Geri döndüm!
"Aptal robot. Benim gibi bir Süper Saiyan'a karşı gerçekten bir şansın olduğunu düşünüyor musun? Beyniniz arızalı olmalı."
"Bu yeni meydan okumadan korkmuyorum. Daha ziyade gerçek bir savaşçı gibi onunla tanışmak için yükseleceğim."
"Bu dünyada önemli olan tek şey güçtür. Geriye kalan her şey sadece zayıflar için bir hayaldir."
"Asla erkek işi yapması için bir çocuk gönderme."
"Hayatta tek bir kesinlik vardır. Güçlü bir adam yukarıda duruyor ve her şeyi fethediyor!"
"Zihnimi ve vücudumu kontrol edebilirsiniz, ancak bir Saiyan'ın her zaman tuttuğu bir şey vardır ... GURURU!"
"Siz sirk ucubelerine asla teslim olmayacağım!"
"Bunun oğluma olmasına nasıl izin verebilirim? Benim için her şeyi feda etti! Ve onu görmezden gelmekten başka hiçbir şey yapmadım!"
"Yeni bir güç düzeyine her ulaştığımda, otoriteme meydan okuyan daha büyük bir güç görünüyor. Sanki kader bana tıpkı Kakarot gibi aptalca bir sırıtışla gülüyor."
"Kakarot… Lütfen… Frieza'yı yok et… Beni olduğum gibi yaptı… Yapmasına… ona… bunu başkasına yapmasına izin verme. Ne pahasına olursa olsun… Durdur onu… Lütfen"
"Trunks, Bulma, bunu senin için yapıyorum. Ve evet, senin için bile Kakarot."
"Savaşta adil veya haksızlık diye bir şey yoktur. Sadece zafer var ya da senin durumunda yenilgi var."
"Yargıç nerede? Tüm safkan Saiyanlar gibi Kakarot da koltuk değneği olarak o rezil senzu çekirdeklerinden birini kazanmaktansa savaşarak ölmeyi tercih eder! Kakarot bizim yaptığımız gibi hiperbolik zaman odasında eğitim aldı. Şimdi ne yapabileceğini görelim!"
"En güçlü savaşçılar bile korku yaşar. Onları gerçek bir savaşçı yapan şey, korkularının üstesinden gelmek için sahip oldukları cesarettir."
"Acıyı itmek, vazgeçmek daha çok acı verir."
"Sorun ne Frieza? Beyniniz, zayıf ve kullanılmamış kaslarınızdan biri mi?"
Ne zaman bölüm gelir ?
Bilmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime karakterlerinin replikleri
PoesíaAnime karakterlerinin repliklerini yazıyorum her karakter vardır