(4)SAUDADE-Homofobik

6 0 0
                                    

"ozaman sen hatırlayana kadar en baştan alalım ne dersin? Ben Kim Taehyung" diyip bir elini uzattı. Bakışları umutla gözlerimin içine bakıyordu bende ayak uydurmaya çalışarak yarım yamalak sırıtıp tanışmak için uzattığı elini sıktım. "Jeon Jungkook"
.
.
Elimde market sepetiyle raf raf dolaşıp yumurtaları arıyordum. Birden gözüme çarpan cips paketleriyle hâlâ bizim evde olan Namjoon hyungun geldi aklıma. Tekrar film gecesimi yapsak ne?

Ben burda durmuş film gecesi hayalleri kurarken daha yeni tanışmış olduğum Taehyung kişisi marketin önünde beni bekliyordu. Gitmesi için bilerekten markette yaklaşık yarım saat geçirdim ki marketin cam kapısından belli olan silüeti hala gitmediğini söylüyordu.

Enayi

Gözlerimi devirip derin bir nefes aldım. Telefonumu elime alıp gelen aramalara baktığımda şaşkınlıkla gözlerimi kocaman açıp tek elimle açık kalmış ağzımı kapatmıştım.

-Cevapsız aramalar

Elümünenseokjindayı +42 cevapsız arama

Elümünenseokjindayı dan gelen çağrı

Kabul et

"Nerdesin lan sen kaç saattir puşt"

"Yumurta almaya gittim işte ne kızıyorsun ya"

"Lan tavuğun götünden kendinmi çıkartıyorsun tek tek yumurtaları"

"Hayır?"

"Bana bak veled iyice hava karardı zaten sen bir yumurta alana kadar marketler kepenk çekti alda gel artık amınakoyayım"

"Tamam aldım kasaya gidiyorum hadi bay" diyip suratına kapattım. Gelince beni sikicekti orası kesin. Kaderimi kabullenip iç çekerek elimdeki sepetle Kasaya geçip ödemeleri yaptım.

Açıkçası şuan Seokjin dayımdan çok dışarıdaki adını Taehyung oldunu öğrendiğim adam geriyordu aldığım şeyleri poşetlerken gerginlikten avuç içlerimin terlediğini  fark etmiştim. Poşetleri elime alıp kapıya doğru attığım her bir adımda kalp atışlarım hızlanıyordu

Boşta olan elimle sol tarafıma vurup derin bir nefes aldım

Beynim onu tanımasada kalbim sanki onu tanıyor ve onun için harlanmaya başlıyordu. Yüreğimi ağzımda hissederken poşetleri yere bırakıp yavaşça marketin cam kapı sana yaklaştım.

Sadece çaktırmadan hâlâ orda olup olmadığına bakacaktım o kadar.

Oradaydı

Gidiceğim yönün tersinde duvara yaslanmış düşüncelere dalmış gibi bir hali vardı

Bu bir fırsat Jungkook çaktırmadan uza

İnce hırkamın kapüşonunu kafama geçirdim ve çıkmadan önce son bir kez daha ne yaptığını kontrol ettim.

Önünde iki araba yanaşmış park ettikten sonra bir tane adam öndeki aracın kapısını açmış kenara çekilip başını yere eğerek ellerini önünde kavuşuturmuştu

Tekrar gözlerimi Taehyung'diktim öndeki siyah Lüks aracın içinden çıkmış ona doğru giden adama kilitlenmişti bakışları

Yaşı ilerlemiş ama ona rağmen gençliğinde ki gücünü sanki hiç yetirmemiş gibi dim dik duran halk ağzıyla sopa yutmuş iş adamı görünümlü bir dayı indi araçtan

Karşı karşıya geldiklerinde hararetli bir şekilde konuşmaya başladılar. Bunu Taehyung'un surat ifadesinden görebiliyordum.

"Beni tekrar hayal kırıklığına uğrattın. Bu sefer kolay kurtalamayacağından emin ol"ne yani şimdi mevzu mu var dayı?

SAUDADE (Taekook)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin