"Ám mikor megláttam, hogy kik állnak az ajtóban, ledöbbentem. "
Te jó ég...ezek Waltonék. A Walton család szomszédunk? Jolvan Bogi, nyugi. Csak ne fangörcsölj, viselkedj normálisan. Mivel a két szülő állt elől ezért köszöntöttem őket.
-Jónapot! Én Bogi vagyok, fáradjanak beljebb.
-Szia Bogi! Én Jessica vagyok, ő meg itt a férjem DJ. Anyukáddal összefutottam a boltban. Sokat mesélt rólad. És ha lehet, tegeződjünk.*mondta nagy mosollyal Jessica
-Rendben*válaszoltamAztán meglátott Jaden. Egy fekete/piros nadrág volt rajta és egy fehér egyszerű póló.
-Bogi! Nem is tudtam, hogy szomszédok vagyunk
-Hát hidd el, én se.*mondtam nevetve, és egy nagy ölelésbe húzott.
-Nagyon szép vagy.*súgta a fülembe. Eltávolodtunk és rámosolyogtam.
-Ti ismeritek egymást?*kérdezte a testvére, Javon
-Igen, ma találkoztunk a játszótéren, mikor kint voltam Daelóval.*mondta Jaden
-Á, értem. Amúgy Javon vagyok.*ölelt meg
-Én meg Jayla.*ő is szintén megölelt. Itt mindenki ilyen kedves, hogy ölelkeznek?
-Én Bogi vagyok.* válaszoltam végül én is. Észre se vettem, de Daelo is ott volt, és szorosan megölelt.
-Bogiiii
-Szia Daelo. Hogy vagy kishaver?
-Köszönöm jól vagyok. Dorka is itt van?
-Igen, ott van az ebédlőasztalnál*mutattam, és már szaladt isBementünk, mind a négyen és leültünk az asztalhoz enni. Így ültünk:
Jól elbeszélgettünk. Vacsora után Dorka és Daelo felszaladtak Dorka szobájába, Én, Jayla, Javon és Jaden pedig az én szobámba mentünk.
-És Bogi, honnan jöttetek?*kérdezte Jayla
-Magyarországról.
-Tényleg? De hát az nagyon messze van.*mondta Jayla
-Úristen én mindig is elakartam oda menni. Egyszer el kell minket vinned oda*mondta izgatottan Javon.Én csak mosolyogtam egy nagyot. Örültem, hogy külföldön is érdeklődnek az otthonom iránt, főleg a Walton család. Aztán Javon elkezdett bombázni, azokkal a tipikus kérdésekkel, hogy: És milyen ételek vannak ott? Megtanítasz pár szót kérlek? Milyenek ott az emberek? Komolyan mondom, mint egy boldog kisgyerek.
-Jólvan bro, elég*mondtam nevetve
-De azért tényleg megtanítasz nekünk pár szót?*rebegtette a szempilláját JaylaTanítottam nekik pár szót, meg egy két mondatot. Egész jó volt a kiejtésük. Nyílván azokat tipikus vicces magyar szavakat is megtanítottam neki, mint pl. a puszi, és elengedhetetlenek voltak a káromkodások.
-Ú, srácok. Van a kertünkben egy hatalmas medence, nem megyünk ki?
-Ez jó ötlet, de nincs nálunk fürdőruha.*mondta Jayla szomorúan
-Neked tudok adni fürdőruhát, a fiúknak meg tudok adni apu régi, kinőtt fürdőnadrágaiból.
-Oksii*válaszoltákAdtam Jaylának és a fiúknak is fürdőruhát/fürdőgatyát, átöltöztünk és már mentünk is fürödni. Mi Jaylával szépen besétáltünk a vízbe, de a fiúk hozták a formájukat.
-BOMBAAA*kiáltották egyszerre. Csurom vizesek lettünk.Egymás locsoltuk mind a négyen, majd mikor a fiúk nem figyeltek, Jayla Javont, én meg Jadent lenyomtuk a víz alá.
-Ez nagyot ment*pacsiztam Jaylával
-Ja ja, de most FUTÁÁÁS.Mivel a medence szélénél voltunk, gyorsan kimásztunk és elfutottunk. A fiúk is kiszálltak a vízből, és futottak utánunk. Én elbújtam egy nagy bokor mögé, és láttam, hogy Jaylát kergeti Javon. Mikor eltelt vagy 10-20 másodperc, és nem láttam senkit, kibújtam a bokor mögül, de valaki megfogta hátulról a derekamat.
-Megvagy!
_______________________________________
Na szóval itt is lenne a következő rész! Röviden annyi, hogy remélem tetszett, és megpróbálom minél hamarabb hozni az új részt.❤
YOU ARE READING
Megőrjítesz | Jaden Walton
Romance-Basszus..most úgy megcsókolnálak. -Hát mi tart vissza?*válaszoltam Miután ezt kimondtam, kezét az állam alá tette, magához húzott és megcsókolt. Mint ahogy a filmekben, vagy ezer pillangó repkedett a gyomromban.