Tanıtım

210 20 16
                                    

loeybow 'a ithaftir

kageyama: 20 yaşında, üniversite 2 beden eğitimi öğretmenliği öğrencisi. Hinata'ya aşık ama hetero olduğunu sandığı için bunun farkında değil.

Hinata: 20 yaşında olmayan İngilizce bilgisiyle ingilizce öğretmenliği okuyor. Liseden beri kageyamayla arkadaş. Dünyanın en salak insanı olduğu için grupta kageyamanın onu sevdiğini anlamayan ikinci kişi.

Asahi: 20 yaşında uluslararası ilişkiler okuyor. Arkadaş ortamında iyimser yanını bi kenara bırakıp dünyanın en acımasız insanına dönüşüyor. Genel olarak iyimser ve kibar biri. Bardağın dolu tarafına bakarken boş tarafının anasını sikiyor.

Nishinoya: 20 yaşında ingilizce öğretmenliği okuyor tanaka ile yakın arkadaş her konuda çok çabuk gaza geliyor.

Tsukishima: 20 yaşında psikoloji öğrencisi. Grup arkadaşlarını hiç sevmiyor. Ukala ve burnu havada birisi. Arkadaşlarının iyi niyetini kullanıp bazen onları dolandırıyor.

Yamaguchi: 20 yaşında hukuk öğrencisi nazik ve iyimser biri ama bu yanını asla göstermiyor. Çünkü Tsukishima onu da dolandırır diye korkuyor.

Kenma: 20 yaşında uluslararası ilişkiler öğrencisi. Hinata'ya tapıyor. Çoğu kişi onun hinata'ya aşık olduğunu sanıyor.

Kuroo: 20 yaşında beden eğitimi öğretmenliği okuyor. Tsukki ile yakın arkadaş. Kendini tanrı sanıyor.

Sugawara: 21 yaşında Üniversite 3 psikoloji öğrencisi. Sosyal bir kelebek. Daichi ile sevgili.

Daichi: 21 yaşında psikoloji öğrencisi. Okul başkanı ile sevgili olduğu için 2. Başkan vasfında.

Tanaka: 20 yaşında hukuk okuyor nishinoya ile yakın arkadaş ve sırlarını genel olarak sadece ona anlatıyor. Grubun neşesi.

Sakusa: 20 yaşında Hinata ile aynı bölümde Atsumu'yu uzun zamandır platonik seviyor.

Atsumu: Hinatayla aynı bölümde ama Hinata onun varlığından bihaber. Hinata'yı seviyor.

Oikawa: 20 yaşında psikoloji öğrencisi. Kageyamanın en yakın arkadaşı. Kendini havalı sanıyor ve herkesin kendisine aşık olduğunu düşünüyor

deja brew - kagehina auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin