Taehyung'u kucağıma aldım ve onun lezzetli dudaklarını emmeye devam ettim. Daha sabah tanıştığım bir insanla şu an yatakta öpüşüyordum. Ve o beni deliler gibi etkiliyordu. Artık hafif hafif kucağımda sallanmaya, ensemi tırnaklamaya başlamıştı.
Kafamı boynuna gömüp öpmeye, öperken hafif hafif ısırmaya başladım. Onun ağzından çıkan inlemeleri duydukça daha da hızlanıyordum. Belki de aşık olmuştum ama aşık olmanın ne demek olduğunu bilmediğim için anlayamıyordum.
Bana "Jungkook ahh" diye seslenmesi beni daha tehlikeli şeyler yapmaya zorluyordu. Üstümü çıkartmıştım ama o hala kadife pijamalarıyla duruyordu. Bana hafifçe dokunarak inlemesi ona olan duygularımı daha da güçlendiriyordu.
Ne hissettiğimi bilmiyordum ama o beni titretecek kadar mükemmel davranıyordu. Onun kokusunu içime çekerken alt dudaklarını ısırmak güzel hissettiriyordu.
Onu yiyormuşçasına öpmenin yanı sıra kucağımda dans ettirmeye başladım. Dudaklarımdan ayrılıp "Jungkook ahh" diye inledi. Kaslarımı hissetmesi için onunda üstünü çıkardım. Pürüzsüz tenini öperek üstüne çıktım. Alt pijamalarımızı çıkarıp boxer ile kalmıştık. Ona sürtünürken inlemeleri eşleğinde boynunu öpüyordum.
Artık yatak kırılacak derecede sallanıyordu. Ahh, kalçaları sıkı ama yumuşaktı. Onu ellerken kalçasına sürünüyordum. Ve korktuğum şey başıma gelmişti. Onun üstüne boşalmıştım. Her yer süt rengi beyaz sıvı ile kaplanmıştı.
Onu kucağıma alıp duşa götürdüm. Saat 4.20 olduğu için abim gil uyumuşlardı. Fırsat elime geçince duşta da bir süre oyalandık. Onu çok yormuştum o yüzden duştan çıkar çıkmaz uyuduk.
Daha onu hiç tanımadığım aklıma gelince yine hayretler içerisinde kalıyorum sanırım gerçekten ona aşık olmuştum. Bu çok güzel bir histi ve sanırım o da bana karşı boş değildi.
Gece yatmadan kulağına "Sana tutuldum Taehyung, benim ol!" diye fısıldadım. "Bende Jungkook ah " dediğini duyduğum anda boynuna narin öpücükler kondurdum.
Sanırım artık sevgiliydik. Ama bunu doğrulamam gerekiyordu. "İyi geceler sevgilim!" diye fısıldadım. Arkasını dönüp bana sarılınca saçlarını öptüm. "Sanada aşkım" dedi.
Evet, sırıl sıklam aşık olmuştum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAEKOOK - İLK AŞKIM TAEHYUNG
ChickLitSeul'de tek başlarına yaşayan Jimin ve Jungkook kardeşlerdir. Jimin'in sevgilisi Yoongi'nin Jungkook ile yaşıt Taehyung adında bir kardeşi vardır. Bir gün Yoongi kardeşini Jungkook ile tanıştırmak ister. Ve o günden sonra Jungkook'un tüm hayatı Taeh...