden biri (erkek):"Hey!Dikkat etsene.Orada neden duruyorsun?"
Taeyeon:"Ne diyorsun?Asıl sen düzgün at şu topu." O sırada öğretmen derse girdi ve arada tenefüslerle 3 saat geçti.Şimdi yemek vaktiydi.
Taeyeon ve Chanyeol iyi arkadaş olmuşlardı ve yemekte aynı masaya oturup yemek yiyorlardı.Chanyeol birden geri çekildi.Taeyeon'a karşı çok garip baktı.
Chanyeol:"Taeyeon!Gözlerin...Gözlerin birden mavi oldu."
Taeyeon:"Şaka yapma."
Chanyeol:"Şaka yapmıyorum.Bence hemen bir tuvalete git."
Taeyeon:"Sen ciddi misin?Hemen gidiyorum." dedi ve gitti.
Taeyeon aynada kendisine bakıyordu.Gözleri gerçekten de masmaviydi.Oysa gözleri kahverengiydi.Taeyeon kendinden korkmuştu bir an.Kendine bakarken o sırada yanına sadece bir el geldi ve elin avucunun içinde bir mektup vardı.Taeyeon , bedeni olmayan bir el görünce çığlık atacaktı.Taa ki "Sakın bağırma.Zarar vermeyeceğim." diye bir ses gelene kadar.Sonra kimden geldiği bilinmeyen ses sözüne devam etti: "Elin içindeki mektubu al ve oku." Taeyeon "Ama çok korkuyorum.Ya bana bir şey yaparsa?" Bir daha ses gelmedi fakat mektubu tutan el , yavaşça avucunu açtı.Taeyeon çok korksa da elini mektuba götürdü ve mektubu aldıktan sonra elini hemen çekti.Artık mektuba kavuşmuştu.Taeyeon mektubu alır almaz el yok oldu.Taeyeon aldırmadı ve dikkatlice mektubu okudu.
MEKTUP
Sevgili Taeyeon ,Ben baban ve sana öldüğüm halde nasıl ulaştığımı boşver.Aklın bunlara erişmez.Şimdi sadece dediklerimi ciddiye al.
Sen de ölen amcan Henry gibi 48H virüsüne kapıldın.Bu virüs bir insanda olduğunda sadece 1 saatliğine gözleri mavi olur ve yüzü de korkunç olur.Ayrıca bu 1 saatlik dilim içerisinde , normal halinden 7 kat daha sinirli olursun.Hatta sana "Deli!" diyeni bile öldürebilirsin. Bu yüzden sana tavsiyelerim olacak.
Sakın bu 1 saatlik dilim içerisinde kavgalı olduğun biriyle konuşma ve hatta yaklaşma bile.İyice sabret ve kimseye zarar verme.
Bu mektubu annene okutmak zorundasın.Bu 1 saatlik dilim içerisinde okulda olma.Annene söyle ve müdürle konuşsun.Bu 1 saatlik dilim içersinde sakın ama sakın okula gitme.--------------------
ARKADAŞLAR , LÜTFEN OKUDUKTAN SONRA OYLAMAYI VE YORUM ATMAYI IHMAL ETMEYINIZ.UMARIM HİKAYEYİ BEĞENİRSİNİZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE 1 SAAT
Terror48H virüsüne kapılan Taeyeon , 1 saatlik dilimde istemese de bir canavar oluyordur.1 saatlik dilimde tüm güzelliğini arkada bırakır ve çirkin bir yaratık olur.Bakalım Taeyeon'u hangi maceralar bekliyor?