Bölüm 8

50 12 13
                                    

Hinata ve Kageyama bahçede ağaçların altında oturmuş kahve içerek bahçedekileri izliyorlardı.

Tendou ve Ushijima her zamanki gibi ortalıkta kavga çıkarıp zorbalık yapmaya devam ediyorlardı.

Hinata sıkılmış bir şekilde nefesini dışarı verip kafasını sağa çevirdi. Ona doğru kocaman gülerek yaklaşan Atsumu'yu görünce hafifçe gülüp el salladı.

"Kime el sallıyorsun?" Kageyama kafasını Hinata'nın el salladığı tarafa çevirip gördüğü kişiyle gözlerini kıstı.

Atsumu hızla Hinata'nın yanına geçip oturur oturmaz kolunu Hinata'nın omzuna atıp kendine çekmişti.

"Bu döl yine neden geldi?" Hinata'nın gözleri hızla açılmıştı. Utançla Atsumu'ya dönüp özür dileyen bakışlar attı.

"Lütfen daha saygılı konuşur musun Kageyama? Arkadaşız biz ve senin de onunla iyi anlaşmanı çok isterim."

Kageyama kafasını hızla aşağı yukarı salladı. "O zaman daha saygılı bi şekilde soruyorum. Bu sayın döl yine neden geldi?"

Hinata sinirle arkadaşının bacağına vurup tekrar Atsumu'ya döndü. "Sen onun kusuruna bakma. Arkadaşlarından başka herkese karşı çok yabani davranır. Sana özel bi şey değil yani."

Kageyama kahvesinden bi yudum daha alıp hafifçe güldü. "Yoo tamamen sana özel bu tavırlarım."

Atsumu yapmacık gülüşünü takınıp sorun olmadığınu belli etmek istercesine ellerini iki yana salladı. "Hiç sorun değil seni anlayabiliyorum. Sevgilin kıskanmam en doğal hakkın."

Hinata sesli bi kahkaha atıp elini Kageyama'ya yasladı. "Sevgilin dedi duydun mu Kageyama? Bizi sevgili sanıyormuş ne kadar saçma kardeş gibiyizdir aslında."

Kageyama Hinata'nın ona yasladığı elini yavaşça itti. "Öncelikle aslanım elini nereye yasladığına dikkat et."

Hinata sonradan fark ettiği şeyle hızla elini kendine doğru çekti. Elini bacağına yaslamak için geriye attığında biraz fazla geriye attığını fark edememişti ve parmak uçları cinsel organına değmişti.

Kageyama biraz ara verdiği cümlesine devam etti. "Sonralıkla evet kardeşim sevgilimi kıskandım var mı bir diyeceğin? O kolunu sikmemi istemiyorsan Hinata'nın omzundan çek."

Atsumu aldığı geri yanıtla sahte gülüşünü devam ettirip kolunu geri çekti. "Neyse ben gidiyim o zaman. Daha sonra yalnızken konuşuruz olur mu Hinata?" Hinata yavaşça kafasını sallayıp arkasından el salladı.

"Piçe bak piçe yalnızken diye vurguluyor birde özellikle. Güvenme buna Hinata tipinde bile hayır yok. Sübyancı gibi baksana."

Hinata'nın sinirli gözlerle ona baktığını cümlesini bitirip gözleri onu bulduğunda fark etmişti. Yutkunup sustu ve biraz geri çekildi.

"Kageyama arkadaşlarımla aramda olan ilişkilerim seni ilgilendirmez. İster sevgilim olur ister yatak arkadaşım hiçbiri seni ilgilendirmez. Diğer arkadaşlarıma karşı nasılsan ona karşı da aynı şekilde davran."

Kageyama'nın cevap vermesine fırsat vermeden hızla ayağa kalktı ve ağaçlık alandam uzaklaşıp kampüse girdi.

Kageyama'nın cevap vermesine fırsat vermeden hızla ayağa kalktı ve ağaçlık alandam uzaklaşıp kampüse girdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
deja brew - kagehina auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin