Bölüm 11

64 5 32
                                    

Kenma ve Hinata'nın başladığı oyunun üstünden 4 gün geçmiş herkesin arasına bir soğukluk girmişti.

Kuroo ve Kenma her fırsatta kavga etmeye başlamıştı. Yoldan geçen arabanın rengi hakkında bile kavga eder olmuşlardı. Yapışık ikiz gibi gezen ve asla kavga etmeyen ikilinin arasına giren soğukluğun herkes farkındaydı ve çok şaşırıyorlardı.

Kageyama ve Hinata bu 4 gün boyunca hiç denecek kadar az konuşmuş, konuştukları her mevzuyu da kavgayla sonuçlandırmışlardı.

Kantinde yan yana birbirine sırtını dönmüş oturan ikili yine kavga ettiklerini belli eder nitelikteydi. "Yine kavga etmişsiniz bakıyorum." Daichi kenardaki sandalyeyi çekip yanlarına oturdu.

"Nereden anladın?" Kageyama bıkkın sesiyle sorduğu soruyla Daichi'nin ilgisini üzerine çekmişti. "Yüzünüz sirke satıyor ordan belli."

Hinata burnundan sinirli bir nefes bırakıp göğsünde birleştirdiği kollarını serbest bıraktı. "Yüzüm sirke falan satmıyor. Yüzümde sirkeci dükkanı mı var nasıl satsın?"

Kageyama başını sağa çevirip gözlerini Hinata'ya dikti. "Cidden bunu mu anladın bu cümleden? Ne kadar mal olduğun erkek seçimlerinden belliydi zaten."

Hinata hayretle kaşlarını çatıp elini masaya vurdu. "Kenma benim için gayet doğru bir seçenek. Hislerinden şüphe duymuyor en azından." Kageyama duyduğu şeyle yan bir şekilde sırıttı.

"Kenma senin için bir seçenekti yani. Sevdiğin kişiyi seçenek olarak görmen hiç etik değil Shoyo."

Kageyama'nın derin sesinden duyduğu ismi Hinata'nın kalbine değmişti. Konuşurken hareket eden dudaklarından gözlerini bir saniye bile ayırmamış cümlesi bitene kadar seyretmişti.

"Siz yine başladınız. Kavga etmeye sonra devam edersiniz. Bu aralar aramız çok açıldı. Akşam bizim eve geliyorsunuz itiraz kabul etmiyorum. Beraber vakit geçirelim."

Hinata oflayarak kafasını arkaya attı. Kageyama hafifçe kıkırdayıp gözlerini Hinata'ya dikti. Daichi ile konuşmasına rağmen gözlerini Hinata'nın üzerinden alamıyordu.

"12 davarı aynı eve toplamayı düşündün mü cidden? Kuroo ve Kenma davarının sürekli kavga edip durduğunu unutmuş gibisin."

Daichi ayağa kalkıp küçüğünün saçlarını okşadı. "Sürekli kavga eden Kageyama ve Hinata davarını bile hesaba katarak yaptım bu planı. Akşam görüşürüz." Hinata kahkahalarla gülerken Kageyama'nın omzuna vurdu.

"Ne güzel laf soktu gitti gördün mü? Gelen geçen koyuyor be sana Kageyama."

Kageyama gözlerini devirip sandalyeden kalktı. "Sana da davar dedi yalnız." Hinata'nın kahkahası yarıda kesilmiş sinirli bakışlar yerini almıştı.

"Sikik orospu çocuğu."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
deja brew - kagehina auHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin