♡︎𝙻𝚄𝙽𝙰 ☾ 𝚇 𝚁𝙴𝙰𝙳𝙴𝚁 ♡︎ 𝙼𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚝𝚎

2 1 0
                                    

Luna is person on top



key

𝙵/𝙵/𝙱/𝚃 = 𝙵𝚊𝚟𝚛𝚒𝚘𝚝𝚎 𝚌𝚕𝚊𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚞𝚋𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚎𝚊

𝙵/𝙵/𝙵 = 𝙵𝚊𝚟𝚛𝚒𝚘𝚝𝚎 𝙵𝚊𝚜𝚝 𝙵𝚘𝚘𝚍

𝙵/𝙰 = 𝙵𝚊𝚟𝚛𝚒𝚘𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚒𝚖𝚊𝚕

𝚁𝚎𝚊𝚍𝚎𝚛 𝚙𝚘𝚟:

𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚐𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚍𝚘. 𝙱𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚍 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚎𝚊𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝: 𝙵/𝙵/𝙱/𝚃 𝚊𝚗𝚍 𝙵/𝙵/𝙵. 𝚆𝚑𝚒𝚕𝚎 𝙻𝚞𝚗𝚊 𝚐𝚘𝚝 𝚂𝚞𝚋𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛 𝚋𝚎𝚛𝚛𝚢 𝚋𝚊𝚗𝚗𝚊𝚗𝚊 𝚋𝚞𝚋𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚎𝚊. 𝙾𝚏 𝚌𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎 𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚢𝚎𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚊 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚊𝚝𝚎 𝚒𝚗 𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚏𝚝𝚎𝚛𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝. 

(𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚘𝚗𝚎)

𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙, 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚗𝚊𝚙𝚔𝚒𝚗 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚘𝚙 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔, 𝚐𝚕𝚒𝚍𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚝𝚝𝚘𝚖. 𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙻𝚞𝚗𝚊 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚠𝚒𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚘𝚘𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔. 𝚈𝚘𝚞 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚎𝚢𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝, 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙷𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍. 𝙻𝚞𝚗𝚊 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚞𝚙. 

"𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝 𝚙𝚛𝚒𝚗𝚌𝚎/𝚜𝚜?" 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞. 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚙𝚕𝚞𝚜𝚑𝚒𝚎𝚜. 𝙷𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎𝚗𝚌𝚎, 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚚𝚞𝚒𝚌𝚔𝚕𝚢 𝚛𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚊 𝙵/𝙰 𝚙𝚕𝚞𝚜𝚑. 

"𝙻𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚒𝚝! 𝙸𝚝'𝚜 𝚜𝚘 𝚌𝚞𝚝𝚎!" 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚚𝚞𝚎𝚞𝚕𝚎𝚍. 𝙾𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚙𝚞𝚙𝚙𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝙷𝚎 𝚌𝚑𝚞𝚌𝚔𝚕𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚌𝚔 𝚘𝚞𝚝. 𝙷𝚎 𝚘𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚙𝚊𝚢𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚒𝚝. 𝙱𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚢 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐.

𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚠𝚘 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚊𝚗𝚍, 𝚊𝚜 𝙻𝚞𝚗𝚊 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚘𝚒𝚕 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚒𝚔𝚎. 𝙷𝚎 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚌𝚊𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚐𝚜 (𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚝𝚛𝚞𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍) 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚊 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎 𝚖𝚊𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚞𝚝𝚎. 

𝙱𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍/𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚊𝚜 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚏𝚝. 𝙸𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚑𝚎 𝚍𝚛𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚘𝚖𝚎.


꧁༻ⓉⒽⒺ ⒺⓃⒹ༇꧂

OC's x ReaderWhere stories live. Discover now