𝚈𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝙴𝚟𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚋𝚛𝚊𝚛𝚢 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙴𝚟𝚎 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍
"𝚠𝚑𝚢 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚖𝚒𝚍𝚘𝚛𝚒? 𝚂𝚑𝚎'𝚜 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚖𝚊𝚛𝚝." 𝙴𝚟𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚘𝚔 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎. "𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚠𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚢 𝚐𝚒𝚛𝚕𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚢 𝚎𝚕𝚜𝚎?" 𝙴𝚟𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚒𝚋𝚛𝚊𝚛𝚢. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝙴𝚟𝚎 𝚙𝚞𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚘𝚔𝚜, 𝚙𝚊𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚎𝚗𝚜 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚞𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚊 𝚌𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗. 𝙴𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚟𝚎. 𝚈𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚎𝚕𝚕 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜,𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚔𝚎𝚙𝚝 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞.
"𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚏𝚒𝚛𝚜𝚝?" 𝚜𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝. 𝚂𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚘𝚛𝚎𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚒𝚐𝚑𝚎𝚍 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚊 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚜𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚘𝚛 𝚕𝚎𝚊𝚛𝚗. 𝚈𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝚎𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚒𝚍𝚎𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚙𝚒𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚗𝚘𝚝𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚘 𝚘𝚏𝚝𝚎𝚗.
𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝟹 𝚑𝚘𝚞𝚛𝚜 𝚘𝚏 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚝𝚒𝚛𝚎𝚍, 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚗 𝚎𝚟𝚎𝚜 𝚕𝚊𝚙 𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚑𝚒𝚗 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙. 𝙴𝚟𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚘 𝚔𝚎𝚗 𝚞𝚙 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚋𝚞𝚝 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚠𝚊𝚜𝚝𝚎. 𝚁𝚎𝚜𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙.
-𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚖𝚊𝚝𝚑-
𝚈𝚘𝚞 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎'𝚜 𝚋𝚘𝚍𝚢 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚜𝚑𝚒𝚏𝚝 𝚞𝚙, 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛. 𝙷𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢..
"𝚍𝚎𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞!" 𝚑𝚎 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛𝚎𝚍. 𝚈𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎. 𝙴𝚟𝚎 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍, 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙴𝚟𝚎.
"𝚠𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚜𝚘 𝚏𝚞𝚗𝚗𝚢?" "𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚒𝚗 𝚝𝚛𝚘𝚞𝚋𝚕𝚎" "𝚊𝚗𝚍?" "𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚛𝚎𝚙𝚞𝚝𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚒𝚜 𝚛𝚞𝚒𝚗𝚎𝚍!" 𝚎𝚟𝚎 𝚌𝚑𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐
"𝚍𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚞𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚒𝚝 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑" 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝚂𝚑𝚎 𝚗𝚞𝚍𝚐𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚐𝚒𝚐𝚐𝚕𝚎𝚍.
"𝙸 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚝𝚞𝚙𝚒𝚍," "𝚑𝚞𝚖𝚙𝚑!" 𝚎𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚏𝚏𝚒𝚌𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞, 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘 𝚛𝚞𝚗 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚛, 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚞𝚋𝚕𝚎 𝚍𝚎𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗.
~𝑇ℎ𝑒 𝐸𝑛𝑑~