Kafamda sürekli clown theme çalıyor, hayatımın heldiği noktaya bakın wndkwnkdebwi
^^
10/08/22 01.55
Bugün yapabileceğim en cesaret içerikli şeyi yaptım sanırım. Seni öptüm. Bana yaptığın gibi, tuttum ve öptüm seni. Şoka girdin, kalakaldın, ardından beni ittirip sevgilin olduğunu ve bunun yanlış olduğunu söyledin. Kafamı salladım ve gittim yanından. Zorlamadım seni. Belki dudaklarımızın o minik teması bile rahatsız hissettirmiştir sana, hatta belki değil tabii ki hissettirmiştir. Özür dilerim. Sanırım ilk defa sana karşı yaptığım bir hareketten pişmanlık duyuyorum. Ancak ilk öpücüğüm senindi, sonuncu da sana ait olsun istedim. Keşke senin de tüm öpcüklerin benim olsaydı, ah, çok bencilim. Ama pişman değilim Jeongguk, dudakların hala çok güzel ve tatlı. Keşke Mingyu olsaydım ve seni istediğim zaman öpebilseydim. Görüyorum, seni çok seviyor, ama benden çok sevemez. Sen de onu çok seviyorsun, ama benim seni sevdiğimden çok olamaz. Jeongguk yakında öleceğim, benden haberin bile olmayacak. Bu günlüğü ne yaparım bilmiyorum. Ne zaman öleceğimi de bilmiyorum. Ama ölümün yakın olduğunu hissediyorum. Çok üzüleceksin arkamdan biliyorum, sonra sevgilin seni teselli edecek. Düzeleceksin, unutacaksın, hayatına devam edeceksin. Böyle olmasını isterim tabii ama bir kısım hariç. Bilirsin, ben bencilim. Beni unutmanı hiç istemiyorum. Hiçbir zaman aklından çıkmayayım istiyorum. Bu sağlıklı bir düşünce değil ve seven biri böyle düşünmez, biliyorum. Ama seni düşündüğümden daha takıntılı seviyorum, o yüzden; lütfen beni unutma. Şimdi görüyorum uyuyorsun, iyi uykular Jeongguk. Güzel uyu güzelliğim.
-Kim Taehyung.
^^
Hay amk gidici çocuk
görüşürüz 💗💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diary.
Fanfiction[Kim Taehyung x Jeon Jeongguk] Hanahaki au! Kim Taehyung, sık sık sevdiği çocuğa bir sayfa yazardı ve sayfaları bir gün okuyacağına inanırdı... ^^ | minific, angst.