Asla yazasim yok lutfen sayfayi tekrar actigimda ilham dolsun her tarafimGeldim tamam hadi basayalim
"Ya Arın gerçekten drama queenliğin yoruyor beni bırakır mısın şunu?"
"Ama hayır ya," diye dudak büktü bir de üstüne gözlerini yaşlarla doldurdu. Ağzım şok içinde açıldı.
"Abartıyorsun alt tarafı bir oyuncak!" diyerek kızsam da beni umursamadan oyuncak lamaya sarılmaya devam etti. "Gerçekten bütün yengeç burcu özelliklerini taşıyıp nasıl yengeç burcu olmazsın?"
"Yükselenim yengeç."
Kaşlarımı çattım. "Sen nerden biliyorsun yükselenini?"
Şirince gülümsedi. "Sen sorarsın diye flört dönemimizde bakmıştım ama hiç sormadın sen." Kafamı anladığımı belirtircesine salladım.
"Tamam şimdi bırak o oyuncağı," dediğimde yine sıkı sıkı oyuncağa sarılınca elimi alnıma vurdum. Cidden?
"Evimize çok yakışır bence alalım hadi n'olur!"
"Hayır evde yeterince eşya var Arın bir de oyuncakla uğraşamam," diye ısrarla reddettim ama o da pes edecek gibi değildi.
"Ya baba olamıyorum zaten bari oyuncağım olsun," diye duygu sömürüsü yaptı.
"Gerçekten manipüle etmekte üstüne yok al o oyuncağı ve eve gidelim çok üşüdüm," diye mızmızlandığımda hızlıca oturduğu tabureden kalktı elini cebine atıp bozukluk çıkardı. Oyuncağın parasını ödedikten sonra bize hala ters ters bakan mağaza görevlisini umursamadan elimden tuttu ve beni arkasında sürüklemeye başladı.
"Üşüdüğünü neden söylemiyorsun ısrar etmezdim. Ya hastalanırsan? Ben uzun süredir hasta biriyle ilgilenmedim ne yapılır unuttum hepsini. Nolur hastalanma."
"Aslında hastalanacak kadar üşümemiştim ama..." desem de beni duymadığı için cümlemi tamamlamadım ve arkasından yürümeye başladım.
Arabanın yanına vardığımızda hızlıca kapıyı açtı beni içine yerleştirdikten sonra bebekmişim gibi kemerimi de bağladı. Geri çekilmeden önce dudak büküp beni öptü.
Eve gelene kadar bin defa iyi olup olmadığımı sordu durdu. Klimayı açtı, montunu üstüme örttü, sağ eli ellerimi ısıtmaya çalıştı. Ben de bu çabasını gülerek izledim.
Eve varıp arabadan indiğimizde "Koş kız koş," deyince kendimi tutamadım ve kahkaha attım. Kısa bir an durup bana baktıktan sonra önüne dönüp yürümeye, beni de yürütmeye devam etti.
Eve girdiğimiz gibi üzerimdeki montu çıkarıp vestiyere astım. Ayakkabılarımı çıkarıp içeri girdiğimde arkamdan Arın da elindeki oyuncakla pıtı pıtı yürüyüp geliyordu.
Gerçekten bazen bebek olduğunu düşünüyordum.
"Burçin. Sence de aşırı tatlı biri değil miyim ya?" diye sorduğunda yüzüne bön bön baktım.
"Ne diyorsun?"
"Aşırı tatlıyım."
"Tebrikler. Ve?"
"Bence bu genler boşuna gitmemeli diye düşünüyorum. Haksız mıyım sence? Değilim bence."
Güldüm. "Anladım seni." Merdivenlere doğru yürüdüm. "Duşa giriyorum ben."
"Tamam," dedi koltuklardan birine oturarak. Kucağındaki lamaya sarıldı.
"Katılmak istersen banyomuz çok geniş. Biliyorsun," dedim gözlerimi kısarak.
Boynu çıtırtı çıkararak bana doğru hızlıca dönünce bir an kırıldı sandım ama neyse ki öyle bir şey olmamıştı. Olsa çok trajikomik olurdu kesinlikle.
"Ciddi misin sen yoksa benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Niye dalga geçeyim Arın? Çok ciddiyim."
"Aman Tanrım," dedi. Lamayı kucağındam bıraktıp yastığa yatırdı. "Bekle burda sen yavrucuğum." Ve merdivenlere doğru koştu.
🧍🏻♀️
Arın; gunaydin ben neden bu sabah yalniz uyandim ya
Arın; Bu benim kaderim diyerek kapilari kapaticam ustume artik
Burçin; Aşkım
Burçin; İşim çıktı
Burçin; Acil gel diye aradılar sabah yoksa asla gitmezdim
Burçin; Nasıl zorlandım giderken bilsen
Burçin; Şirinliğinden ısırmak istedim seni ama uyandırmamak için ısıramadım da
Burçin; kolumu ısırdım
Burçin; Morardı 🥺
Arın; oys 💓💓💓💓💓
Arın; Gel opim bir suru iyilessin hemencecik
Arın; Inanamiyorum nasil kolun morarabilir hemen opucuklere bogmam lazim
Arın; Kalktim hazirlanip geliyorum bes on on bes bin tane opucuk lazim o kola
Arın; Baska turlu assssssla iyilesmez
Arın; Hemen iyilestirmeliyiz
Burçin; Evet çalışmama engel oluyor
Arın; Bu cok buyuk bi sorun burcin hanim
Arın; Isler asla aksamamali
Arın; Devam etmeli
Arın; O yuzden gelip tedavi etmeliyim
Burçin; kdmwlxjwpzm
Burçin; Evet lütfen acele edin
Arın; TAMAMMMMM CIKIYORUM
Arın; Cok opucem bir suru opucem gecicek hemen
Arın; Yoksa is aksar bu cok kotu
Arın; OYALANMAK YOK GELIYORUM
Burçin; TAMAM
Burçin; JSMWLSMWLAM
Naber y
Gorusuruz 🕺🏻💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalem |Text|
HumorBurçin; Farkında mısın bilmiyorum ama biz tam 10 ay önce boşandık Burçin; NE DEMEK EVLİLİK YILDÖNÜMÜ HEDİYESİ GÖNDERMEK ALLAHIN BEYNİNİ KURUTTUĞU GERİ ZEKALI