𝙼𝚒𝚍𝚘𝚛𝚒 x 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚜 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛⚣⚥⚢

5 1 0
                                    

𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚒𝚗𝚜𝚙𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚜𝚎𝚖𝚒 𝚋𝚘𝚢. 𝙴𝚗𝚓𝚘𝚢! 𝙰𝚕𝚜𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚏𝚊𝚗𝚏𝚒𝚌𝚜.


Mi𝚍𝚘𝚛𝚒 𝚙𝚘𝚟:

'𝚞𝚐𝚑 𝚑𝚘𝚖𝚎𝚠𝚘𝚛𝚔' 𝙸'𝚟𝚎 𝚗𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚏𝚊𝚗 𝚘𝚏 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊 𝚋𝚞𝚜𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚠𝚘𝚖𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑.

𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑 𝚖𝚢 𝚜𝚌𝚒𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚑𝚘𝚖𝚎𝚠𝚘𝚛𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚑, 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚌𝚊𝚕𝚕. 𝙸 𝚜𝚎𝚝 𝚖𝚢 𝚙𝚎𝚗𝚌𝚒𝚕 𝚊𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚈/𝙽 𝚌𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚟𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑𝚜. "𝚈/𝙽 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔?" 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚗𝚎. 𝙷𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎 𝚌𝚊𝚖 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚏𝚏 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚜 𝚞𝚗𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕. 

"𝙿𝚕𝚎𝚊𝚜𝚎 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚎.." 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍. "𝚙-𝚙𝚛𝚘𝚖𝚒𝚜𝚎 𝚢𝚘𝚞 *𝚜𝚗𝚒𝚏𝚏* 𝚠-𝚠𝚘𝚗𝚝 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚎?" 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. "𝚘𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎!" 𝙸 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚘𝚗𝚜𝚎. 𝙰 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑, 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚗𝚒𝚏𝚏𝚕𝚎𝚜. "𝚒'𝚖 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜!" 𝚂𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝. "𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍-𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚎 𝚗-𝚗𝚘𝚠" "𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝, 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚘 𝚖𝚊𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚐𝚎𝚗𝚍𝚎𝚛. 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚜𝚞𝚙𝚙𝚘𝚛t 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜 𝚠𝚎𝚕𝚕" 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚋𝚒𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝. '𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚜𝚑𝚎'𝚜 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐, "𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚙𝚛𝚘𝚗𝚘𝚞𝚗𝚜 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚜𝚎?" "𝙷𝚎/𝙷𝚒𝚖 (𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚖)" 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚗𝚜𝚠𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚕𝚘𝚝 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛. 


꧁-𝚃𝚒𝚖𝚎 𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚋𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚢 𝚖𝚒𝚍𝚘𝚛𝚒'𝚜 𝚌𝚞𝚝𝚎𝚗𝚎𝚜𝚜-꧂


𝙽𝚘 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚙𝚘𝚟:

𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚙𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐, 𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚓𝚘𝚔𝚎𝚜. 𝙱𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚊 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚈/𝙽. 𝙼𝚒𝚍𝚘𝚛𝚒 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚘𝚏𝚝 𝚕𝚒𝚝𝚝𝚕𝚎 𝚜𝚗𝚘𝚛𝚎𝚜. 𝙼𝚒𝚍𝚘𝚛𝚒 𝚋𝚕𝚎𝚠 𝚊 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚍. 


𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚘𝚟:

𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝. 𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚘𝚌𝚔𝚎𝚛. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚠 𝚒𝚝, 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚠 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕, 𝙼𝚒𝚍𝚘𝚛𝚒 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚕𝚘𝚠𝚎𝚛𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚛𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚗𝚜 𝚏𝚕𝚊𝚐. 𝚈𝚘𝚞 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛. 𝚂𝚑𝚎 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍.

"𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚈/𝙽"

"𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝙼𝚒𝚍𝚘𝚛𝚒"


                                                                                    ꧁  Tᕼᗴ ᗴᑎᗪ ꧂

OC's x ReaderWhere stories live. Discover now