6

222 33 4
                                    

Başım da nasıl ağrıyor, mis gibi oh

^^

04/08/22    01.35

Bugün yanlışlıkla gardımı indirdim. Her yerde gülen ve her zaman neşeli bir çocuk olan Taehyung'u ilk defa ağlarken gördün. Senin yanında senin için ağladım, hâlâ kan kustuğumu bilmiyorsun. Boğazımdan gelen kanların haddi hesabı yok artık, yemek bile yemiyorum dünden beri. Su içmek zor ama yapacak bir şey yok. Mecburen çok su içiyorum ve hepsi kan olup geri gidiyor. Uykularımdan uyandırıyor beni bu kaşıntı ve derin acı hissi. Göğsümde çok büyük bir ağrı var, yanıyor her yerim. Başım yine çok ağrıyor. Jeongguk çok güzelsin. Başım dönüyor, ellerim titriyor, bütün bedenim yanıyor, boğazım kaşınıyor, kanlar çıkıyor ağzımdan ve burnumdan, nefes alamıyorum, düz yolda yürüyemiyorum, sürekli düşüyorum... Ama aklımda hâlâ sen varsın, sen ve senin tapılası güzelliğin. En yüce yeminlerim üzerime olsun ki sen güzelden bile fazlasısın. Evet, Jeongguk sanırım sana cidden tapıyorum. Seni çok seviyorum. Şimdi görüyorum uyanıksın, sevgilinle görüntülü konuşuyorsun. Çok mutlu görünüyorsun. Hayır, zaten çok mutlusun şu an. Her zaman mutlu ol, bencilim ama senin mutluluğun kadar önemli değil hiçbir şey. Güzel uyu güzel çocuk.

-Kim Taehyung.

^^

Kendine dikkat et güzel çocuk.

görüşürüz 💗💞

diary. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin