1 - AŞK SAÇMALIKTAN İBARETTİR

57 4 0
                                    

Abim Jimin ile film izliyorduk. O her zaman ki gibi erkenden uyuyakalmıştı, onu uyandırmaya çalışmıştım ama nafileydi. Bir kaç dakika sonra annem aradı. Onları çok özlemiştim. Onlar Amerika'da yaşıyorlardı ve Seul'e cok seyrek geliyorlardı. Telefonu açtım ve annemin ince sesini duydum. Onu çok özlediğimi söyledim. 6 ay daha Amerika'da olduğunu söyleyince için burkuldu. Biraz daha erken gelmelerini istiyordum fakat işlerinden dolayı reddettiler.

Son zamanlarda abim jimin bile bana çok yakın davranmıyordu. Sürekli sevgilisi Yoongi ile bir yerlere gidiyor beni ihmal ediyordu. Onu çok seviyordum fakat benimle vakit geçirmemesi beni üzüyordu.

***SABAH***

Televizyonun karşısında uykuya daldığım halde uyandığımda gayet dinçtim. Güzel bir kahvaltı hazırladım ve abimi uyandırmaya gittim. "Ah siktir Kook, neden bu kadar erken uyandırıyorsun?" diye homurdandı. Onu çekerek yataktan kaldırdım ve mutfağa sürükledim.

Kahvaltı yaparken bana "Yoongi akşam bizde kalmaya gelecek gece çok ses çıkarsa odaya gelme sakınn !" demisti. "Tamam" diyip susmuştum.

Acaba aşk nasıl birşeydi. Ben hiç aşık olmamıştım ve bu tür durumları da saçma buluyordum. Neymiş romantizm mükemmel bir şeymişmiş. Peh! Bence aşk saçmalıktan ibaretti.Hiç birşey aşkın sadece can acıttığı gerçeğini değiştiremez.

Saat 23.00 gibi Yoongi gelmişti abimle film açmış izliyorlardı. Uykum yoktu ve abim gilin yanında gidip bende film izlemeye başladım.

Bir kaç dakika sonra Yoongi'nin telefonu çaldı. Telefonla konuşan Yoongi'nin neden sevinç çığlıkları attığını merak ediyordum. Telefonu kapatan Yoongi'ye ne olduğunu sorduğumda kardeşi Taehyung'un Japonya'dan döndüğünü söyledi.

Abim Yoongi'ye cok güzel gülüyorsun dedi ve Yoongi'nin dudaklarına yapıştı. İğrenerek baktığımı umursamadan öpüşüyorlardı.

Dakikalar boyu öpüşmenin ardından Yoongi bana "Kardeşim senle yaşıt buraya gelince tanışmalısınız" dedi. Hic istemiyordum ama "tamam" dedim. Zaten en fazla ne olabilirdi ki ?

Film bitmişti ve odama gitmiştim. Salondan inleyen Yoongi'nin ve abimin bagırısların sesi geliyordu. Abimin seks hayatı beni ilgilendirmiyordu fakat bu seste uyuyamamıştım. Tam bitti dediğim anda duşa girdiklerini duydum. Sonunda duş alıp çıkmışlardı ve bundan memnundum. İyi geceler aşkım diyorlardı birbirlerine. Bana dememişlerdi.
İyi geceler jk ...

TAEKOOK - İLK AŞKIM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin