15 BÖLÜM

1.5K 66 69
                                    

Sabah boş seslerle gözlerimi açmayı çalıştım ama açamadım pes edip uyuma numarası yapıp konuşanları dinlemeye başladım lan noluyo cinlermi girdi odama

Ben boş boş düşünürken annemin sesini duydum " yaaa ne kadar tatlılar değilmi hayatım "

Hayırdır lan tatlı olan kim bizim lügatımızda yok öyle şeyler de bunlar hayırdır niye benim odamda konuşuyorlar başka odamı yok gitsinler kendi odalarında konuşsunlar

- belki odaları pek müsait değildir he alevcim

- kız içses kes sesini la fesat fesat şeyler söyleyip aklımı bulandırıyorsun zaten

-üff sende cidden sıktın

-sıkıyorsam gitsene ne duruyon

-ay çok yalvardın kalıcam

- *göz deviren emoji

Eren " ya onunla niye uyuyorki "

Abi ben cidden anlamıyorum kim kimle neden niye yatıyor

Miraç " haine bak kardeşimi çalmış "

Bıkkınlıkla gözlerimi açtım bütün aile fertleri önümüzde dikilmiş mezara girmişim gibi duruyordu

Belime dolanan kollara bakınca ayaz olduğunu gördüm

Hala uyuyordu aras ağlamaklı sesle " öyle olsun bal küpüm aldatırsın he beni öyle olsun "

Ona malmısın bakışlarımı attım nasıl attın diye sormayın özel yetenek kimsede olmaz beybi

Ayazın kollarını belimden çekip ayağa kalktım " niye hepiniz burdasınız "

Babam çekingenlikle " seni odanda göremedim evi ararken burda gördüm ve gözümüze çok tatlı geldin "

Ona sanki ben uzaylıyım demiş gibi bakıyordum

Kendimi gösterip " ben ve tatlımı ? "

Babam çocuk gibi kafasını salladı ay ben bunu yerim öhöm öhöm neyse konumuza dönelim

" ben odama geçiyorum voleybol kursum var "

Miraç " yokumun üstü ben bırakayım istersen "

Soğuk bir sesle " istemez arabana bindim diyede bağırırsın sen "

Pişmanlıkla kafasını eğdi " ben hatalıyım özür dilerim "

Derin bir nefes alıp " ben kinci bir insan değilim. kin duymaktan nefret ederim... bu yüzden affederim ama sanmaki affettim diye samimi oluruz , yüzüne bakarım.
insanlığımdan affederim ama yüzüne bakmam . benim için dışardaki insandan farkın olmaz. seni affediyorum yani artık sana karşı bir gram hissim yok. kaybettin miraç çağabeyler . Sen kız kardeşini kaybettin. senin bu saatten sonra kız kardeşin yok. o kadar haklıymışki buse ; benimde böyle bir ailem olsa bende yüzlerine bakmazdım. Böyle bir ailem olduğu için utanırdım. eski ailemde psikolojik şiddet olurdu ama asla fiziksel şiddete yer olmazdı.  fiziksel şiddet olunca susulmazdı. Yemin ederim şuanki duruma eski hayatımı seçerim. Ya ben çok şaşırıyorum . Annem iyi babam iyi ama neden çocukları bu kadar nankör , bencil , ön yargılı . Bir kız sizin canınızı yaktı diye tüm kadınlara kin duyamazsınız. Bildiğim kadarıyla hayatınızda sevgiliniz yok. Olmasında , ben böyle bir sevgilim olsun istemezdim. Ben böyle abilerim olsun istemezdim. Kaan bana fiziksel şiddet uyguladı sustunuz ağzınızı dahi açmadınız. Kız kardeşimi bir kenara bırakıp , bir kadın diye düşünüp ağzınızı açmadınız. Hakaretler edildi sürtük ilan edildim gene ağızlar açılmadı. Ya ben gerçekten bu evde kendimi fazlalık gibi görüyorum. Ben bu eve gelirken o kadar mutluydumki içimde bir his vardı ya benimde ailem olacak diye ama sağ olun beni yanılttınız "

ALEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin