حب حب حب اهذه كلمه تنطق ي رجل!!!؟
ماذا سأقول؟!
قول اعشقك ي عشق العز الوحيد🖤🖤♥️♥️.
اعشقك ي عشق العز الوحيد💜💜💙💙.
*
*
*
يتبعع.
*
*
*
في المستشفى.
عز ببكاء:ي رب والنبي قومها بلسلامه.
آسر بمرح:اي ي عم هي اول واحده تولد.
عز بغضب من استهذأ آسر به:أخرس خالص ي آسر نيره اغمى عليها زي حنين بلظبط ومن وقت ما جات ماسمعتش لها صوت.
آسر بحزن من غضب عز فهو لا يعلم من حنين بلآثاث:انا أسف ي عز.
خرج آسر خارج المستشفى بحزن وضيق ومراد لحق به.
آسر وبدأ ان عيونه تدمع:بلله عليك ي مراد سبني في حالي.
مراد:اسيبك في حالك اي ي عبيط آسر عز اتعصب عشان انتا بتهزر وهو خايف على نيره وخايف لتموت زي اختها.
آسر:اختها؟؟
مراد:ايواا اختها كانت حامل بردو واغمى عليها قبل الولاده وبعدين أثناء عمليت الولاد طلعو قالو انها اصلآ راحتلهم المستشفى كان نبضها واقف ونيره حالتها ذي حالت اختها بلظبط فا هو خايف عليها.
آسر بحزن وضيق من نفسه:انا مكنتش اعرف انا غبي اوي.
مراد بأبتسامه:هو مش هيبقا زعلان لو نيره خرجت بلسلامه بس انتا بقا تبقا غبي لو زعلت من اخوك.
آسر:انا مستحيل ازعل منو دا الحاجه الوحيده في الحياه ال بتفكرني بنفسي واني آسر الكيلاني دا اخويا الوحيد.
مراد بمرح:طب يلا ي وحيد ادخل واقف جمب اخوك وادعي لنيره تخرج بخير.
آسر بدعاء:ي رب.
في الداخل.
عز بغضب وهو يخبط الحيط:الغبي زعل لي دلوقتي.
آسر وهو يحتضنها:مزعلتش انا زعلت انك زعلان مني َوانا ولهي مكنتش اقصد انتا عارفني وانا اسف اوي.
عز بدموع:ادعي لها ي آسر والنبي.
آسر:انشاء الله هتطلع وتبقا بخير وتجننك هي والواد ابنك.
الجميع:ي رب.
مرت ساعه كامله وعز قلبه يتكسر قطع من الخوف كلما تأخرو ولا احد يخبره ماذا يحدث بالداخل هو فقط يرا ممرضين يجرون بخوف ولا احد يرد عليه ولاكن لحظه وسمعو صوت بكاء طفل ليبتسم الجميع ولاكن عز لا يهمه ابنه الأهم له هو زوجته وعشقه والوحيد.
بعد خروج الطبيب تجمع الجميع بخوف.
عز برجاء:ابوس ايدك قولي انها ما متتش.
الطبيب بحزن:هي مامتتش.
عز بسعاده:الحمد لله ي رب الحمد لله ممكن ادخلها طيب.
الطبيب بحزن:عز بيه المدام دخلت في غيبوبه ومش عرفين هتقوم منها امتا.
شهقو الجميع بصدمه وحزن.
عز بصدمه:اي يعني اي.
الطبيب:يعني هي ما متتش بس هي شبه ميته ودخلت غيبوبه ومش عارفين هتفوق منها ولا لا لو تحب نريحها ونبعد عنها الاجهزه ونسبها تواجه مصيرها وتروح للخلقها من غير عذاب.
عز وهو يمسك الطبيب من ياقته بغضب جهوري:انا حالآ الهوريك العذاب على حق ي🤬🤬اقسم بلله لو حد فصل جهاز واحد عن مراتي لحد ما تفوق هنسفو من على وش الدنيا.
الطبيب برعب:حاضر ي عز بيه انا بس كنت بقترح.
فر هاربآ الطبيب من أمام عز وخرج عز خارج المستشفى بأكملها وكأن نفس اليوم يعود من جديد يوم وفات حنين يتكرر ولاكن حنين كانت مجرد مشاعر قديمه ونسها بسرعه لاكن هذه هي معشوقته عشقه الوحيد كيف له ان ينسها ذهب الي نفس المكان الذي يذهب له كلما بعدت عنه نيره وبكي وكان يدعي الله أن لا تموت وان تتشبس بالحياه اكثر ولا تتركه وحتى ابنه نسيه ومفكرش اذا كان لسه عايش.
في المستشفى.
كانت زينه تبكي هي ورهف و ملك ومراد وإسلام وآسر يقفون بحزن شديد فا كانت نيره بطيبة قلبها عزيزه على قلبهم بشده.
الممرضه:ي هند ي هند الولد اللسه مولود دا من كام ساعه بيعيط امو فين عشان تخدو وتأكلو.
هند الممرضه بحزن:مامتو دخلت في غيبوبه بعد للولاده.
الممرضه:يعني اي دا الولد هيموت من العياط.
َملك وهي تمسح دموعها بحزم:جبولي الولد انا خلتو وانا هخدو وههتم بيه.
هند:تمام جيبيهولها يلا.
بعد دقأق.
كانت ملك تحمل ابن عز ونيره وتبكي وتبتسم في أن واحد والجميع ينظرون له ببكاء وأبتسامه لهذه الدرجه تعشق نيره عز لتجلب نسخه مصغره منه فا كان ابنهم نسخه من عز تمامآ.
مراد بغضب:ازاي يسيب ابنو ويمشي كدا.
آسر:انا خايف عليه ليكون عمل في نفسو حاجه.
أسلام:عز اعقل من كدا هو بس تلاقي اعد من نفسو.
رهف بدموع:طب والبيبي هنعمل اي فيه دلوقتي هنجبلو مرضعه ومربيه لحد ما نيره تقوم بلسلامه.
ملك بحزم:لا وانا روحت فين انا ههتم بأبن نيره مع بنتي لحد ما تقوم بلسلامه.
ابتسم مراد بفخر لزوجته الصغيره وكذالك الجميع.
*
ومر شهر وعز مرجعش البيت ومش عارفين يوصلو له وملك بتهتم بأبنهم المش عارفين يسمو اي اصلآ وبتهتم بيه اكتر من بنتها كمان.
*
في المستشفى.
_نيره حببتي قومي عشان خاطري انا بموت بلبطئ من غيرك عشان خاطر عز متبنيش وتمشي ي عيوني قومي ي عشق العز.
صمت وقلب يتحطم من كثرت الصمت.
*
*
*
مر شهر اخر وعاد عز المنزل ولاكن كان قاسي مع الجميع يعمل فقط وأمس يذهب لنيره ويبكي بجانبها وحتى الآن رافض ان يرا ابنه.
*
في الشركه.
مراد بغضب:دا ابنك انتا مجنون مش عايز تشوفو.
عز بغضب:مراد لو زهقتو منو ارمو وخلاص.
مراد بغضب:نرمي مين انتا اتجننت ي عز دا ابنك اي الحصلك فوق نيره لو هنا مكنتش سمحتك على بتعملو.
عز بغضب جهوري:وهي لو هنا انا مكنتش عملت كدا في اصلآ بس الولد دا السبب في النيره حببتي فيه.
أسلام بصدمه:انتا فعلآ اتجننت دا ابنك ي عز دا طفل اي ذنبو.
عز بغضب جهوري:زنبو ان انا ابو حلو كدا وهو لو مكنش جه مكنتش نيره دلوقتي بعيده عني وبين الحياه والموت ليتايع ببكاء رغم عنه ولو مكنش حصلها حاجه كنا عشنا حلو وابننا وسطينا وكنت هعشقو زيها عشان هي امو وموجوده معانا بس انا دلوقتي مش عايزو لو شوفتو هعمل في حاجه وهفتكر انو السبب في بعدها عني.
آسر:حرام ي عز دا محتاجلك اكتر من أن نيره تبقا موجوده هو له ملك ومراد معاه وكلنا معاه بس انتا ابو مش هيبقا ابو وأمو بعاد عنو حرام عليك انتا كدا بتظلمو وهو طفل ملوش ذنب دا حتى لحد دلوقتي ما سمتهوش.
عز بغضب وهو يخرج خارج المكتب:سمو ولا متسمهوش مليش دعوه عندكو اهو اعملو التعملو فيه.
*
مرة شهر تلو شهر والحياه تجري بسرعه كبيره ليمر سنه ولا تجدد في حالة نيره وعز ينهار اكثر واكثر وايضآ لن يرا ابنه حتي الآن ورهف أنجبت نجمه ابنتها الجميلها النسخه المصغر من والدها. وزينه تبكي ليل نهار انها لن تكون إم حتى الآن وآسر يواسيها وملك تراعي ابن عز الذي لا يملك اسم حتى الآن وكانو هي ومراد وابنتهم وابن عز عائله صغيره جميله جدآ.
*
في قصر الكيلاني.
آسر بحنان:ي زينه عشان خاطري اهدي وبطلي عياط.
زينه ببكاء:يعني اي ابطل عياط يعني مضايق مني عشان عايزه اخلف.
آسر:لا ي روحي بس لسه بدري اوي.
زينه:بدري اي احنا بقالنا سنتين متجوزين.
آسر بمرح:يعني انتي شيفاني عجزت وبقا عندي ميت سنه لسه العمر قدمنا.
زينه:يعني هو مراد وملك وإسلام ورهف وحتي عز ونيره كانو بقلهم مين سنه مع بعض ما انا اتجوزت مع رهف اشمعنا هي بقت ام وانا لا.
آسر:استغفر الله العظيم يعني انا المفروض اعمل اي اروح اقتلهم بنتهم ولا اعمل اي.
زينه بدموع:لا بعد الشر بس بس( بكاء) انا عايزه ابقا ام.
آسر بشفقه وهو يحضنها:انشاء الله ي قلبي قريب تبقى احلى ام في الدنيا.
*
*
*
بعد مرور اليوم.
في الشركه.
رن هاتف عز وكان الطبيب.
عز بلهفه:ايوا ي دكتور.
الطبيب بفرحه:مدام نيره فاقت ي عز بيه.
عز بفرحه وصدمه:فاقت انتا بتتكلم جد.
الطبيب:اه ولهي فاقت من نص ساعه.
عز بسعاده:طب انا جاي بسرعه.
أغلق عز الخط بفرحه لا توصف عادت له حياته من جديد وفر الي المستشفى لكي يرا معشوقته بعد مرور سنه عذاب.
*
*
بعد دقأق معدوده وصل عز المستشفى.
عز بصدمه:اي دا هي فين.
الممرضه:نقلنها اوضه رقم**
عز بفرحه:تمام شكرآ.
الممرضه بمقاطعه:اه ي عز بيه.
عز:في اي.
الممرضه:في واحد جه واعد مع المدام قبل ما انتا تيجي ولسه ماشي.
عز بلا اهتمام:أسلام أو مراد أو آسر اكيد.
الممرضه:لا يفندم مش دكتور اسلام ولا حد من الكانو معاك دا شخص منعرفهوش.
عز بتفكير:طب لحد ما ارجع خلي الأمن يجبولي شريط المراقبه بتاع انهارده.
الممرضه:حاضر.
دخل عز الي غرفة نيره بسرعه.
عز وهو يحتضنها بأشتياق ودموع فرحه:وحشتيني ي نيره وحشتيني ي أحلى حاجه في دينتي.
نيره وهي تدفعه عنها ببكاء واشمأزاز:ابعد عني انا بكرهك انتا كداب وزباله.
عز بصدمه:نيره انتي...
نيره ببكاء وهي تضربه وكأنها قطه سرشه:انا اي انا اي ي اخي ي رتني موت ومرجعتش الدنيا دي عشان اعرف كدبك انتا كداب.
عز بخوف عليها وهو يكتف يدها:اهدي اهدي ي نيره انتي تعبانه اي الحصلل لكل دا.
نيره وهي تدفعه:ابعد عني انا بكرهك بس تعرف انا المغفله كان لازم اعرف ان واحد مكنش لأقي أسهل طريقه عشان يوصل لكل دا يبقا مهرب قد الدنيا صح.
عز بصدمه:نيره استنى هفهمك انا ولهي من وقت ما عرفتك بطلت شغل التهريب دا.
نيره بهستريا:لا كتر خيرك بجد من وقت ما عرفتني يعني انتا واحد معيشني بفلوس حرام وجاي تقولي بطلت شغل لما عرفتك ي فرحت قلبي بجد.
عز بخوف على حالتها:اهدي هعملك العايزاه بس تهدي عشان خاطر ابنك بس مش عشان حاجه.
نيره ببكاء:ابني حتى دا دمرتني فيه ورميتو بزمتك انتا شوفت ابنك دا من وقت ما اتولد انطق مش رميتو ومش عايز تشوفو وهو حاليآ مع ملك ومراد بيربو كأنو يتيم دمرت كل زرة حب في قلبي ليك ي عز الدين انا بجد كرهتك ولو مطلقتنيش حالآ وجبتلي ابني مش هعمل حساب للعشره البنا وهبلغ عنك.
عز بصدمه وغضب:انتي اتجننتي تبغلي عن مين.
نيره:اه بقا انا اتجننت وهبلغ عن مين هبلغ عنك وعن آسر وعن حضرت الظابط المحترم مراد الزيني تصدق انكو انتا وآسر ليكو عزر لو خمسه في الميه لاكن مراد دا بقا حكايه تانيه حضرت الظابط المهرب.
عز وهو على حافة البكاء:نيره عشان خاطري متسبنيش احنا كنا مطرين ولهي مش بأيدينا الكان بيحصل نيره انا كنت بموت السنه دي وسبب بعدي عن ابني اني مش قادر اشوفو وانتي مش موجوده معانا وصدقيني بعد ما حبيتك معملتش اي حاجه غلط.
نيره ببكاء:وانا حبيتك ولهي حبيتك وعشقتك كمان بس انتا مكنتش تستاهل ي عز طلقني وسبني انا وابني نمشي وخلاص.
عز بحزم وهو يمسح دموعه:وانا مش هطلقك ي نيره.
نيره بصدمه:يعني اي هتجبرني اعيش معاك.
عز بخبث وغضب:اه ي نيره هجبرك ودلوقتي من غير نقاش تقومي تلبسي عشان هنروح ومسمعش منك كلمه عشان زي ما بتقولي بقا اني كنت مهرب الوصلك المعلومه وصلهالك غلط انا كمان كنت قتال قتله فا حفاظآ عليكي وعلى سلامت ابنك تقومي قدامي على البيت.
نيره بصدمه صاعقه:عز انتا عايز تموتني انا وابني.
عز بخبث وغضب:انتي الاجبرتيني ي نيره انا بعشقك بس بقا معلش انتي الغلطي لما قولتي انك عايزه تبعدي عني اخر مره طلقتك فيها قولتلك اني دي اخر مره هتبعدي عني مفهوم.
نيره بغضب:انا بكرهك.
عز وهو ينظر لها بخبث:مظنش انك بتكرهيني ي نونه.
نيره بأستحقار:لا بكرهك وابعد عني.
عز وهو ينظر لها نظره مرعبه حقآ:قومي حالآ عشان نمشي وفي البيت بقا نكرر انك كنتي بتكرهيني ولا لا ليتابع بتحزير واه لو قولتي كلمه انك هتسبيني تاني هندمك.
نيره بخوف ولاكن تظاهرت بلقوه:هرجع ي عز عشان اشوف ابني بس وديني لو قربتلي انا ولا هو برحتك.
عز بخبث:هنشوف حوار اقربلك ولا لأ دا بعدين يلا قومي.
مرة ساعه وعادت نيره مع عز وتجمع الجميع عندهم.
نيره وهي تحتضن ابنها بدموع:ي حبيبي ي قلب ماما الكبر اي الحلاوه دي ي عيون ماما.
كان الطفل مثلما كأنه يعلم انها هي ولدته كان يضحك بفرح ويصرخ بضحك.
ملك بفرحه:طلع عارفك ي نيره الندل نسي اني كنت امو لمدت سنه.
نيره بشكر:شكرآ اوي ي ملك انا مش عارفه اقولك اي على انك خليتي بالك من ابني لتتابع وهي تنظر لعز بضيق مش ابو الرمااا.
زينه بمرح:ي بنتي دا عز بيعشقك مكنش عايز يشوفو وانتي مش موجوده معاهم.
آسر بأبتسامه ومرح:حمد الله على السلامة يا مرات اخويا.
نيره بضيق وهي تنظر لأبنها:اهلآ.
مراد بمرح:شوف محدش طايقك انا بقا حاجه تاني صح ي حرم الكينج.
نيره بضيق شديد من مراد:طبعآ ي حضرت الظابط.
أسلام بخوف:اي دا في اي هو انا كمان معاهم.
نيره بأبتسامه:انتا بني آدم كويس ي دكتور اسلام ربنا يباركلك انتا وبنتك ومراتك وتشوفها ي رب حاجه كبيره.
أسلام:تسلملنا.
بعد مرور وقت ذهب الجميع ونامت نيره بين أحضان صغيرها من التعب وعاد مراد الي عز من جديد.
