Emre: olur
Hürkan: Tamam
Hürkanın gözünden;
Mesajı yazdıktan sonra kendime çeki düzen vermek için bir duşa gireyim dedim.
Kısa bir duş aldıktan sonra üstümü başımı giyinip saate baktığımda saat 18.52 idi. "Daha var" diyip koltuğa yerleşip oyun oynamaya başladım.
E: "Melek bizim ekip saat sekizde meyhanede toplanacak. Onları toplu bulmuşken istersen sende gel artık tanıştırayım sizi."
Melek kısa Bir süre düşündü ve aklına biraz şeytanca ama güzel bir fikir geldi.
M:" Tamam gelirim ama Hürkanın sevgilisi Meryemde gelsin. Tek kız orda oturmak istemem." Dedi. Tamamen yalandı. Aksine o erkeklerle daha iyi arkadaşlık bağı kuruyordu ama Meryeme bir ayar çekmenin iyi olacağını düşündü. Hürkan ve Emrenin arasındaki şeyleri güçlendirmek için önce Meryemden kurtulmak lazımdı.
Melek bu kızla hiç yüz yüze tanışmamıştı ama onu tanıyordu. Emre Meleğin evine Hürkan ve Meryem ilk sevgili oldukları zaman gelmiş olanları anlatmıştı. Emre Meleğe ne kadar iyi gözükmeye çalışsada değildi ama bunu söylemiyordu. Sonuçta Melek sevgilisiydi ama sözde sevgilisiydi. Onlar sevgiliden çok iyi yakın arkadaşlardı.
Melek o gün Emreyi öyle yorgun ve bitkin görünce Meryemin anasının kızlık soyadına kadar bulmuştu. Ama bunu kim biliyordu? Kimse.
E: "Ben Bi söylerim ama-"
M:"Ama filan yok o gelmezse bende yokum" Dedi ve odasına gitti.
Emre dün akşamdan beri onda kalıyordu. Ama bu bir sorun değildi.
Emreden Hürkana
Emre;
Hocam şey dicektim bu
Buluşmaya Meryemi de getirsene?Hürkan;
Niye hayırdır?Emre;
Söylerim ama süprizi kaçarHürkan;
Bi sorarım.
5 dk sonraHürkan;
Tamam gelirmişEmre;
TamamdırE:" Melek hazırlan gelicekmiş Meryem " Diye seslendi Emre Meleğe.
Melek kendi kendine sırıttı. Zaten Meryemin geleceğinden emindi. Ama tekrar haklı çıkması onu içten içe sevindirmişti.
"Tamam hazırlanıyorum." Diye seslendi Melek ve giyinmeye başladı.
Üstüne basit bişeyler giymişti. Üstüne kolsuz yeşil boğazlı bir crop, altına siyah düz mini etek ve kahverengi deri bir ceket almıştı. Nisan ayında olmalarına rağmen hava akşamları baya serin olabiliyordu. Saçlarını da serbest bıraktı. Hafif bir makyaj yapıp odasından çıktı.
E:" Ben senin yanında çok soluk kaldım ya. Düz tshirt gri eşofman ve ceket. Bide sana bak. "
M:" Kendinizi bu kadar küçümsemeyin bayım. O küpeler ve gözlükle sokaktan geçen Bir kızı durdursan sana tapar. İnanmıyorsan ara sıra Bi dmlerini oku. Yada sana yapılan editleri izle." Dedi ve güldü.
E: "Tamam tamam. Geç kalıcaz saat yedi buçuk olmuş çıkalım mı artık?"
M:" hadi gidelim" Dedi ve ikiside ayakkabılarını giyip çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐚𝐥 || 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐨𝐥𝐚
RandomHiçbir zaman aklımdan çıkmayan ikiliye..❤ (Eğlencesine devam edeceğim, ciddiye alınacak birşey yok. Gerçek hayatlada alakası yok tamamen, herşey kafamda. !eğer herhangi birisi rahatsız olduğunu söylerse hikayeyi sileceğim!)