Három héttel azután az ominózus beszélgetés után Janiban felmerült a gondolat, hogy Dinnyének bizony igaza van, és lehet, hogy többet érez Eunwoo felé, mint barátság. Nagyon elveszi a figyelmét sötét, néha-néha festett haja, barna szemei, a mosolya, a személyisége, a kisugárzása, és a laza, mégis elegáns öltözéke. Egy nap nagyon sokszor gondol arra, hogyan tudná boldoggá tenni, vagy valahogy találkozni vele.
A hétvégére tervezett programjait lemondta minden csak azért, hogy átgondolja, mit érez Eunwoo iránt, és hogy menjen az élete tovább. Az előbbi kérdésének válaszában még így sem lett teljesen biztos, de az utóbbiban sem, így hát nem jutott nagy eredményekre a két kérdés megválaszolásában.
A következő iskolanapon előbb ért be, mint Dinnye, így hát ő várt a kapunál. Pár perc múlva meg is pillantotta legjobb barátját, és integetett neki.
- Szia Dinnye! - köszönt. - Mi újság? - kérdezte, miközben lepacsiztak egymással.
- Megvagyok, köszönöm. - felelt Magvas. - Veled mi újság? - érdeklődött.
- Hát.. megvagyok, bár nem érzem a legfényesebben magam. - vallotta be a fiatalabb.
- Mi a baj?
- Majd elmondom. Most nem ennek van itt az ideje.Ezzel a mondattal Jani le is zárta a témát, és Dinnye nem faggatta tovább erről. Beértek a termükbe, és sokáig el is beszélgettek. Időközben Eunwoo nagy mosollyal lépett be a terembe, ami a fiú padtársát is megmosolyogtatta.
- Sziasztok! - köszönt az épp bejövő emberke, és kezet rázott két barátjával.
- Szia Woo! - üdvözölte Jani padtársát.
- Hali! - mondta Magvas, majd kezet rázott Eunwoo-val.Egy kis ideig még beszélgettek, aztán mindhárman előpakoltak, és várták a csengőt.
Nagyszünetben Jani és Dinnye Benivel találkozott az udvaron, aki ugyanabba az évfolyamba jár, mint ők, mégis másik osztályba.
- Szevasztok! - köszön Beni, és lepacsizik a másik két fiúval.
- Halii! - Jani és Dinnye egyszerre üdvözlik barátjukat.
- Rég láttalak, Jani. Sokszor látlak az osztálytársaddal, csak nem együtt vagytok? - érdeklődik Beni.
- Mármint kivel? - kérdi összezavarodottan Jani.
- Azzal a magas, sötétbarna hajúval.
- Eunwoora gondolsz? - tippel Dinnye. - Tényleg sokat lógnak, bár Jani velem többet van. - mosolyodik el.
- Ő a padtársam. És nem, nem vagyunk együtt. Fura is lenne. - mondta határozottan Jani.
- Fura vagy anélkül is - mosolyodik el perverzen Dinnye.
- Ahogy mondod, Magvas. - mondta Beni egy széles mosollyal az arcán, mivel szerinte a két srác összeillik, legalábbis kinézetre.
- De most komolyan, körül-belül három hónapja ismerem. - válaszolt Jani.
- És? - vágta rá Beni. - Három hónapon belül is történhet bármi.Erre már Jani nem tudott mit válaszolni, ezért hagyta a témát. Magában úgy döntött, ha esetleg délután tudnának találkozni Dinnyével, akkor elmondja, mit is gondol mostani rövid csevegésük témájáról, Cha Eunwooról.
- Egyébként van kedvetek ma délután találkozni? - teszi fel a kérdést Jani.
- Ne haragudj, ma nem tudok menni. - mondta Beni.
- Tőlem mehet. - válaszolt Magvas. Akkor csak ketten lesznek. De ha már ilyen fontos tényt mond el, mégis lesz szüksége még egy kis támogatásra, gondolta magában Jani.
- Délután négykor nálatok? - érdeklődik, amire Dinnye csak bólint. - Oké.Sok dologról esett szó ebben a bájcsevejben, és a társaságból Beninek kellett először elmennie. Miközben Magvas és Jani beszélgettek, a fiatalabb észrevett egy számára ismerős lányt, aki épp egy másikkal vidáman társalgott. A pozitív kisugárzásról felismerte, hogy ki az, és mielőtt ellépdelt volna hozzá, csak ennyit mondott Dinnyének:
YOU ARE READING
Fülig beléd zúgtam...
FanfictionEgy új diák érkezett a suliba, és leül egy másik gyerek mellé. Hogy fog alakulni kettejük kalandja? (A címet a Heartstopper c. könyvek és sorozat magyar címe inspirálta.)