Geceydi yatağın yanında her zamanki gibi kıvrılmış oturuyordum. Saat 00.00 olmuştu gelmek üzereydi o lanet adam sarhoş bir şekilde gelmek üzereydi. Alıştım alıştık annemde bende alıştık artık o adamın kapıya yumruklayışını evdeki eşyalara zarar vermesine alıştım . Her gece olduğu gibi kapı yumrukladı kırmak istercesine her gece olduğu gibi kapı geç açıldı diye vurdu annemin yüzüne ağlayamadı annem ağlayamdım ben. Sarhoştu yatırdı annem yatağına beni çağırdı gittim keşke gitmeseydim.
-Kumbaranı getir.
- T-tamam
Getirdim patlattı kumbarayı elimden alıp. 20 lira ha vardı ha yoktu . O anda sert bir tokat yedim yüzüme.
-Daha fazla getirsene lan nereme yetecek bu
Ağır küfürler...
Ağlayamadım yine.
Her yerde para aradım beşlik bulabildim verdim .
-Gözüme gözükme yıkıl dedi
Biliyorum parayı alıp gidecekti hemen. Annemden de ne var ne yok aldı gitti . Annem
-Korkma gitti
-Sende korkma gitti
Dedim safça
Korkmadım dedi güldü en içten sıcaklığıyla. Uyudum saatlerce uyandığımda annemin yanına koştum yatıyordu ama uyumuyordu bitkin gözüküyordu. Öksürdü sordum neyin var diye . Cevap vermedi veremedi. Yatağına git diyebildi sadece kekeleyerek. Gittim kıramadım . Kabus gördüm uyandım . Anneme gittim bulamadım odada yoktu . Banyoya gittim bulamadım evin her yerine baktım bulamadım ağladım ilk defa annemde benim tek varlığım yoktu evde. Kapı çaldı baba denilmeyecek kadar kötüydü ama baba diye seslendim .
-Annem nerede
- Gitti o
-Nereye gitti ? gelsin Ne olur
- gelemez ısrar etme çanta hazırla kendine sende gidiyorsun
Nereye demedim annemin yanına giderim diye . Çanta hazırladım bağırdı içerden çıktım çekti kolumdan sürükleye sürükleye bir binanın önüne geldik. İhtişamlıydı her yerden çocuk sesleri geliyordu. kolumu bıraktı gitti. Ne yapacağımı bilemedim girdim binaya aldılar beni hemen adımı sordular soyadını falan filan . Odaya götürdüler beni .
-Artık burada kalacaksın istediğin birşey olursa bizi çağır tamam mı ? Nil'cim
- N-ne annem nerede küçük bir çığlık
-Bilmiyoruz tatlım ama merak etme burda yeni arkadaşları olacak yeni ailen olacak
-istemiyorum annemi istiyorum ben
Gittiler beni o enkazın altında bırakıp gittiler. Çığlıklar attım içimden duymadılar kaldım yapayalnız enkazın altında.
Çocuk değildim ben yine Nil' dim sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ
General FictionNil✨Burak -Söz vermiştin - Tutamam - Neden - Canını yaktım - Gidecekmisin - Elvada Nil - Gitme Burak -...