دوای هەفتەیەک ئێستا لەگەڵ جیمینا تا ڕادەیەک نێوانتان باشە بەڵام تۆ حەزت بەشەڕە جار جار شەڕێکی مناڵانە ئەکەن وە لیاو جۆنکوکیش بەینیان زۆر باشە لەگەڵ تاتاش بونەتە هاوڕێی نزیک و تای لەوە باشتر بوو کە بیرت لێ ئەکردەوە وە ئەم ماوەیە تای هەر بەدوای کچێکی کولێژەکەوە..
بەهەرحال تۆو لیاش تا دێ نزیکتر ئەبن لێکەوە هەموو شتەکانی خۆتان لای یەکتر باس ئەکەن ئەم هەفتەیە بۆ تۆ قورس بوو بەڵام خەریکە ڕادێی لەگەڵ دەوامی کۆلێژ........jimin pov
"باشە تۆ بۆ ئەونە بەدوای ئەو کچەوەی"
جۆنکووک لێتی پرسی"دەی خۆشم نازانم شتێک لەو کچە هەیە کە وا ئەکا بمەوێ لێی نزیک بم یااا تۆ ئەزانی ئەو تاکە کچە من ڕەت بکاتەوە.،باشە ئەی بۆ باسی خۆتو لیا ناکەی عاشقەو ماشقە "وتت بە کیوتی
"بەڵام ئەوە شتێکی ترە ئەو کچە زۆر شیرینە بەڵام لەبەر براکەی تا ئێستا لەگەڵی نەخەوتوم نامەوێ خۆم توش موشکیلە بکەم گەر نا خۆتەزانی من تەنها یەکشەو لەگەڵ کچا ئەبم بەڵام ئەو .... دەی بەهەرحاڵ لێیگەڕێ"
جۆنکووک وتی بە بێزاریەوە.."دەێ من ئەچم جەوێک ئەگۆڕم"
جۆنکوک وتی و کاتێک ویستی لە ماڵەکەی جیمین بڕواتە دەرەوە.."باشە خوات لەگەڵ"
جیمین وتین/ت pov......
"باشە دەی نیو کاتژمێری تر لاتم"
وتت کاتێک بەتەلەفۆن لەگەڵ لیا قسەتان ئەکرد و ئەویش پێی وتی کە وەرەو شەو لێرە بمێنەوە و تۆش ڕازی بویت ..
خۆت ئامادەکردوو و ڕۆیشتی کەمێکیش خۆت ڕازاندەوە بێگومان چونکە برا قۆزەکەشی ئەبینی..چویتە ناو ئۆتۆمبێلەکەت و بەڕێ کەوتی بەرەو ماڵی لیا..end pov...
هەستت بە سەڕسوڕان ئەکرد تا لایتێکی تیژت بینی و بەر چاوت کەوت و لەهۆش خۆت چویت... واتا توشی ڕوداوی هاتوچۆ بویت"بەنەفرەت بیت من چیم کرد"
کوکی وتی کاتێک ناو ئۆتۆمبێلێلەکە دابەزی و هات بەرەو ئۆتۆمێلەکەت"چییی ن/ت ئای خوایە تکایە یارمەتی"
وتی کاتێ تۆی بینی کە هەموو سەرت خوێن بوو و بەپەلە تۆی ناو ئۆتۆمبێلەکەی دەرکرد و تۆی گەیاندە نەخۆش خانە و تەلەفۆنی بۆ لیا و جیمینیش کرد ..."سوێن بەخوا شتێکی لێبێ هەرگیز لێت خۆش نابم"جیمین وتی کاتێک بەتوندی ئەیکێشا بەسنگی کوکیاو ئەگریا جۆنکوکیش تەنها بەتاوانباری و خەمباری وەستابوو..لیاش بەبێدەنگی ئەگریاو لەباوەشی کای بوو.
دکتۆرە ئافرەتەکە هاتە دەرەوە.."دکتۆر ن/ت چۆنە؟ "
لیا بەپەلە پرسی"باش نیە سەری خوێنی زۆر لێ ڕۆشتوە پێویستمان بە نیو بتڵ خوێنی جۆریO+ "دکتۆرەکە وتی
"باشە من ئەوجۆرەم من خوێنی پێ ئەدەم"
کای وتیو دوای دکتۆرەکە کەوت تا خوێن ببەخشێ..دوای ماوەیەک دکتۆرەکە هاتە دەرەوە و وتی"ئەو باشە خەمتان نەبێ کاتژمێرێکی تر بەخەبەر دێت"
جیمین و کوکی باوەشیان بەیەکا کرد و لیاو کای هەمان شت
YOU ARE READING
بەڕادەی دۆزەخ تــــۆم ئەوێ 😈🥵🔥
General Fiction-وەرە و دەستەکانت لە دەستم بئاڵێنە من حەزم لە چیرۆکێکە کە کۆتاییەکەی من و تۆ ببین بە ئێمە...🖤 .. کۆتای هاتووە....