"Na inkább nézzünk valami filmet!*szóltam közbe
-Jóóó!*mondták egyszerre"Közös megállapodás alapján, elíndítottuk a Bosszuállók:Végjáték -ot, mert azt mind szeretjük. Én már egy párszor láttam, és mindig sírás lett a vége. Így sem volt másképp. Úgy ültünk az ágyamon, hogy Javon, Jayla, én és Jaden. Számomra Tony halála a legszomorúbb, így mikor jött ez a rész, elkezdtünk Jaylával bőgni, és erre engem Jaden megölelt és a mellkasába fúrtam a fejem.
-Miért kell meghalnia?*kérdeztem bőgve
-Nem tudom, nem szeretem most a rendezőket*válaszolt Jayla szintén sírva
-Én se!*válaszoltam neki, majd csak mégjobban elkezdtem sírni.
-Nyugiii. shhh. Sírd csak ki magad.*mondta Jaden a legmegnyugtatóbb hangonSzegénynek tiszta sós könnyes volt a pólója, de akkor annyira biztonságban érteztem magam, mint még soha, így Jaden mellkasán fekve néztem tovább a filmet. Ezt Javon és Jayla is észrevette, és összesúgtak:
-Olyan aranyosak*mondta Javon
-Ja igen, szerintem is. Tisztára, mint a filmekben. Egymásnak teremtették őket.*válaszolt JaylaFél 2 volt, mire vége lett a filmnek, ezért elhatároztuk, hogy végre mi is elmegyünk aludni. A fiúk aludtak a matracon, de ott is úgy, hogy Jaden az ágyhoz közelebbi oldalon, Javon meg a másik oldalon. Mi pedig Jaylával természetesen az ágyon aludtunk, és én a matrachoz közelebb, Jayla pedig a jobb oldalon.
-Na akkor jó éjt srácok!*mondtam
-Jó éjt!*mondták egyszerreMindenki már aludt, egyedül csak én forgolódtam. Egyszerűen nem jött álom a szememre sehogysem, és meg is szomjaztam, így lementem a konyhába inni. Nem nagyon szeretek a sötétben menni, egyedül meg pláne, így vakuval indultam el. Le is értem a konyhába, és miközbe vettem le a poharat, valaki mögöttem megszólalt.
-Bogi?*szólt egy fiú hang. Ilyedtemben elejtettem a poharat, és megvágtam a tenyeremet egy szilánkkal.
-Áuu!*kiáltottam halkan, és erre a fiú odarohant, így mostmár láttam, hogy a srác...Jaden?
-Jaden? Mit keresel itt lent?
-Lejöttem inni, de az most lényegtelen. Neked most elkell látni a kezedet! Hol az elsősegély doboz?
-Ott a pult végében*mutattam. Miközben ellátta a kezem vettem észre, hogy nincs rajta póló. Gondolom melege volt éjszaka, de az a kocka has. Legszívesebben végigtapogattam volna, hogy igaziak-e azok a kockák. Mire észbekaptam, végzett a kezemmel.
-Köszönöm Jaden.*köszöntem meg
-Nincs mit, de legközelebb vigyázz magadra azért.*nevetett lágy hangon.
-Úgy lesz.*nevettem fel én isUtána csend lett. Csak egymás szemébe néztünk. Mitha megszűnt volna körülöttünk minden.
-Öm..szerintem menjünk vissza aludni.*néztem magam elé
-Ja, szerintem is.*mondtaVisszamentünk a szobába, és mindkettőnknek sikerült elaludni. Reggel megint 7 órakor keltem az ébresztőm miatt. Szerencsére senki nem kelt föl rá. Lebattyogtam a lépcsőn és láttam, hogy nincs lent senki. Biztos anyáék is még alszanak, ezért úgy döntöttem, hogy én csinálom meg a reggelit. Egy jó nagy adag tojásrántottát csináltam, pirítottam sok bacon-t, vettem elő paradicsomot, uborkát és salálát. Mindenkinek kipakoltam az adagját és mentem felébreszteni az embereket. Először felebresztettem anyáékat, utána a hugomat és Daelót, majd végül a Waltonékat.
