MAX POV.
Nareszcie po tych paru miesiącach nareszcie poznam Johna!!!! Nie mogę się doczekać naszego spotkania, ale jestem ciekawy dlaczego mi tak szybko zaufał? Przecież jestem tylko obcym z internetu skąd wie czy czasem nie jestem jakimś pedofilem z pod lewiatana? Nie no raczej by tak nie pomyślał prawda? Przecież ja chodzę jeszcze na studia, znaczy chodziłem puki mnie nie wywalili T~T.
JOHN POV.
A co jeżeli nie powinienem ufać Maxowi? A co jeżeli to jakiś pedofil z pod żabki?
Matko boska nie powinienem się z nim spotykać no ale coś już za dwie godziny widzimy się w kawiarni a telefon jest rozładowany. DOBRA CO BĘDZIE TO BĘDZIE JOHN DASZ RADE!!!(W KAWIARNI)
MAX POV.
Dobra jestem już przy naszym stoliku czekam około piętnaście minut a go dalej nie ma a co jeśli nie przyjdzie? Powinien przyjść prawda, bo jeżeli nie przyjdzie to będzie nie kulturalne 😩.
Ej czy mi się wydaje że jakiś mały pięciolatek do mnie podchodzi niech tylko spróbuję to wyląduje u mamy pod nogami >:DJOHN POV.
Dobra jestem już w kawiarni teraz tylko szukać Maxa o wilku mowa! To on mam nadzieję że mnie pozna bo pisałem mu wczoraj że mam 150cm wzrostu.
MAX POV.
O NIE IDZIE TEN PIECIOLATEK
dobra koniec zabawy idę go wypi#*dolić z tej kawiarenki!!!Noi jak zrobiłem tak zrobiłem podeszłym do tego pięciolatka i mu przypie*#oliłem ale nie wiedziałem że to John... I skończyło się na rozwalonym nosie i siniaku na czole....
-------------------------------------------------
Hejka kochani jestem Halucynka i to moja pierwsza książka którą pisze. Przepraszam za wszelkie błędy które tutaj wystąpiły i dziękuję wam za przeczytanie jej druga część pojawi się może za 2/3 dni życzę miłych wakacji^^
Halucynka~264 słowa
CZYTASZ
Ten Jedyny
RomancePewien dziewiętnastolatek zwany John poznaje w internecie dwudziestoletniego Maxa po około trzech miesiacach planują spotkanie przyjacielskie w kociej kawiarni. Max i John zakochują się w sobie. Czy ich historia będzie taka jak z innych bajek? Yaoi...