Oslava

62 4 0
                                    

Pohled Davida:
S Romanem jsme se chystali na jednu párty, co pořádá nějaká Romanova kamarádka.. S bráchou a našima jsme v Rubavě už něco kolem týdne. Dneska je ta párty a jsem rád, že jsem tam pozvanej taky. Mega se těšim jaký holky tam budou.
S Romanem jsme jeli na kole, neni to tak daleko a aspoň se projedeme.
Zrovna jsme byli možná tak 3 km od tý chaty.
D: ,,Hele a jsou tam nějaký hezký holky?"
R: ,,Jo, jasně! Je jich tam plno, že by sis mohl vybírat." zasmál se.
D: ,,Tak to jsem rád, aspoň si pořádně užiju."
R: ,,No až na Emu.."
D: ,,Jasně, ta je tvoje. Já vim... Si hlavně dej bacha na to, aby ti nepodjely nohy." začal jsem se smát.
R: ,,No, ty taky.. Máš s sebou kdyžtak?"
D: ,,Jo, mám.. Ale doufám, že se najde nějaká co to bude chtít bez."
R: ,,To nevim."
Dál jsme si povídali. Cesta utekla rychle a my dorazili k tý chatě.
R: ,,Tady to je."
D: ,,Docela pěkná chata." usmál jsem se, slezl jsem z BMXka a vešli jsme na pozemek. Kola si dali před vchod a vešli. Všichni už kalili a já se samozřejmě hned šel přidat. Jakmile jsem vlezl mezi lidi, tak se na mě všechny holky otáčely a říkaly něco ve smyslu, že to jsem já a jak by mě chtěly. Jo, tuhle pozornost jsem miloval. Šel jsem si na stůl pro pití a stála tam i jedna holka. Taková nevýrazná a dávala věci na stůl.
D: ,,Ty jsi oslavenkyně?" zeptal jsem se.
? : ,,Ne, támhle je." ukázala na brunetku.
D: ,,Aha, díky." usmál jsem se a šel za tou druhou.

Pohled Mery:
Jakmile jsem se tomu klukovi podívala do očí, tak jsem přestala vnímat všechno a všechny okolo a utápěla se v jeho očích. Měl je tak nádherný!
Každopádně si mě moc nevšímal a motal se hlavně okolo Ali.. Ale tak samozřejmě to chápu, protože je oslavenkyně.
Vzala jsem si šáňo a šla mezi naší partu. Bavili jsme se a pak za máma dorazila i Ali s tím klukem.
Začali jsme asi skoro před dvěma hodinama, ale plno lidí už měli hladinku.. Já ne, protože jsem nechtěla, abych se dostala do nějakýho průseru... Samozřejmě to byla párty, žádný rodiče ani dospělý, takže za ty cca. dvě hoďky jsem už načapala dva páry jak si to "nenápadně" rozdávaj. Taky jsem musela trošku hlídat Ali, aby toho nevypila moc, protože pak se nezná a dělá všechno možný.
E: ,,Takže ty s náma budeš chodit do třídy?"
? : ,,Jo jo.." kývl ten kluk.
M: ,,Ty jsi asi David, že?"
D: ,,Jo, to jsem já.. Kočko." mrknul na mě. ,,A ty?"
M: ,,Marie, ale radši mám, když mi říkaj Mery."
D: ,,Těší mě." usmíval se na mě jak měsíček na hnoji a podal mi ruku. Podala jsem mu jí taky a lehce se na něho usmála.
David potom odešel za jinýma holkama a my s partou jsme si povídali dál.
R: ,,Hele holky na Davida pozor, jo? Jsem jeho kámoš, ale vim čeho je schopný, tak ať se nestane něco, čeho byste potom litovaly. "
A: ,,Já bych do něho šla i za cenu toho, že bych se s nim jen vyspala."
V: ,,Já taky." přitakala jí Vali.
M: ,,Já teda ne... Nejsem úplně na to jen si s někým užít."
E: ,,To je pravda."
L: ,,To jo." kývla Lucka.

Bude to David zkoušet na všechny holky a u koho uspěje hned na poprvé? 😏

Teen momKde žijí příběhy. Začni objevovat