— Tot nu mi-ai răspuns la întrebare, vorbește Sienna, după ce pune la o parte ondulatorul.
— Iar aceea fiind...
— Giacomo Sartori este sau nu este un bărbat bun la pat? Aproape strigă iar eu cu greu mă abțin să nu râd pe seama ei. Îmi înfoi puțin părul și adopt o atitudine mai superioară.
Sienna rămâne cu gura căscată și începe să urle. Se entuziasmează din ce în ce mai tare iar eu nu mai pot de dragul ei. Se bucură pentru mine, pentru ceea ce am.
Într-o bună zi sper doar să fiu la fel de fericită pentru ea. Îmi doresc să aibă parte și ea de aceiași căldură sufletească, aceiași pasiune care îmi năpădește sufletul de fiecare dată când ochii lui Giacomo sunt ațintiți asupra mea.
Nu îi răspuns prietenei mele, ci doar ridic sugestiv din sprâncene. Aceasta rămâne cu gura căscată și se abține cu greu să nu înceapă să strige. Încă nu i-am povestit despre sfârșitul acela de săptămână și sunt ferm convinsă că abia așteaptă detalii. Chiar dacă i-aș spune, nu cred că voi povesti fiecare amănunt în parte. Nu voi ceea ce am vorbit, în special despre discuția aceea din piscină. Atunci amândoi am fost extrem de vulnerabili. Extrem de sinceri. Iar eu am simțit cât de îndrăgostită pot fi de un bărbat precum Giacomo Sartori.
Abia aștept să îmi revăd iubitul. Încă nu îmi vine să cred că a donat atât de mulți bani la centrul unde lucrez. Își dorește să construiască o clădire. Să se implice mai mult în dezvoltarea centrului. Îmi este imposibil să nu mă topesc de dragul lui. De dedicația lui, de dorința lui de a face bine și de a ajuta cât mai mult lume. Îmi doresc să rămân cât de curând singură și îmi voi face curaj și îi voi spune. Există anumite sentimente pe care le țin de prea mult timp înăuntrul meu și pe care el ar trebui să le știe. I le voi spune și voi simți, pe propria piele, ce anume înseamnă acele cuvinte. Ce anume înseamnă să iubești cu adevărat.
— Ești atât de îndrăgostită de el. A observat și Lorenzo asta, îmi mărturisește iar ochii i se luminează când îl pomenește pe fratele lui Dominic. Sunt extrem de curioasă dacă se va întâmpla ceva între ea și Lorenzo. El este un bărbat aparte, are șarmul unui adevărat italian, pare foarte protectiv cu cei dragi lui. Și sunt ferm convinsă că o va iubi pe Sienna și îl va adora pe Byron. Va fi un moment extrem de delicat atunci când Lorenzo va afla despre băiețelul prietenei mele. Îmi doresc doar să nu fie un măgar.
— Ați ieșit din seara aia? Sau ce anume s-a întâmplat atunci?
— Ei bine, cât timp tu erai prea ocupată cu iubitul tău, eu am dansat cu Lorenzo. Nu a băut alcool și m-a condus acasă. Am ieșit la o cafea a doua zi și i-am spus despre Byron. Trebuia să știe adevărul de la bun început. Spre surprinderea mea, a reacționat relativ bine. M-a rugat să îi arăt o fotografie cu el. A vrut să știe cum l-am crescut, se oprește din vorbit când auzim soneria de la intrare. Medeea ni se alătură, vizibil entuziasmată. Încă încercăm să ne împăcăm, iar ea știe foarte bine că încerc să o accept de dragul lui Giacomo. Îmi reamintesc faptul că este o parte din planul pe care Giacomo îl are pentru a scăpa de Harald.
Ajungem la restaurant iar cel care ne deschide mașina este frumosul meu iubit.
Fetele se îndreaptă către intrarea din restaurant iar eu rămân cu Giacomo. Îmi strecor brațele în jurul său și mă ridic pe vârfuri. Îi caut buzele, dar nu apucă să mă sărute.
Auzim un râs în spatele nostru și, fără să stau prea mult pe gânduri, îi caut privirea iubitului meu. Acesta pare destul de speriat, dar fac greșeala de a mă întoarce și am impresia că pământul îmi fuge de sub picioare. Cu o rochie neagră, lipită de corp, cu părul îndreptat perfect, și cu ruj roșu, Kimberly îmi aruncă cea mai pârșavă privire.
CITEȘTI
Noapte de Mai ✔
Storie d'amoreO seară răcoroasă de mai. Penelope Hansen este descurajată, cu ochii în lacrimi și nu vrea decât să plângă. În schimb, intră în primul restaurant care îi iese în cale și își comandă un pahar de vin fără să știe că viața este pe punctul de a se schi...