tylor: hey hey ! dragon iyi misin?! uyan ! uyan !
dragon : ah başım neler oluyor?
tylor: açıklayacak zaman yok dostum ! burdan çıkmalıyız hadi !
daha yeni yeni kedime geliyordum ne olmuştu zihnimi kurcalamaya başladım en son en son evet ! duş almıştım sonra büyük patlama duyuldu tabi ya ! gizemli adamın demek istediği buydu demek ki ! tylora baktım tylor bana telaşla baktı .
tylor: kafandaki kask sayesinde kurtuldun eğer o kasak olmasaydı çoktan tahtalı köyü boylardı dedi .Tylor'a sıkı sıkı sarıldım tylor'da bana sarıldı sanki bir kabustaydım eve gitmeliydim köpeğim muchi kim bilir ne yapıyor beni özledimi peki ya hasta annem... ona iş bulup tedavi ettireceğime söz vermiştim babam ben küçüken trafik kazasında öldü ....
dragon : tylor öldüğünü sanıyordum!
tylor :bende senin öldüğünü sanıyordum.
tylorla koşa koşa kendimizi zar zor 'da olsa güvenlik şefi franklının odasına kapatık etrafa baktık bir şekilde yardım bulmaya denemeliyiz franklının masasında telefon buldum hemen dışardan yardım bulmak lazımdı ama telefonlar çalışmıyordu.
tylor: dragon telefonlar çalışmıyormu?
dragon: hayır tylor kimseye ulaşamıyom!
derken yardım edin ! diye bir ses duyduk tylor'la sesin geldiği yere gittik güvenlik şefi franklın ağır yaralanmış son nefeslerini veriyordu.
franklın:dragon,tylor hayyatamısınız ? ben sizin çoktan öldüğünüzü düşünüyordum
tylor :franklın sana ne oldu ?! ve burada neler olduğu hemen bize anlat !
franklın: tamam tylor sakin ol herşey o garip adam yüzünden oldu getirdiği numuneye güvenilmeyeğinine biliyordum bilim ekibini uyarmaya çalıştım ama dinlemediler numune dünya ve xen arası portallar açıldı şuan herkes burdan çıkmaya çalışıyor ama hepsi güvenli yerler sığınıp yardım gelmesi umuduyla bekliyorlar burdan çıkmak için raddyodan hükümete bağlanmanız lazım ! bunları bilmeye yetkiniz yok benim zamanım doldu .deyip son nefesini verdi .
dragon: o iyi biriydi
tylor :aynen
bir süre yas tuttuk
tylor :dragon sanırım franklı'nın ne demek istediğini anladım! ofis kompleksine gitmeliyiz hadi dostum şanslıysak ordan uzak değiliz beni takip et hadi !
yola koşa koşa ofis kompleksine giden asansöre vardık asansöre binip sohbet etmeye başladık
tylor:yani dragon senin yakının varmı ? anne,baba kardeş,varmı
dragon:kardeşim yok babam ben küçüken trafik kazasında öldü birtek hasta annem ve ben varım
tylor :peki evcil hayvanın varmı
dragon:muchı diye köpeğim var
tylor :dişi 'mi erkek'mi
dragon :dişi
dragon :peki senin?
tylor :kedi döpeğim vardı
dragon :peki ailen?
tylor : yok
dragon :nasıl sen yetim'misin?
tylor :ailem asla benle gurur duymadı hep becereksiz baş belası diyordular onlar benim için yoklar
dragon: oh bunu duyduğuma üzüldüm
asansörün kapısı açıldı kilitli bir kapı vardı tylor kapıya vurdu ve içerden korkak bir kız sesi çıktı.