Kitapta ufak bir isim değişikliği yaptım. Bir karakterimizin adını değiştirdim. Ama zaten önemli bir karakter değil. Bir bölüm sonra hikayeden ayrılacak. İyi okumalar♡
Koltukta dikilen Emreye bakarak "Yeni uyandın galiba naber?" Diye sordu.
Emre Meryemden hoşlanmıyordu ama Hürkan üzülmesin diye belli etmiyordu. Bu kız nedense ona çok itici,yapış yapış ve menfaatçi gibi geliyordu. Ama Hürkanla tartışmamak için bişey diyemiyordu.
Emre bir süre düşüncelere dalmışken Hürkanın sesi ile irkildi "Emre iyi misin?"
E:"İyiyim, bir sorun yok. Ama sadece biraz açım." Hürkan gülümsedi Meryeme dönüp;
H:"Birlikte vakit geçirmek için pek uygun bir zaman değil, daha sonra görüşelim mi?" Dedi.M: "Nedenmiş o?" Diye sordu sesini yükseltip.
Şu aralar Hürkan onunla pek fazla vakit geçirmiyordu. Ya genellikle ekip ile oluyor yada video atmam lazım diyordu. Sesi o yüzden sinirli çıkmıştı.
Hürkanda aynı ses tonu ile "Video çekeceğiz Emre ile" dedi.
Meryem sakin kalmaya çalışıp
M: "Kanalın mı daha önemli ben mi? Karar ver artık." Dedi.Emre buna sinirlenip olaya müdahale etti.
E: Hey hey, güzelim sevgilinin sana hediyeler alması,yemeğe çıkarması için paraya ihtiyacı var. Ve bunu kanalı üzerinden sağlıyor. Eğer bundan şikayet ediyorsan ilişkine devam etmeyebilirsin." Demişti.
Meryem sinirle "Peki, bunu daha sonra konuşacağız." Demişti.
Hürkanı kaybetmek istemiyordu. Sonuçta kaç kişinin 1.5 milyon abonelik sevgilisi vardı ki?
H:"Meryem poşetleri alabilirsin istersen." Dedi.
Hürkan o an Meryeme değil Emreye sinirliydi. Emre daha önce böyle konuşmalar yapmamıştı.
Meryem evden sinirle çıkınca Hürkan Emreye aniden dönmüştü, tabii o sırada Emre tam arkasından geçmeye çalışıyordu. Hürkan Emreye çarpıp Emreyi devirmiş,kendiside Emrenin üstüne düşmüştü.
Emrenin gözünden;
O üstüme düşüp alınlarımız birbirine deyince anlamsız Bi şekilde midemde kelebeklenmeler oluştu,kızardım. Umarım Hürkan bunu fark etmemiştir dedim içimden.
Belki 5 saniye geçmişti Hürkan gözlerini açıp *noluyoramk* bakışı atınca bende aynı şekilde ona bakıp
"Hoşuna gitti galiba istersen tüm gün böyle kalalım" dedim.
H: "Siktir git amına koyim" diyip hışımla üstümden kalktı.
Hürkanın gözünden;
O an yemin ederim ki her tarafıma ateş bastı. Sadece belli etmemek için *noluyor amk* der gibi bakmıştım.
Emrenin dediklerine karşılık ufacık bir küfür ettim.
Emrenin Meryeme dediklerini videodan sonra konuşmaya karar verdim. O an Meryem ne kadar haksız olsada Emrenin söyledikleri çok kırıcıydı.
O Mügeye menfaatçi mi demeye çalışmıştı?
Içimden bu soruları bastırıp kahvaltı hazırlamak için tezgaha doğru gittim(Arkadaşlar olay Hürkanın şuanki evinde geçiyor. Evinde mutfak ve salon birleşik ona göre hayal edin)
Ufak çaplı bir kahvaltı hazırlayınca Emrenin önündeki sehpaya koyup
"Ben video hazırlığı yapmak için yukarı çıkıyorum" dedim ve onu öyle bırakıp yukarı çıktım. Video fikri olarak aklıma Tiktoktan bize yapılan editleri izlemek geldi...Yorumlarınız kıymetli benim için. Aklınıza birşey gelirse yorumlara yazın hikayeye dahil edeyim<3 Bu arada kitabın ismini yazarken Running Up That Hill şarkısından esinlendim. Kitabin Sonunu bu şarkının sözlerine uygun bişey yapacağım.
Bu bölüm düzenlenmiştir! Hürkanın şuanki sevgilisinin adını kullanmak isterdim ama linç yerim yada bişi olur diye Müge yapmıştım ismi. Amk mügede hürkanın eski sevgilisinin ismiymiş.. Kendi adım yapacaktım dayanamayıp. Allahtan öyle Bi hata yapmadan başka isim buldum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐃𝐞𝐚𝐥 || 𝐌𝐞𝐧𝐠𝐨𝐥𝐚
RandomHiçbir zaman aklımdan çıkmayan ikiliye..❤ (Eğlencesine devam edeceğim, ciddiye alınacak birşey yok. Gerçek hayatlada alakası yok tamamen, herşey kafamda. !eğer herhangi birisi rahatsız olduğunu söylerse hikayeyi sileceğim!)