Sabah uyandım ve büyük bir kahvaltı hazırladım. Abimin odasına gittim ama onlar yoktu. Aradığımda kahvaltıyı dışarıda yapacaklarını, onları beklemem gerekmediğini söyledi. Hüsran içinde kahvaltıya oturmustum ki kapı çaldı. Kapıyı yavaşça açtım ve onu gördüm...
Toprak kahvesi gözleri, bembeyaz teni, dalgalı ve parlak saçları ile mükemmel görünüyordu. Koyu pembe dudakları ile bana gülümsediğinde kalbim ağzımda atıyormuş gibi hissettim.
Bana "Sen Jungkook olmalısın!" diye seslendiginde sesli yutkundum. İsmimi çok güzel söylemişti ve bu avuç içlerimi terletecek kadar güçlüydü.
15 saniye falan sonra "Evet" diyebildim. "Bende Taehyung" dedi ve elini uzattı. Tokalaşırken elim titriyordu ve bayılmak üzereydim. Aman Tanrım bu nasıl bir histi böyle. Bana "Abim evde mi?" diye sordu, olmadığını söyledim.
Ah, o kadar mükemmel gözüküyordu ki öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Ben ona böyle aval aval bakarken içeri almadığımı farkettim. Hay amk yoldan gelmişti ve ben aptal gibi onu bekletiyordum. Titrek bir sesle"İçeri gel Taehyung!" dedim.Kahvaltımı tek başıma yemeyecek olmam beni mutlu etti.
JK : "Abimgil kahvaltıyı dışarıda edeceklerini söylediler."
TH: "Ah, evet birbirlerini seviyorlar."
JK : "Ah şey, dudağında birşey kalmış. Bekle!"Aslında dudağında hiç birşey yoktu. Dudakları öyle güzel gözüküyordu ki dokunmak istemiştim. İşaret parmağımı onun yumuşak dudakları üstünde gezdirirken bana bakıyordu. Ah siktir sanırım kalbimin atış sesi duyuluyordu ya da bana öyle geliyordu.
Ellerimi dudaklarından hüsran içinde çektim ve onun gözlerine baktım. Gözleri toprak kahvesinden farksızdı. Çift göz kapağı onun gözlerini daha çekici yapıyordu. Ah bir de beyaz pürüzsüz teni, beni çok etkilemişti.
Ben onu bu şekilde izlerken abim ve Yoongi geldiler. Yoongi koşarak Taehyung'a sarıldı. Abim de bir kaç saniye sonra Yoongi'ye sarıldı. Ben orada onları izlemeye devam ederken Taehyung ne kadar mutsuz gözüktüğümü fark etti. "Sende gel Jungkook." dedi ve o da bana sarıldı.
Ah siktir, o kadar güzel kokuyordu ki beynimden vurulmuşa döndüm. Kafasını boynuma gömmüş bana sarılırken ben onun ipek saçlarını tutuyordum. O an teninin pürüzsüz olduğunun tekrar anladım.
Abim Yoongi ve Taehyung'un bir kaç gün bizde kalacağını söyledi. Bende Taehyung'u odama götürdüm. Evet benimle yatmasını istiyordum. Abimin Yoongi ile yatacagını fırsat bilerek Taehyung'u yanımda yatıracaktım. En fazla ne olabilirdi ki...
19.00
Abim bizi yemek yemeye güzel bir restorana götürdü, yemeklerimiz geldi ve yemeğe başladık. O kadar kibar ve narin yiyordu ki öpesim geldi ama tabii ki de bu isteğimi gerçekleştiremedim. Yemeklerimizi yedikten sonra eve gittik. Taehyung gün boyu yolda olduğu için erkenden uyumak istedi. Onu yatağıma götürdüm ve ben de yanına yattım. Yatağımın çift kişilik olması büyük avantajdı.
Kadife pijamaların içinde çok güzel gözüküyordu. Onu bir an üstümde düşündüm ama bu ahlaksız düşüncelere birkaç saniye içinde son verdim. Bana arkası dönük uyuyordu ben de gidip ona arkadan sarıldım.
Onun güzel kokusunu içime çekerken boynuna narin öpücükler kondurdum bi anda abim odaya girince Taehyung'un arkasından cekildim. Abim bana "Ekmeğindesin!" dedi fısıldayarak. "Siktir git yaa" dedim ve abimi kovdum.
Abim çıktıktan sonra Taehyung uyandı. Bana döndü ve gözlerini benim dudaklarıma dikti. O bakışları kalbimde çarpıntı hissi yarattı. Bir anlık istekle dudaklarına yapıştım. Ah siktir tadı çikolata gibiydi. Hafiften gelen kahve tadını alabiliyordum.
Onun yumuşak dudaklarıyla dudaklarım dans ediyordu ve ben bunun büyüsüne fazlasıyla kapılmıştım. İlk başta çok şaşkın görünüyordu fakat birkaç dakika sonra o da bana karşılık vermeye başladı. Artık o kadar yakındık ki aletlerimiz birbirine değiyordu. Bu beni devam etmeye teşvik ediyordu.
Artık dayanacak gücüm kalmayınca ...
(QEYWJWVYSKSBYI BİR DAHA Kİ BÖLÜME +18 KOYMAYI DÜSÜNÜYORUM BEKLEMEDE KALINN MUAHH <3)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK - İLK AŞKIM TAEHYUNG
Chick-LitSeul'de tek başlarına yaşayan Jimin ve Jungkook kardeşlerdir. Jimin'in sevgilisi Yoongi'nin Jungkook ile yaşıt Taehyung adında bir kardeşi vardır. Bir gün Yoongi kardeşini Jungkook ile tanıştırmak ister. Ve o günden sonra Jungkook'un tüm hayatı Taeh...