Hikayede argo,küfür ögeleri bulunmakta rahatsız olan okumasın. Homofobikler hemen çıksın.
"Amına kodumun saat öğlen 3 daha video çekicez!" sesiyle uyanmıştı Emre. Gözlerini aralamaya çalışırken
"Noluyor lan" diyebilmişti sadece.
Hürkan agresif bir şekilde üstündeki yorganı aldı ve kenara attı.
H: "Oğlum saat öğlen 3 saat yediye kadar video atmam lazım hani birlikte video çekecektik. Editlemesi iki saat sürüyor zaten,senle benim en ufak Bi yakınlaşmam olan kısımları saniye saniye kesmem gerekiyor biliyorsun."
Emre bir an nedense kendini çok fazla üzülmüş hissetti.
E: "Kesme o zaman niye kesiyorsun ki?" demişti. Daha sonradan dediklerini anladı ve neden bunu dedim diye düşündü.
H: "Ne demek niye,senin en ufak bakışında shipliyorlar orospular farkındaysan." dedi sinirle. (Hürkanı biraz sinirli yaptım. Düzelecek ama hep böyle değil. Linçlemeyin hemen.)
E:"Tamam kalkıyorum hemen, kızma." Dedi tatlı bir ses tonuyla.
Hürkan yumuşamış, teşekkür edecekken kapı çaldı. Kim gelmiş olabilir diye düşündüler.
(Eğer Hürkanın sevgilisi merveyi seviyorsanız ve yorumlara gelip beni linçlerseniz şüphesiz anında engel yersiniz. Teşekkürler.)
Hürkan kapıyı açtığında Merveyi karşısında buldu.
H: "Hoşgeldin ne işin var burada?" Diye sordu. Merve elindeki poşetleri göstererek aynı zamanda sırıtarak "sevgilimle zaman geçirmeye geldim" demişti. Koltukta dikilen Emreye bakarak "Yeni uyandın galiba naber?" Diye sordu.
Emre Merveden hoşlanmıyordu ama Hürkan üzülmesin diye belli etmiyordu. Bu kız nedense ona çok itici,yapış yapış ve menfaatçi gibi geliyordu. Ama Hürkanla tartışmamak için bişey diyemiyordu.Bu bölümü biraz kısa yaptım, okunur ve olumlu yorumlar gelirse devam ettireceğim. <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐚𝐥 || 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐨𝐥𝐚
RandomHiçbir zaman aklımdan çıkmayan ikiliye..❤ (Eğlencesine devam edeceğim, ciddiye alınacak birşey yok. Gerçek hayatlada alakası yok tamamen, herşey kafamda. !eğer herhangi birisi rahatsız olduğunu söylerse hikayeyi sileceğim!)