Második rész

8 1 0
                                    

Az orvosok nem engedtek a közelembe senkit. Veszélyesnek gondoltak. Újságírók ezrei várakoztak a kórház előtt. Remélve, hogy beengedik őket hozzám.

De az intézmény minden oldalról be volt kamerázva és biztonsági őrök védték a bejárati ajtót. Senki nem tudott bejutni. Ám egy napon Ivy Wayn újságírónő sikerrel járt és átlépte az elmegyógyintézet küszöbét.

Kijátszotta a biztonsági őröket és a kamerákat is. Ugyanis Maria Wayn nyomozónő rokona volt. Segítséget kért Maria-tól mert az állása forog kockán.

Mert ha nem tud elengedő mennyiségű információt beszerezni akkor elveszti a munkáját. Így hát határozattan és céltudatosan közelített Lori szobája felé.

Amikor is megállította egy nővér. Azt hazudta, hogy ő volt Lori hozzátartozója. A nővér más esetben utána járt volna, hogy ő tényleg Lori rokona volt-e.

De mivel tudta, hogy senki mást nem engedtek volna be a biztonsági őrök így nem faggatta tovább Ivy-t. Hagyta, hogy bemenjem a szobába.

-Szia Lori. Én Ivy Wayn vagyok. Azért jöttem, hogy információkat tudjak meg a történtekről. - mondta.
-Újságírók nem jöhetnek be - jelentettem ki.

-Nem újságíró vagyok, hanem pszichiáter - válaszolta meggyőzően.
-Nekem már van egy pszichiáterem. Natasa Ivanov - vágtam rá.

-Ó igen.. - akadt el a szava.
-Ő volt Svetlana orvosa is igaz? - kérdezte.

-Igen. Szóval nem kell még több pszichológus nekem - emeltem fel a hangom.

-De én Natasa-t helyettesítem. Mivel nem tudom, hogy meddig jutottatok. Újra fel kell tennem azokat a kérdéseket is amiket Natasa már feltett - magyarázta.

-Hát rendben. Hiszek magának - mondtam.
-Mennyire ismerted Svetlana-t? - tette fel a kérdést.

-Elég jól. Szinte mindent tudtam róla.
-Mikor jöttél rá, hogy irigyelted a kapcsolatát Benett-tel?

-Főleg akkor amelyik napon a nyakamba ugrott és mesélte, hogy Benett megkérte a kezét.

-Mit éreztél amikor boldognak láttad Lana-t?
-Dühöt.
-Miért nem akartad, hogy boldog legyen?

-Nem tudom.. - feleltem zavartan.
-Csak akkor működhet ez a folyamat ha együtt működik velem. - mondta erélyesen.

Remélem elnyerte a tetszéseteket.❤️
Ha igen akkor kérlek dobj egy vote-ot vagy írj kommentet.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 22, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

58-as szoba rabja /novella/Where stories live. Discover now