مراد:اي الحوار نيره مالها.
عز:نيره عرفت كل حاجه عننا ي مراد وعن الشغل القديم وكانت حالفه تطلق وجبتها هنا بالتهديد.
آسر بصدمه:ينهار اسود دي لو قالت لزينه لتقتلني وتبلغ عني الاتنين دا شغل المحامين بتعها مش بيطلع غير عليا.
مراد:عرفت ازاي ي عز آسر عندو حق لو ملك او زينه عرفو دول مش عقلين ممكن من كتر زعلهم اننا كدبنا عليهم يبلغو عننا.
عز :هيبلغو يقولو اي انتا عبيط مستحيل يبلغو عشان محدش هيصدقهم اول حاجه فين الادله على الكلام دا وتاني حاجه نيره مستحيل تقولهم....
آسر:ومتقلهمش لي انشاء الله مشوفتهاش كانت بتكلمنا ازاي الصبح.
عز :عشان نيره بتح....
نيره بمقاطعه وهي تغلق باب المكتب:اقولك انا ي آسر مش هقولهم لي عشان انا بنت اصل وأهلي ربوني اني مفضحش عبد ربنا سترو لتتابع وهي تنظر لعز بحزن وعشان في واحد زمان وانا عيله قالي نيره انتي لما تكبري هتبقى احسن بني ادمه في الدنيا هتبقى دين وخلق واحترام وجمال وكل حاجه صح ولا لا ي عز بيه.
مراد بحزن:نيره احنا ولهي بطلنا الشغل دا من سنين.
نيره بغضب:وتشتغلو لي من الاول في الحرام ي حضرت الظابط.
آسر:نيره انتي بتعبريني اخوكي الصغير وانتي الوحيده ال عارفه عننا كل حاجه وعارفه اي الحصلنا وانتا ازاي كنا عايشين في ذل انا طفل مكملش سنه اهلي بعوني عشان الفلوس وعز انتي اكتر واحده عارفه مين السبب في انو هو يسيب الحاره ويسافر ويكرر يطلع فلوس حتى لو بلحرام عشان اختك متشفهوش قليل.
عز بغضب:آسر أخرس.
نيره بدموع:انا اختي مشفتهوش قليل مش كل الناس البيبقا معاها فلوس بتشتغل في الحرام وغير كل دا اختي كانت عايزاه يشتغل ويبقا معاه فلوس يجيب شقه عشان يتجوزو بس مكنتش عايزاه يبقا الكينج ويبقا اغني راجل أعمال وكل الكلام دا كانت عايزه يشتغل شغلنا تعيشهم ولا اختي بقا الحبل الهتنشرو عليه بلاوي اخوك طب تصدق اني عزراك طب انتا كنت لوحدك وملكش اهل يقولولك صح من غلط وبقيت مهندس بترول واستغليت مهنتك في الحرام طب اخوك وصحبو بقا حضرت الظابط المفروض يحافظ على بلدو رايح يهرب لتتابع وهي تقف أمام مراد الزيني واعينها بها غضب انا مش مسمحاك عشان انتا السبب في الشغل الزفت الخليت عز يشتغلو معاك وعارف نفسي حالآ أذيك ذي ما ازتني في جوزي وخليتو يشتغل في الحرام واروح اقول لملك على كل حاجه بس هي متهونش عليا كسرت قلبها مع انك متستهلهش واحده زيها وانا اسفه ليكو انتو التلاته انتا ي آسر عشان اعتبرتك اخويا وانتا ي مراد عشان اعتبرتك اخو عز وعم ابني لتتابع وهي تنظر لعز وانتا بقا انا اسفه في يوم اني عشقتك ي عز الدين انا كرهتك بجد.
قالت جملتها وتركتهم وذهبت وهي تبكي.
مر اكثر من نصف ساعه صمت.
مراد بهدؤ:عندها حق انا الغلطان.
عز:مراد متذدهاش عليا ابوس ايدك نيره متقصدش هي مضايقه.
مراد:وليها حق تضايق بس انا مكنش بأيدي حاجه غير اننا نقبل عرض عدي الأسيوطي عشان ميموتكش.
آسر بصدمه:اي.
عز:عدي الأسيوطي ي آسر أول واحد قبلنا انا ومراد كان مراد لسه متخرج وكان اهلو لسه ميتين وروحنا ندور على شغل في شركتهم اشتغلنا شهر وبعدين السكرتيره بتاعت عدي حبت مراد وكان عدي بيحبها في الوقت دا عدي اتغاظ اوي م مراد وخطفني وضربني لحد ما جاب مراد وقلو انو يأما يقتلني بإيدو كا عقاب لي يأما احنا الاتنين نهربلو شحنه كبيره في الوقت دا معرفناش نعمل اي ووافقنا اشتغلنا وعدي يذيد سلطه وتحكم فينا عشان مكناش لقين اصلآ ومراد كمان كان هربنا من الشغل ودي حاجه كمان كنا بنتهدد بيها قررنا منسكتلوش اتعرفنا على الناس بتاعت الشغل وحبونا اوي وبدأنا نعمل شغل لوحدنا ومراد سلم نفسو للشغل بتاعو اينعم اتحبس سنه بس رجع واشتغلنا وكبرنا كبرنا اوي كمان لحد ما دسنا على دماغ عدي بالجزمه.
آسر بصدمه:ابن ال**بقا عمل كل دا طب ومين وصل المعلومات دي لنيره.
مراد بغيظ:مش وقت غباء اهلك هو القال كدا بسبب الشركه الوقعتهالو انتا واخوك كا انتقام عن انو كان عارف انو اخوك وبيحاول يبعدكو عن بعض.
آسر بسعاده:طب ما انحلت اهي قول لنيره الحقيقه.
عز بضيق من نيره:لا خليها كدا تفهم زي ما هي عايزه هي الخسرانه.
مراد باعتراض:ي عز الدين مينفعش لازم تعرف.
عز بخبث:هتعرف بس مش دلوقتي يلا روح وانتا اطلع عند مراتك بقا قرفتوني عايز انام.
آسر بغمزه:تنام ايوا ي عم غياب سنه حقك.
عز بغيظ وهو يغلق الباب بوجهه:عيل وس**خ.
بلأعلي.
نيره كانت تجلس بصدمه مما سمعت فا كانت تنصت لهم من خلف الباب ولعنت نفسها على معاقبتهم بكلامها الحاد فهم كانو ضحايا لهذا المسما عدي الزي جاء لها وقال لها الحقيقه عنهم ولاكن فعل كل هذا لكي ينتقم منهم ليس اكثر.
نيره بغيظ:وما قاليش لي الحقيقه واسابني افضل اشتم فيه واضربو واهزقو ماشي يعز ماشي.
و فتح عز الباب وهو يبتسم بخبث.
نيره وهي تنظر له بأستفزار كي يقول لها الحقيقه(ال هيا اصلآ عارفها) :اهلآ بلمهرب.
عز بخبث وضحك:ههه مهرب مهرب عجبني نفسي ما انتي كنتي بتحبي المهرب دا وبتعشقي وكان عزك انسى ي بنت الحلال وتعالي نعيش.
نيره بغيظ:لا ي عز انسا اني اسمحك.
عز وهو يتقرب منها بعشق رغم عنه:طب ولهي وحشتيني موت ي نونه.
نيره بضيق انه لن يقول لها الحقيقة حتى الان:ابعد ي عز انتا بقا موحشتنيش انا رايحه انام في حضن ابني ال انتا كنت رامي.
عز وهو يسحبها من خصرها:استنى بس رامي مين دا قلبي الصغير ي ام فارس عليا النعمه بعشقو زي امو بلظبط بس انتي مكنتيش موجوده فا هو مكنش موجود لما رجعتي رجع معاكي.
نيره وقلبها يبتسم رغم عنه ولاكن وجهها عليه معالم التوتر من أن تستسلم لعيونه:عز سبني في حالي ولهي ما طايقاك.
عز وهو يقترب اكثر:تؤ تؤ الكدب حرام ي نونه عيب دا انتي بتعشقيني.
نيره بهيام ودلع رغم عنها:لا بطلت انا مش بحبك حتى.
عز وهو ي**:كدابه انتي لسه بتعشقيني.
نيره بهيام ورغم عنها وقعت أسيره للعز:انتا وحشتني اوي بحبك ي عزي.
و*************🙈
*
*
*
يتبعععع.
تشجيع#.
أنت تقرأ
عشق العز♥️
Romanceفعل الكثر لها ومن اجلها ولاكن الظروف فرقتهم وعندما التقو فرقتهم الحياه ولاكن عندما وجد نسخه منها لن يفرط بها ثانيآ وفعل المستحيل لتكون له🌏❤️