"Ne sen ne ben ne de bir başkası hayat kadar sert vuruyor. Ama bunu ne kadar zor yaptığın önemli değil. Ne kadar direndiğin önemli."
"Her şeyimi kaybetmiş olabilirim ama inandığım şey için savaşmayı asla bırakmayacağım."
"Ben zaten tatmin oldum. Gururun paramparça oldu, senden üstün bir dövüşçüye meydan okudun ve kaybettin ve en kötüsü, o sadece bir maymun."
"Kalpsiz bir canavar olmaktansa akılsız bir maymun olmayı tercih ederim."
"Görünüşe göre sadece beni istiyorlar. Eğer öyleyse, tam olarak sahip olacakları kişidir."
"Her vuruşta enerji seviyeniz düşüyor, aslında artık benim için bir meydan okuma değilsiniz. Seninle kavga etmeye devam etmek adil olmaz."
"Seninle kavga etmeye devam etmenin bir anlamı yok, çok korkuyorsun ve utanıyorsun. O korkuyla yaşa. Sessizlik içinde sizinle kilitli kalmasına izin verin. Hoşçakal Freeza, bir daha asla kötülük yapma, hayatının geri kalanını huzur içinde yaşasın."
"Artık bakmam gereken bir ailem var, iki çocuğum ve bir karım. Şimdi beni öldürmek isteyen çok sinirli bir eş."
"Bu gezegenin başına gelen korkunç şeylerin sorumlusu siz Freeza olmalısınız. Vegeta ile yaşadığınız tüm sorunları benimle çözebilirsiniz."
"Güle güle Vegeta, düşündüğünüz kadar acımasız değilsiniz. Senin gibi taş kalpli biri gözyaşı dökmez. Hayatın boyunca onlara katlanmış olmalısın."
"Doğru, Vegeta haklıydı, senin onurun yok. Onun ve öldürdüğün diğerleri için seni yeneceğim."
"Konu Gohan olduğunda Chi-Chi aşırı korumacı olabilir. Onu bütün gün çalışmaya zorluyor ve dövüş sanatlarının zaman kaybı olduğunu söylüyor."
"Bir kez olsun farklılıklarımızı bir kenara bırakıp birlikte çalışacağımızı düşündüm! Bunu takım arkadaşlarımıza, ailemize ve arkadaşlarımız Vegeta'ya borçluyuz!"
"Her zaman Saiyajin ırkından ve halkımızın sonuncusu olduğumuzdan bahsettiniz. Çok güçlü ve gurur verici yeni bir yarışa başladığımızı kabul etmenin zamanı geldi!"
"Başkalarının acı çekmesini izlemekten zevk alıyor gibisin. Hayatın hiçbir değeri olmadığını düşünüyorsun. Evleri yıkarsınız, barışı seven masum insanların canını alırsınız. Hatta kişisel eğlenceniz için çocukları bile öldürüyorsunuz. Şimdi senin sıran."
"Beni dinle Vegeta! Majin Buu ile tek başına savaşamazsın! Yapacak tek bir şey var! Neden bu kadar üzgünsün bilmiyorum ama zamanımız daralıyor! Vegeta füzyonunu yapmalısın!"
"Saçma olan şey, yaratığın saygıya inanmamasıdır. Yapılmayan belli şeyler ve anlaşılan belli şeyler var. Bir erkeğin ailesiyle uğraşmamalısın."
"Sakin ol, bunun hakkında konuşmaya gelmedim. Merak ediyorum, Whis'in söylediği hakkında ne düşünüyorsunuz, Freeza gibi insanlara karşı bir takım olarak savaşırsak, bize karşı hiç şansları kalmaz. Birlikte savaşmaya çalışmalı mıyız? İhtiyacımız olursa?"
"Yapma Krillin. Adalet gibi göründüğünü biliyorum ama doğru değil. Onu öldürürsen, ondan daha iyi olmadığımızı göstereceksin. Kazandıklarını gösterecek. O güçlü Krillin, unutma, ben de onun gibi bir Saiyanım."
"Hey endişelenme Gohan. Ben dünyaya geri dönemem ama sen gidebilirsin. Çok basit, yapabilirsin evlat. Biraz fedakarlık gerektirebilir, kız arkadaşına Videl'e bunu yapmasını söyleyebilir misin?"
"İnanamıyorum, diğer dünyada gerçekten çok çalıştığımı sanıyordum ama yanılmışım. Benimle aynı güce sahip birinin olduğunu hayal etmemiştim."
"Sakinleşsen iyi olur seni lanet katil! masum insanları birbiri ardına öldürmeye cüret ettiniz, Krillin'i öldürmeye cüret ettiniz, çok kızgınım Freeza!"
"Herkes her şeyin bir sınırı olduğunu söylüyor. Ancak çok azı bu sınırı aşıyor ve daha fazlası aşılıyor."
"Hayat bazen hepimizi bir kenara atıyor. Her biri yerde mi kalacağınıza yoksa kalkıp onunla yüzleşip yüzleşmeyeceğinize karar veriyor."
"Nerede olursan ol, her zaman Ki'yi hissedeceğim."
"Yalnız yürümeye istekli olmalısın. Seninle başlayan her şey senin yanında kalmayacak."
"İstediğinizi elde etmenin tek yolu çok çalışmaktır."
"Yanlış yaptığınız şeye odaklanmak zorunda değilsiniz, her şeyi tersine çevirmenin bir yolu vardır."
"Alçakgönüllülük: İnsanoğlunun en güzel değeri, ama aynı zamanda en kıt olanı."
"Ona yakın olmak istiyorum çünkü ona yakın olmak beni daha iyi bir insan yapıyor."
"İnsan her zaman kendini aşabilir."
"Senin için hiçbir şeyin yoluna devam etmekten daha önemli olmadığı bir zaman gelir."
"Üzgünüm ama elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışmadan vazgeçmek bana göre değil."
"Asla pes etme, harika şeyler zaman alır."
"Ve aniden o kişi ortaya çıkar ve her zaman kaçınmaya çalıştığınız sevimsiz yanınızı ortaya çıkarır."
"Kelimeler yeterli olmadığında, sarılmalar her şeyi sarılmalar her şeyi söyler."
"Hayat ne kadar çok yaraya sebep olursa olsun, savaşmak için ayağa kalkmalısın."
"Piccolo gibi biri değişebilirse, bence herkes yapabilir. Vegeta da aynı fırsata sahip olmayı hak ediyor. Ona yerdeki insanların şefkatli olduğunu gösterirsek, belki o da öğrenebilir."
"Gohan, Piccolo'yu al ve Dünya'ya geri dön. O hala yaşıyor, hala biraz sabrım varken git şimdi."
673 kelime 40 replik 6 oy sonra yeni bölüm gelicek 👋
-istek karakter alıyorum-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime karakterlerinin replikleri
PoesíaAnime karakterlerinin repliklerini yazıyorum her karakter vardır