ن/ت pov..ڕۆژی دوای..
بەزەنگی مۆبایلەکەم خەبەرم بۆوە و کوژاندمەوە بەڵام بەزۆر توانیم بجوڵێم لەبەر ئەو سەرزلەی لەبانم خەوتوە.😂
"جیمینی هەستە ئەبێ بچین بۆ کۆلێژ."وتم بە دەنگێکی خەواڵوەوە.
"لێمگەڕێ باهەر بەباوەشتا بم"وتی بە منگە منگەوە و زیاتر دەسی لە کەمەرم توند کرد..
"بەڵام ئەمڕۆ کۆتا ڕۆژمە لیا ببینم لە کۆلێژ نامەوێ درەنگ بکەوم"وتم بە خەمباریەوە.
"باشە "جیمین وتی و یەکسەر هەستا.
چوە دەسشۆر تا دەموو چاوی بشوا منیش بەدوایا چووم تا دەموچاوم بشۆم.. هەردووکمان ددانمان شوشت و دەموچاومان شوشت.."دەی ماچی بەیانیانم ئەوێ"جیمین وتی تۆش لێوت برد بۆ لێوە پڕەکانی و بەتوندی ماچت کرد ئەویش بەهەمان شێوە..
"دەی من ئەچم نانی بەیانی ئامادە ئەکەم"وتم و ویستم بڕۆم بەڵام..
"منیش یارمەتیت ئەدەم"جیمین دەسی گرتمو چوینە مەتبەخ دەسم کرد بە ئامادەکردنی شتەکان لە کاتێکا جیمین چەنێکە لەدواوە لەباوەشی کردووم بەڵام دڵم نایە بڵێم وەرە یارمەتیم بدە دڵنیام حەزەکا ئاوا لەباوەشم بکا بۆیە قسەم نەکرد..
"یەس ئامادە بوو"وتم کاتێک کۆتا قاپم لەسەر مێزەکە دانا.
"تۆ نایابیت ، دەی وەرە باوەشم دانیشە"جیمین وتی و دەسی لەسەر قاچی دانا.
"بەڵام کورسی هەیە بۆچی بێمە باوەشت"وتم بە ئاسایی.
end pov...
"یااا بۆوائەڵێی من حەزەکەم خۆم خواردنت پێ بدەم دەی وەرە"وتی بە توڕەییەکی کیوت.
تۆش ڕۆشتیتە باوەشی."بڵێێ ئا دەمت بکەوە"جیمین وتی و تۆش دەمت کردەوە و ئەویش خواردنەکەی کردە ناو دەمت.
بەم شێوەیە خواردنی دایە تۆو خۆشی خواردی و دواتر پێکەوە ئەوناوەتان کۆکردەوەو خۆتان ئامادەکرد بۆ کۆلێژ..
بە ئۆتۆمبێلەکەی جیمین ڕۆشتن و گەیشتنە کۆلێژ .
دوای ماوەیەک چونە پۆل لیا و تای و سانای لێبوو تۆش یەکسەر ڕات کردە باوەش لیا..."بیرم کردبووی"تۆ وتت و ئەویش تۆی لەباوەش کردەوە.
"منیش زۆرم بیر کردبووی"لیا وتی بە زەردەخەنەوە.
"ئەو گەمژەیە لەکوێیە"لیا لەبن گوێت وتیٚ
"مەبەستت جۆنککوکە؟ ، نازانم نەمبینی دیارە نەهاتووە"
تۆ وتت کاتێک سەیری ئەو ناوەت ئەکرد."ئهم ، وتم لەوانەیە کۆتا ڕۆژم لە کۆلێژ ئەو ببینم"لیا وتی و فرمێسکەکانی شەڕ ئەکەن کە نەیەنە خوارەوە.
"یاا دەی بیر لەو سەر زلە مەکەوە "تۆ وتت بە کیوتی..
"باشە"لیا وتی.
+ دوای زەنگی کۆتایی وانەکە...
هەمووتان چونە کافتریا تا شتێک بخۆن."بەیانی دێن بۆ فڕۆکەخانە تا بەڕێم بکەن وەنیە ؟" لیا وتی بەدڵ پڕیەوە..
YOU ARE READING
بەڕادەی دۆزەخ تــــۆم ئەوێ 😈🥵🔥
General Fiction-وەرە و دەستەکانت لە دەستم بئاڵێنە من حەزم لە چیرۆکێکە کە کۆتاییەکەی من و تۆ ببین بە ئێمە...🖤 .. کۆتای هاتووە....