16

1.7K 72 100
                                    

Emre: Siktir ordan ne

Yn: Abi kaç kere anlatalım daha. Böyle işte. Kimse epey abarttı polise gideceğiz sende gel istedim

Emre: Tamam gidelim şimdi

Hürkan: Gidelim

Üçümüz de Hürkan'ın arabasına bindik ve polis karakoluna doğru yol aldık..

Araba durunca geldiğimizi anladım ve emniyet kemerimi çözdüm. Arabadan çıktık ve karakola ilerledik.

Resepsiyon gibi olan kısma ilerledik.

Hürkan: Bir şikayette bulunacağız da nasıl yapabiliriz?

Görevli kişi bizi bir odaya götürdü. İçeri girdiğimizde masa başında memuru gördük. Baş selamı verip sandalyelere oturduk.

Polis memuru: Evet şikayetiniz nedir?

Yn: Polis bey şikayetçi olduğumuz kişiyi tanımıyoruz. Yani şöyle erkek arkadaşım ve diğer arkadaşlarımla gittiğim otelde ilk asansörde karşılaştık o kişiyle. Maskesi vardı ve erkek arkadaşımdan intikam almak istediğini belli etti. Sonrasında bana ve erkek arkadaşıma mesaj atarak bizi rahatsız etmeye başladı. Aslında derdinin erkek arkadaşımla olduğunu bizi ayıracağını ve beni beğendiği için benimle olacağı tarzdan mesajlar geldi. Resmen tehtid ve tacizdi. En son bu sabah erkek arkadaşımın evine kadar geldi. Yine maskeliydi. Ben kapıyı kapatacakken kapıyı tuttu ve bileğimi tutmaya çalıştı. Ona seni polise şikayet edeceğim gibisinden şeyler söyledim ama beni alaya aldı eskiden yaşadığım psikolojik olaylar yüzünden bana kimsenin inanmayacağını söyledi. Bu durum artık erkek arkadaşımı da beni de fazlasıyla korkutmaya başladı.

Kimsenin konuşmasına fırsat vermeden tüm olayı anlatmıştım.

Polis: Evet bu ciddi bir durum bu konu hakkında soruşturma başlatacağız. Bahsettiğiniz otelin adını, ev adresinisi ve telefon numaralarınızı vereceğim listeye yazın. Son olarakta telefonlarınıza gelen mesajları.

Adresleri ve telefon numaralarını hızlıca listeye geçirdik. Sonra görevlinin yardımı ile mesajların fotokopisini çıkartıp zarfa koyduk. Karakolda işimiz bitmişti. En ufak bir gelişmede bize haber vereceklerdi.

Karakoldan çıktık ve arabaya geri bindik.

Hürkan: Nereye gidelim?

Emre: Beni eve bıraksan iyi olur. Aceleyle gelince Hasret'e anlatamadım evde tek kaldı

Hürkan başıyla onaylayıp abimi eve bıraktı.

Hürkan: Umm Yn sinemaya gidelim mi? Kafamız dağılır. Yada lunapark?

Gülümsedim. Beni mutlu etmeye çalışıyordu.

Yn: Lunapark olabilir ama çok hareketli şeylere binmesek iyi

Hürkan arabayı çalıştırdı ve lunaparka doğru yol aldık.

Hürkan: Hm o zaman eğlenceyi başka zaman yapabiliriz. Şimdi dönme dolaba binip sonrasında güzel bir yemeğe çıkabiliriz ne dersin?

Yn: Buna hayır diyemem işte

Telefonumu açtım ve yeni bir gruba eklendiğimi fark ettim.

"Sena'mm sizi Kız ekibi grubuna ekledi"

Sena'mm: Düşündüm dedim ki madem bizimkiler ekip kızlar olarak bizde kendi ekibimizi kuralım

Siz: Mükemmelsin Sena ehwhdau

Hasretii♡︎: İyi oldu grup heaa

Aygülii♡︎: Evet evet güzel oldu

Siz: Hasret abim evde değil mi?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•HUGOLAXYN•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin