Evveeeet arkadaşlar yeni bölüm geldi. Bu kitabımın bitmesine 7,8 bölüm kalmıştır en fazla. Zaten sade bir konuydu . Dilşad lorîn kitabındada 9,10 bölüm kalmıştır tahminimce. Tam toparlamadım onu. Bu kitap bittiğinde kafamda canlanan ve üstünde çalıştığım güzel bir kurguya başlayacağım. Fazla duygusal ağlamalı olucak.yani ben ağlarım şsıekwşöwşwmpwk iki kitabımıda okuyup yorum yaptığınız için hepinize teşekkür ederim. Biraz güzel gitmeyen hayatımda yüzümde gülümse yayıyorsunuz. Birbirimizi tanımasakta sizi çok benimsedim. Ve çok seviyorummm❤️❤️❤️❤️❤️. Bölüme geçebiliriz iyi okuyurlar.
Kalktığımda düz karanlık bir odada sandalyeye bağlanmış bir şekilde oturuyordum.olum ben nerdeyim. Lan ben en son bayıltılmıştım. Vay şerefsizler güçleri bir banamı yetmişti.
Kapıda adam sesleri duymamla başımı oraya çevirdim . İçeriye 2 tane babam yaşında adam girdi. Sinirle " lan siz kimsiniz ben ne diye burdayım." Adam ağzını yaya yaya " senle bir derdimiz yok, bizim asıl derdimiz o piç babanla."
Sinirle " lan oruspu çocuğu!!! sen kimsinde babama piç diyorsun lan ."
Adam sinirle yanıma gelip tokat attı. Acıttı ama he.
Adam " kes sesini lan!!! Yoksa sikerim seni " dedi sırıtarak
Ağzımdaki tükürükleri adamın yüzüne tükürdüm. Sonra gülerek " çükün kadar konuş lan şerefsiz." Dedim
Diğer adam yanıma gelip saçımı çekti.
Ona tüm gücümle kafa attım. Adam bağırarak geri çekildi. Bir önceki adam gelip başımı tuttu. Hareket edemiyordum. Boşta kalan eliyle boğazımı okşamaya başladı. Kafamı güçlülükle sallıyordum ama adam güçlüydü. Elleri göğüslerime indi . Kendimi çekmeye çalıştım. Sonra kapının alacaklı gibi açılmasıyla oraya döndüm. İçeriye peder ve brother takımı girdi. Babam tüm sinirle bana dokunan adama kafa attı ve yumruklamaya başladı." lan sen kimsinde benim kızıma dokunuyorsun. Lan ben senin şimdi belanı sikmezmiyim."
Babam öldüresiye dövüyordu. Aras ve ayazda diğer adamı dövemeye başladı.
Miraç yanıma gelip sarıldı. " sana bir şey olacak diye öldüm bittim."
Histerik kahkaha attım." Niye ya ne güzel eğlenirdin, sen benim üzülmemi istersin."
Dolu gözlerle alnımı öptü " öyle şey olur mu güzelim. Senin saçının teline zarar gelse yıkılırım."
Gözlerim oldu. Allah kahretsin. O kadar sevgiye muhtaçtımki , en ufak sevgide güzel hissediyordum.
Kendimi toparlayıp " bana bu zamana kadar zarar veren kişi sensin ama kendini öldürebilirmisin."
Gözlerinde yıkımı gördüm. Güldüm " bende öyle düşünmüştüm "
Belinden silahını çıkardı. Alnına koydu. Şaşkınlıkla ona baktım. Rolmü yapıyordu yoksa ciddimiydi
Sinirle " indirsene şu siktiğim silahı,
dellendirme beni "Gözleri yaşlı kafasını salladı " hayır , öldüreceğim kendimi. Sen beni asla affetmezsin. "
Gözlerim dolu " ya indir şu silahı , geri zekalımısın ; uğraşırsan , kırdığın kalbi onarırsan, affedebilirim , biraz uğraş hemen olmuyor diye pes etmeyin."
Gözlerindeki parıltıyla silahı indirdi " gerçekten affedermisin."
Sıkkınlıkla " seni affetmem çok zor , eğer gerçekten çok uğraşırsan affederim "
Başını heyecanla sallayıp sarıldı " tamam, kendimi affettireceğim "
Kaan ve ateş yanıma geldi, ateş sıkıca sarıldı " çok korktum alev. sana bir şey yapacaklar diye kalbim ağzıma geldi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEV
Teen FictionAlev 16 yaşında deli dolu genç bi kız ansızın gelen telefonla hastanede karıştırıldığını öğrenir biyolojik ailesiyle bakalım neler yaşayacak Görmediği sevgiyimi görecek yoksa işler daha mı kötüye gidecek hep beraber görelim