Ötödik fejezet

59 7 3
                                    


A Go Wonnal való szakítás után egy hónap telt el. Janinak már szinte mindennapos vendége Eunwoo, aki segít neki megemészteni a történeteket. Nagyon boldog volt, mikor körülötte lehetett. Különböző programokat találtak ki maguknak. Elmentek sétálni, meglátogatták valamelyik barátjukat, vagy éppenséggel csak valamelyikük házában hülyéskedtek.

Egy unalmas sulis napon Jani egy kék papírt talált a szekrényében. Ez volt a papírra írva:

"Gyere ki a kedvenc helyünkre, ma délután fél hatra.
                                                                                               - Woo"

Nagyon izgatott volt a fiatal, bár nem értette, hogy miért így közölte Eunwoo vele. Egyből sietett is Magvashoz, hogy elmondja neki a papír tartalmát. Dinnye mindent tudott, de ezt nem közölte társával.

Eunwoo is kapott egy levelet a szekrényében, amin ez állt:

"Ma délután, fél hat, kedvenc helyünk."

Meg volt lepődve, hogy ki írhatta, de volt sejtése, hogy Jani volt, mivel kettejük neveztek ki maguknak egy kedvenc helyet.

Az unalmas nap után Jani megcsinálta a tanulnivalóját, utána egyből készülődni kezdett. Egy egyszerű fehér póló volt rajta, sötétkék farmerrel és fekete cipővel. El is indult a rétre, kedvenc helyükre, ahová neki tíz percet kellett gyalogolni. Eunwoo már ott állt egy virággal a kezében.

       - H-helló! Woo? Itt meg mi folyik? - kérdez rá Jani.
       - Ha már elhívtál, hogy találkozzunk a kedvenc helyünkön, megteszem, amit már rég meg kellett volna. - válaszol mosolyogva Eunwoo és közelebb lép Janihoz.
       - M-mi? É-én.. - hebeg a fiatalabb, mivel tudja, hogy nem ő hívta el Eunwoot. Ezzel együtt zavarba jön, de most jobban, mint általában. Végignéz a fiún, fekete felső, fekete farmer, és fehér cipő volt rajta. Haja elegáns volt, mint mindig, és sötét szemeiben bármikor el tudott volna merülni. Hosszú ideig csendben voltak, és csak egymás szemébe néztek.
       - Jani... én szeretlek. - mondja ki végül Eunwoo. - Már az első hét óta. Valahogy sikerült a személyiségeddel és a megjelenéseddel zavarba hoznod. Csodálatos ember vagy. Mind külső, mind belső alapján. Mikor összejöttél Go Wonnal, bevallom, csalódott voltam és aggódtam érted. De nem mondtam ezeket ki, mert szerettem volna, ha boldog lennél. Azt is elmondom őszintén, hogy megkönnyebbültem, hogy szakítottál a lánnyal. Szeretném, ha ezt mind tudnád. - fűzi hozzá.

Jani meglepődve hallgatta végig Eunwoo szavait, aztán egy ölelésbe húzta.

       - Woo, tudod mióta akarom neked elmondani azt, hogy mit érzek? - kezdte mondanivalóját meghatódva a fiatalabb. - Már nagyon sok ideje szerelmes vagyok beléd. Lenyűgözött sötét szemed, sötét hajad, a megjelenésed, és a személyiséged. Hálás vagyok, hogy megismertem egy olyan embert, mint te vagy. Szerető, segítőkész, kedves, és mindig mellettem álltál. Szóval ezzel azt akarom mondani, hogy én is szeretlek. - fejezi be a beszédet, és öleli tovább, csendben.

Egy pár perc múlva elengedték egymást.

       - Számomra ezek a napi hülyéskedések kicsit úgy tűntek, mintha minden nap egy új randira mennénk. - szólal meg halkan Jani.
       - Tényleg? - lepődik meg Eunwoo, de el is mosolyodik. - Az én fejemben az volt. 
       - Szóval Eunwoo. - mondja Jani. - Leszel életem szerelme, mindennapjaim boldogsága, a párom? - teszi fel a nagy kérdést.
       - Természetesen igen. - mosolyodik el Woo, majd ismét egymás karjaiba borulva állnak a természetben. Majd egy pár perc így eltöltött idő után kapcsolatuk kezdetét az első csókukkal bélyegzik meg.

A történtek után Jani hazakísérte újdonsült párját, majd egy öleléssel búcsúztak el. Jani az este folyamán még Dinnyének sem mondott semmit, mivel úgy vélte, majd ennek is eljön az ideje.

A két fiú szülei már a második hét után megtudták, mi is van köztük. Három hét után Jani összehívta a barátait, hogy elmondja nekik a kapcsolatát.

       - Tudtuk. - vágták rá Beni és Tina, mikor Jani elmondta a dolgokat.
       - Mi? - kérdez vissza Jani.
       - Sikerült Tina! - ujjongott Beni, majd lepacsizott az említettel.
       - Mi küldtük a leveleket. - árulta el Tina. - Úgy látszik, úgy sikerült, ahogy terveztük. - mosolyodott el.
       - Végre Janwoo! - lelkesedett Gal. - Annyira vártam ezt a pillanatot, mint még soha! - tette hozzá.
       - Gratulálok! - szólalt meg Ninu is tőle szokatlan hangon. - SAMU HAGYD BÉKÉN A FÜGGÖNYT! - szidja le a macskáját, aki Janiék függönyén játszott Tarzanosat.
       - Már a legelejétől mondtam, hogy összeilletek. - szólal meg Dinnye. - Most nincs igazam? - néz rá a többiekre, akik egyetértően bólogatnak. - Na látod.

Jani és Eunwoo még évekkel később egy párt alkotnak. Házasokként tengetik mindennapjaikat egy rét közeli házban. Van két kutyusuk, Gömbi és Daisy, akik nagyon jól kijönnek egymással. Jobban szeretik egymást, mint akkor, mikor összejöttek. Mai napig kijárnak a kedvenc helyükre, vagy meglepetés helyekre viszik el egymást. Hogy mi a történetük legvége? Azt majd a jövő megmondja. 

Fülig beléd zúgtam...Onde histórias criam vida. Descubra agora