1

593 50 15
                                    

merhabalar, ben çınar istediğiniz gibi hitap edebilirsiniz

iyi okumalarrrrrrrrRRRR!!

^^

27/07/22  00.42

Bugün de gelmedin yanıma, yine onunlaydın. Yine bütün gününü onunla geçirdin ve gelip bana anlattın. Bizim evden gittiğinden beri ağlıyorum, gözlerim acıyor artık. O seni hak etmiyor, seni benim kadar güzel sevemez. Kimse seni benim kadar güzel sevemez. Ah Jeongguk, bir kere beni görsen ne olur? Etrafına bakıyorsun o güzel, parlak, büyük gözlerinle. Sen etrafa bakarken ben gözlerinde kaybolduğum için mi görünmüyorum sana? En çok ona olan bakışların beni öldürüyor, canım çok yanıyor. Neden yemediğimi soruyorsun, benimle ilgileniyorsun, bana bakıyorsun... Peki neden bunları kardeşimmiş gibi yapıyorsun? Benden bir yaş küçük olman kardeşim olduğun anlamına gelmez ki. Oldum olası kardeşim görmedim ben seni, küçükken tanıştığımız parkta arkadaşımdın ve 15, 16 yaşımızda gittiğimiz havuzda, beni öptüğünde aşkım oldun. Sahi, neden beni öpüp sadece öpüşmüş olmak istediğini söyledin? Hiç mi duygu yoktu içinde bana karşı? Gözlerim tekrar doluyor. Senin uğruna gözyaşlarım feda olsun, ne önemi var, ben senin için ölüyorken? İyi geceler, sen şimdi güzelce uyuyorsun, pencereden bakınca görebiliyorum. Ben de uyumak istiyorum, boğazımın ağrısı izin vermiyor. Öpsen geçerdi belki? Eskisi gibi yaramı öpüp şimdi geçti demeni isterdim... Benim için her zaman en özelsin, seni hâlâ çok seviyorum. Güzel uyu Jeongguk.

-Kim Taehyung.

^^
yiigeceler görüşürüz

diary. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin