black mesa ilk iş günü

22 2 1
                                    

yatağımda uyuyordum  birden çalar saatin sesiyle irkildim.Sonunda black mesa 'da ilk iş günüm olacaktı çok heycanlıydım hemen kahvaltımı yaptım üstümü hızla giydim arabanın anahtalarını alıp new mexicoya doğru yol aldım ama yolda giderken çok sıkılmıştım arabanın radyosunu açıp şarkı dinlemeye başladım .Uzun bir yolculuktan sonra sonunda new mexicoya vardım black mesa tesisine girdigimde arabayı otoparka çekip arabayı durdum ve arabadan indim yanıma güvenlik görevlisi geldi.

Güvenlik :iyi günler efendim !

bende ona iyi günler dedim .Güvenlikle sohbet etmeye başladık

güvenlik: seni buralarda ilk defa görüyom sen buraya yeni 'mi geldin? dedi .Bende evet bugün benim ilk günüm dedim.

Güvenlik: benim adım tylor senin adın ne ?

dragon:benim adım dragon .

Tylor: tanıştığıma memnun oldum dragon ! dedi onla bir süre sohbet ettik .

Aradan birkaç saat sonra yanımıza bilim adamı onu takip etmemi istedi biraz telaşlandım ya kabul edilmezsem diye içimi yiyordum .O sırada tylor gerildigimi fark edince şunu dedi.

Tylor: merak etme dragon ! black mesa tesisi hiç ayrımcılık yapmaz sadece rahat ol ve kendine güven dedi.

Ben tylor'a teşşekür edip bilim adamını takip ettim asansöre binince aramızda sohbet oldu.

dragon: şey eee sen burada çalışalı ne kadar oldu diye sordum.

bilim adamı: 5. ayım

draogon :vaov

bilim adamı: senin adın ne ?

dragon: dragon senin adın ne  diye sordum bilim adamına

bilim adamı :kevın

dragon :pekala kevın... black mesa ne kadar büyük bir yer diye sordum .

Kevın: büyük şehir gibi bir yer dedi.

Kevınla hemen kaynaştık çok tatlı biriydi

kevın tesisi anlatmaya başladı

kevın: burada gizli ışınlama deneyleri yapıyoruz organik saf madde arıyoruz eğer ışınlanmayı rakiplerimizden önce bulursak ünlü bir tesis olacaz burada kimse dışarı çıkamaz black mesa 'da kiler gördüklerini dışarı aktarmasınlar diye  burda tutuluyorlar aslında hiç bir şey tesisden çıkamaz ışınlanma deneylerimiz başarılı olursa gemi, uçak , araba , hepsi hurdalığa kaldırılacak tesisimizde güvenlik , ve bilim ekibi vardır ve burada nükler şalter vardır acil durum olursa nükler bombayı etkinleştirip tesisi havaya uçuracağız dedi . tam konuşmasına devam edeceken hopörlerden duyuru yayınlandı.

duyuru: gordon freeman lütfen anormal mataryeller sektör c' ye gelin

ben hemen kevıne gordon freeman kim diye sordum.

kevın: Seattle, Washington doğumlu olan Gordon, oldukça genç bir yaşta kuantum mekaniği ile görelilik alanlarına karşı ilgi göstermiştir. Çocukluk kahramanları arasında Albert Einstein vardır.

dragon :anladım kevın

asansörün kapıları açıldı kevınla birlikte asansörden çıkıp konuşmaya devam ettik.

kevın: evet dragon yollarımız burada ayrılıyor sen dümdüz güvenlik şefi franklınin yanına git o sana yardımcı olur deyip gözden kayboldu.yoluma devam edip güvenlik şefi franklin ofisini buldum franklin 'nin ofisine girdim ve karşısına oturmamı istedi bana sorular sormaya başladı

franklin: kaç dogumlusun ?

dragon:  1968

franklın :adın ne ?

dragon:dragon

franklın :yaşın kaç

dragon :29

franklın :doğum yerin neresi

dragon:Batı Virjinya

franklın : black mesa'da çalışmayı kabul ediyormusun ?

dragon :evet

franklın bana belgeler uzattı onları imzaladım

franklın: black mesa'ya hoş geldin dragon ! şimdilik kafana göre takıl dedi

franklının odasında çıkınca bir güvenlik yanıma geldi onu takip etmemi istedi.

mike: hey yeni çocuk ! ilk  iş günün degilmi? diye sordu

dragon : evet sende mike olmalısın dedim.

mike : hey adımı nasıl bildin ya ? diye sordu bende ona üzerindeki kartı okuduğumu söyledim

mike : oh be bende korkmuştum nasıl bildin adımı diye

bir süre mike'kın o haline güldüm ve yolumuza devam ettik beni kalacağım odaya  getirdi onla beraber aynı odada kalacaktım .

mıke :kafana göre takıl dragon ama çok uzaklaşma ne olur ne olmaz diyip. yanımdan uzaklaştı  biraz  etrafa bakınırken tuhaf bir adamın bana baktığını gördüm bu adam takım elbise elinde çanta ve sıkı bir kıravat'ı dogruyu söylemek gerekirse ondan biraz irkildim hükümet adamına benziyordu ama daha çok avukata benziyordu yanıma kadar geldi ve şunu dedi

gman: ön görülemeyen sonuçlara hazırlıklı olun dedi

buda ne demekti ön görülemeyen sonuçlar???? adama baktım adam duruduğu yerde değildi odama girdim duş aldım sonra odadan dışarı çıkıp etrafa baktıp birden büyük bir patlama sesi duydum güvenlikler , bilim adamları korkudan ne yapacakalarını bilemiyordu taki hopörlerden acil durum yayınlandıktan sonra....

duyuru: tehlike! tehlike ! bilinmeyen yaşam formları black mesa tesisine görüldü herkes güvenli bir yere sığınsın derken black mesa uzaylılar ışınlandın çok fazla çığlık  vardı bilim adamları kaçacak delik arıyorlardı dehşete düştüm kaçmaya başladım güvenlikler uzaylılar savaşıyorlardı gözüm karardı ve sonrasını hatırlamıyordum tek hatırladığım tek şey yardım çığlıklarıydı......


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


half lifeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin