2. rész

740 23 0
                                    

                    9 órával később

-Atlantában vagyuunk!*kiáltotta Dorka Örültem neki, hogy ideértünk, mert kegyetlenül elültem a fenekemet
-Na kezdjük el kipakolni a holmikat, mert sosem végzünk vele.*szólt apa

1 óra alatt sikerült mindent kipakolni a furgonból. Felvittem a cuccaimat a szobába és estére egy igazi pinterestes szobát varázsoltam ebből az üres barlangból.

 Felvittem a cuccaimat a szobába és estére egy igazi pinterestes szobát varázsoltam ebből az üres barlangból

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Mit ne mondjak nagyon szép ez a szoba.*gondoltam magamban
Miután végeztem a szobámmal, lementem vacsorázni, mert anya szólt.
-Na kipakoltál mindent Bogi?*kérdezte anya
-Igen. Egy csodaszép szobát varázsoltam belőle.
-Örömmel hallom.*mosolygott

Miután megvacsoráztunk, közösen leültünk a nappaliba megnézni a Nagyfiúk 1-et. Sokar nevettünk a film közben. Este 11 volt, mire vége lett a filmnek, Dorka elaludt a közben, szóval felvittem a szobájába lefektetni, majd bementem a saját szobámba, elvégeztem a teendőimet (fürdés, fogmosás, átöltözés pizsamába) és lefeküdtem aludni.

Másnap 7 órakor keltett az ébresztőm. Nem szeretek későn kelni, mert átalszom az egész napot, így mindig be van állítva az ébresztő. Átvettem a pizsmámat egy fekete rövid farmernadrágra és egy zöld virágos crop topra. Megcsináltam a napi sminkem, majd lementem reggelizni.

-Jó reggelt*köszöntem
-Jó reggelt*mondták vissza a többiek
-Bogi! Elviszed majd Dorkát a játszótérre? Nekem el kell mennem a boltba, mivel este 7-re áthívtam a szomszédokat vacsorára.
-Persze anya szívesen! Reggeli után megyünk is.
-Rendben. Ha kimentek a házból, jobbra egyenesen lesz majd.

Reggeli után elmentünk Dorkával fogat mosni, és mentünk is a játszótérre. Vittem magammal egy kistáskát, amibe beleférnek az irataim, telefonom és a pénztárcám.

Megérkeztünk a játszótérre. Nagyon szépen volt karbantartva, és egész nagy is volt.
-Bogi?
-Igen hugi?
-Elmegyek, akkor játszani.
-Rendben menj csak. Én addig leülök a padra.

A pad másik végében ült egy srác. Sötét barna szem, Barna bozontos, kicsit mullet vágású haj. Jó munkát végzett a fodrásza. Elég jól is nézett ki, de annyira ismerős volt. Csak tudnám honnan...
Ahogy néztem, hogy a hugom játszik egy kisfiúval, a srác mellőlem megszólalt.

-Tied a szőke copfos, lila ruhás kislány?
-Igen. Tied a barna rövidhajú, kék ruhás kissrác?
-Igen.*válaszolta
-Aranyosan játszanak.*mondtam
-Igen, szinte összevannak nőve.*mosolygott rám

Erre én is rámosolyogtam. Azok a szemek te uramatyám. Örökké eltudnék bennük merülni.

-Újak vagytok erre? Csak, mert még sose láttalak itt titeket.*kérdezte
-Igen. Most költöztünk ide.
-Ja amúgy Jaden vagyok.*nyújtotta felém a kezét. Azok az eres kezek jézusom. Ez a srác szinte már tökéletes.
-Én meg Bogi*ráztam vele kezet
-Wow, nagyon szép neved van. Megkérdeztem, hogy honnan jöttél?
-Persze, Magyarországról jöttem
-Tényleg? Uu mindig is elakartam menni, annyira szép az hely.
-Ha valaha hazalátogatok, velem jöhetsz és megmutatok mindent, amire kívancsi vagy*mondtam nagy mosollyal
-Annak nagyon örülnék*válaszolta, miközben mélyen a szemembe nézett
-Bocsi, hogy megkérdezem, de te véletlenül nem Jaden Walton vagy? Csak mert annyira ismerős vagy nekem.
-De én vagyok az. Talán rajongó vagy?*kérdezte huncutul
-Nem mondanám annak magam, de szimpatikusak vagytok te és a családod.

Nagyon sokat beszélgettem Jadennel.
Egy nagyon jólelkű ember.
Ilyen 5 körül mindketten eldöntöttük, hogy hazaindulunk a testvéreinkkel, de mikor felálltam megszédültem, és elsötétedett egy pillanatra minden. Az a fránya vashiány.
-Héj! Minden rendben?*kérdezte Jaden látva, hogy megszédültem és megfogott a derekamnál, hogy el ne essek. Egy pár másodpercig úgy maradtunk, amíg újra nem láttam.
-Igen, mostmár jól vagyok, csak gyorsan álltam fel és megszédültem.
-Ja jó rendben.

Mikor a kicsik megláttak minket, odaszaladtak hozzánk és megszólaltak:
-Bogi, hogyha már megyünk haza, akkor kérlek menjünk el fagyizni Daeloékkal.*nézett rám boci szemekkel a hugom
-Igen Jaden, kérlek menjünk Dorkáékkal fagyizni*válaszolta Daelo Jadennek
-Persze menjünk.*Válaszoltuk egyszerre

Miután megvettük a fagyikat, elkezdtünk hazafele sétálni. Titkon azért bennem volt egy kis fangörcs, mert mégiscsak Waltonékkal találkoztam.
Közben elváltak útjaink, mert Jadenéknek még boltba kellett mennie, de előtte Jaden megszólalt.
-Figyi, elkérhetném az instádat esetleg?*kérdezte Jaden
-Persze.

Megadtam az instámat és mentünk tovább haza. 17:20-ra haza is értünk.

-Na milyen volt a játszótéren?*kérdezte apa és anya egyszerre
-Nagyon jó volt. Megismertem egy kisfiút és vele játszottam.*válaszolta Dorka
-Én meg a kissrác bátyjával beszélgettem.*szóltam közbe én is
-Uuu. És helyes volt?*kérdezte tőlem anyu
-Anyaaa.*mondtam kínosan
-Bár..elég jóképű volt*mondtam halkan anyának, nehogy Dorka meghalja, mert elég árulkodós tud lenni
-Na menjetek fel, foglaljátok el magatokat, aztán ilyen 18:30-körül kezdjetek el készülődni, mert ahogy mondta reggel anyátok, 19:00-re jönnek a szomszédok vacsorára.*mondta apu
-Okéés*valaszoltuk kórusban Dorkával

Amíg a hugom, felment játszani, én addig már most elkezdtem készülődni. Kiválasztottam egy kicsit szebb ruhát, lefürödtem, hogy ne legyek büdös, és megcsináltam újra a sminkem, mivel fürdésnél le is mostam, mert a párában elkenődött. Felvettem egy rövid kék farmer nadrágot, és mellé egy sötétkék crop top-ot. Hát igen, szeretem a kéket.
Mire kész lettem mindennel 18:32 volt, így lefeküdtem az ágyamra és elkezdtem telefonozni. Nézekedtem a instát, mikor csak egy üzenet érkezett:

*onwardjdub követni kezdett téged*

Gyorsan visszakövettem, és átmentem youtube-ra nézni egy kis NerdHub-ot. Az egyik kedvenc csatornám. Ha unatkozom/szomorú vagyok, akkor az ő videóikat nézem. Egy idő után ránéztem az órára, amit 19:00-et mutatott. Pont szólt édesanyám, hogy menjünk le, mert megjöttek a szomszédok. Gyorsan leszaladtunk, és kinyitottam az ajtót. Ám, mikor megláttam, hogy kik állnak az ajtóban, megledöbbentem.

_______________________________________

Itt is lenne a következő rész. Elnézést, hogy várni kellett rá, de nem vagyok rutinos író. Ettől függetlenül remélem tetszett nektek. Ha van bármi ötletetek a storyval kapcsolatban, nyugodtan írjátok le.
Puszi❤

Megőrjítesz | Jaden WaltonWhere stories live. Discover now