-Wow, micsoda terülj-terülj asztalkám van itt!*szólalt fel anya, mikor leértünk
-Hát akkor jó étvágyat!*mondtam
-Jó étvágyat!*válaszolt mindenkiA reggeli boldogan telt el. Beszélgettünk közbe, majd mikor befejeztük, felmentem Waltonékkal, hogy átöltözzünk pizsamából. Mi Jaylával bementünk a fürdőbe, a fiúk meg a szobámban öltöztek át. Jayla megszólalt a fürdőben:
-Jadennek tuti bejössz.
-Ezt miből gondolod?
-Figyeltem a viselkedését, és csak csillogtak a szemei, mikor veled volt. Amikor liveoltunk azt mondta hot vagy, és ti nem láttatok, de mikor a medencénél kergetőztünk, láttuk Javonnal, hogy majdnem megcsókolt.
-Az csak elterelés volt, hogy felvehessen.*nevettem
-És mivan, ha tényleg megakart csókolni?*kérdezte Jayla ilyen 😏 fejjel
-Akkor már megtette volna.
-Szerintem csak a megfelelő pillanatra vár. Őszintén. Bejön neked?*mosolygott rám
-Nem tudom....Talán......basszus igen.
-Tudtam!*mondta halkan.Eközben a fiúknál:
-Elkéne hívnod Bogit randira.*szólt Javon
-Mi?
-Láttam hogy néztél rá tegnap. És azt is láttuk Jaylával, hogy a medencés kergetőzésnél majdnem megcsókoltad.
-Az csak elterelés volt, hogy feltudjam venni.
-Én is ezt mondanám. Naa, hívd el randira!*mondta Javon
-Jó elhívom, de majd a megfelelő pillanatban.Kijöttünk a fürdőből. Összeszedték a cuccaikat és kikísértem őket.
-Örülünk, hogy megismerhettünk téged és a családod.*mosolygott Jayla és megölelt
-Én is örülök, hogy megismerhettelek titeket. Remélem még a nyáron lógunk együtt.
-Az biztos, akár holnap átjöhetnél hozzánk. Úgyis megyünk hajókázni. Szívesen látunk.
-Ez jó ötlet! Még megbeszélem a szüleimmel.
-Rendben.*mégyegszer megölelt
Odajött Javon és ő is megölelt, majd Jaden következett.
-Azért egyszer külön átjöhetnél hozzám is*suttogta
-Mindenképpen.*kuncogtam halkanElindultak haza, és becsuktam az ajtót. Anyától és Apától megkérdeztem, hogy holnap átmehetek-e és beleegyeztek. Felmentem a szobámba, és ez fogadott a telefonomon:
"jaylawaltonofficial követni kezdett téged"
"onwardwanna követni kezdett téged"
"tribe6strong követni kezdett téged"
"onwardnation követni kezdett téged"
"onwardmumps (Daelo) követni kezdett téged"Wow. Még mindig nem hiszem el, hogy a Walton család a szomszédom. És most meg be is követtek. Jézusom!!! Aztán kaptam egy üzenetet Jaylától.
@jaylawaltonofficial: Na, megkérdezted a szüleidet?
@whosboglarka: Igen, és megengedték. De te is megkérdezted a szüleidet, hogy nem zavarok-e?
@jaylawaltonofficial: Dehogy zavarsz! Eleve Anyu ötlete volt, mivel nagyon megkedvet téged.
@whosboglarka: Akkor jó. Kb. holnap hányra menjek?
@jaylawaltonofficial: Gyere reggel 10-re. Hozz váltó ruhát, pizsamát, és persze fürdőruhát. Anyukáink már megbeszélték, hogyha van kedved, akkor itt aludhatsz.
@whosboglarka: Persze, szívesen maradok estére is. Akkor holnap sziaa<3
@jaylawaltonofficial: Sziuuus<3
_______________________________________
Na itt is vagyok az 5. résszel. Elnézéset a késésért, de minél kidolgozottabbra akartam csinálni. Remélem tetszett nektek, és még a hétvégén megpróbálom kirakni a 6.részt. pusz pusz😘
YOU ARE READING
Megőrjítesz | Jaden Walton
Romance-Basszus..most úgy megcsókolnálak. -Hát mi tart vissza?*válaszoltam Miután ezt kimondtam, kezét az állam alá tette, magához húzott és megcsókolt. Mint ahogy a filmekben, vagy ezer pillangó repkedett a gyomromban.