Gabi.

60 9 1
                                    

❤💬

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤💬

FalcolovesGabi ve diğer 9383 kişi beğendi.

ImGabinotMia Anısı olan fotoğraflarla bugün 🚬

yorumlar-görüntüle-

erenjaeger Anısı olan fotoğraf beni kellemden vurduğun an mı ?

reinerwhowantstodie @erenjaeger evet.

gobackhomebertholdt @erenjaeger evet.

ImGabinotMia @erenjaeger evet.

FalcolovesGabi @erenjaeger evet.

erenjaeger Lan ne kadar meraklıymışsınız vurulduğum âna

jeanisntahorsehead @erenjaeger Tabii oğlum ne sandın

Imleviackerman @erenjaeger Gaza gelip Rumbling başlatma gibi bir hedefin olmasaydı böyle olmazdı. Tabii bu hedefi gerçekleştirdin ve dünyanın %80'lik nüfusuyla sende öldün.

erenjaeger @Imleviackerman Yazık bana çok iyi adamdım

Saymarco @erenjaeger Hâlâ işi ciddiye almıyor ya. Alooo öldün diyoruz aloo

Armininlovewithsea @Saymarco Böldüğüm icin özür dilerim ama Mikasa bunu görürse bir kez daha üzülür... Evet Eren'i dünyanın iyiliği için kendisi öldürmek zorunda kaldı ama en çok üzülen oydu...

jeanisntahorsehead @erenjaeger Senin ölmene çok şey borçluyum sen öldün Mikasa bana kaldı 😎

ackermanmika @jeanisntahorsehead Daha hicbir şey belli değil Jean. Dediğin şeyler beni üzmekten  başka bir şey yapmıyor.

jeanisntahorsehead @ackermanmika Oi Mikasa çok özür dilerim... (12.30)

jeanisntahorsehead @ackermanmika Hey Mikasa neden telefonlarıma cevap vermiyorsun? Hâlâ bana kırgın mısın? (13.00)

jeanisntahorsehead @ackermanmika Mikasa attığım yorumlara ve açtığım telefonlara cevap vermiyorsun ama bari mesajıma cevap ver , tekrar özür dilerim. (01.00)

______________

Jean Mikasa'yı kırdı . Bu affedilir bir şey değil. @ackermanmika izninizle Jean'i infaz etmeye hazırlanacağım.

QPSKWLSKWLSKWLOSOW


Her neyse destek amaclı vote ve yorum atmayı unutmayın ♡

AOT | InstagramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin