part 14

42 9 4
                                    







Exam zo chiah ka lod ah nghal dawn nia ka hmangaih zia che u hii...ngaihnawm lo mahse lo chhiar leh vek ula...🤗🤗🤗











Tunah hian jeon jungkook leh min yoongi chuan an company thawhho na that em vang chuan lawmman an dawnga mahse thil pakhat hriat hmaih an neih tlat ...

Awle tun ah chuan mr jeon leh mr min t eka lawm puia che u chuan pahnih na dinhmun hotu rei lote chhungah company lian leh hlawkber lonita chu manoban company neitu miss "LALISA MANOBAN " anihe....

Jk leh yg chuan an en nghal vata lisa chu tha tho tak leg anyihmel mawi tak aphena rapthlak tuman an hmuh loh nen zei tak chuan lo kalin lawmthu te chu an sawia ..."ahhh. Ka lawm em em ee. Ka pa in minthihsan khan engmah ka ngaihtuah theilo a mumal reng hre loa ka awm laiin ka angaih em em in midang min neihsana. ...rileu na reng renga hun ka hman lai chuan tihian ka infuih a min tichhetu te chungah chuan ka theihna hi ka lantir ve ngei tur ani tih in tichuan tundinhmun hi ka lo thlengta ani ka lawme..." Mupui kal khawm vhuan kut chu an beng dur dur a mahse jk chuan lisa chu thip tak chuan amelga...


Mr jeon heihi lisa anih hi ani nen hian thawk ho ula ka tia tun kan project bik ah hian company lian leh lian kan thawh ho chuan mipui tan thil tha tak kan siam chhuak dawn asin ...

Jl chuan mr song ka tihpalh mahse tun dinhmunah chuan thawhho hi ka la duh chiah loa...

Aw animaw anih chuan nakin ah min lo call mai dawn nia

Awle ..kan kal phawt mai anfe..



Jk chu corridor ah chuan akal a awine chu atlak leh pap a...

Mr jeon jungkook i lo dam tha maw ...titu lam chu ahawi vata jk chu hawisawn leh vatin hetah hian enge i lo tih kha i hmel tenawm zet kha ka hmu paih lo tih i hre nange ...

Oohhh...kook rude viau lo thinte ...min han enla he ka hmeltha tak hie tu mipa mahin an hnar ngailo ania ...

Huuhhhh aphena i hmel tenawm zet an hmuh loh vang anih chuu...

Min hnar rei lo vang jungkook ka chungah i thil tih zawng zawng kha amal te tein ka rul let leh vek ang che...

Nang zawk hian asin ka chungah thil pawi tak tih chu...

Ka kal phawt ange lo in rawh hmana lisa kha chu ka ji tawh loh ania ...







Time skippp

Oh kook i lo va haw hma ce enge a an party chu....


Minnie ih maw lisa kha alo kala...

Mawh!!! Lisa maw mahse anii chu apain athawn bo kha nisia
..

Nihe apa athih tawha...amak ka ti...
Kook thil diklo aawm tlatin ks hria lisa tunah lo lan thut dan hi ....

Nie...khawnge naupang ho...

Wn mu deuh chiaha...i chau viau aniang inbual la chuan i mu nghal mai dawn nia ka lo mu chhungang...

PRECIOUS [Jikook]Where stories live. Discover now