Szeptember 2/1

159 10 0
                                    

Reggel úgygondoltam,hogy Reni elé megyek,mivel ugye tökre közel lakunk egymáshoz.A kapuban nagyjából olyan 2 percet várhattam utána Reni és gondolom az apukája jött ki a bejárati ajtón.

-Virág!Szia-ölelt meg Reni.Persze rögtön vissza is öleltem mosolyogva.

-Jó napot!-köszöntem Reni apukájának.

-Szervusz Reni apukája vagyok-mutatkozott be illedelmesen.

-Bencze Virág.Reni osztálytársa.

-Lányok akkor indulunk?

-Persze-feleltük egyszerre.

Az út csöndesen telt.Renivel mikor kiszáltunk egyszerre néztünk egymásra.

-Téged apukád szokott hozni?

-Igen.

-Ez tök jó!-mondtam mosolyogva.Azok az idők jutottak eszembe,amikor még apu engem is bevitt a suliba.
A portán a belépőkártyánkat megmutatva mentünk a boxunkhoz.

-Te hol vagy?-kérdezte.

-Pont melletted!-nevettem.

Elővettem a hozott Fall Out Boy-os és persze a Pete Wentz-es plakátjaimat és a cellukszot.

-Jók a plakátjaid-dícsérte meg Reni.

-Köszi!Te hoztál valamit amit ki rakhatsz?

-Még nem találtam....

-Te amúgy szereted a Fall Out Boy-t?

-Nem nagyon ismerem ezt a bandát.

-Awww....értem.Akkor majd küldök pár videót,hátha megtetszik!-ajánlottam lelkesen.

-Köszi.

-Amúgy szerinted melyik a jobb?P!AtD,MCR,FOB, vagy THT?Amúgy én általánosban a THT-t szerettem,de már most FOB-fan vagyok-közöltem.Utána pedig kérdő tekintettel fordultam felé.

-Hát-nézett rám vissza bizonytalanul.-Nem tudom,mit jelentenek ezek a rövidítések-mondta.

-Együttesek-próbáltam valahogyan segíteni.

-Nem ismerem-rázta meg a fejét.

-Akkor majd ezekből is küldök neked pár linket-vontam meg a vállamat.

-Nekednő a kedvenced?-kérdezte,mert észre vette,hogy Pete Wentz harminszor volt felragasztva.

-Ő Pete Wentz!A Fall Out Boy gitárosa!

-Aha.Értem-bólintott.

Még Reni segített egy kicsit ragasztgatni utána elindultunk a terem felé.

-Sziasztok!-köszöntünk.

Már egy kicsit sikerült megtanulnom a többiek nevét,de azért még kell egy kis idő mire meg tudjam a többieket különböztetni..
Dávid-vagy ahogy a többiek hívják Dave bejött üvöltözve a headsettel a fülében.Bevallom elég viccesen nézett ki.Utána bejött Kinga.Na Kinga az akivel vigyázni kell.Nem félek tőle,de inkább tartom a megfelelő távolságot.Mögötte az A-s lányok vihogva jöttek be.Huh....meg van kivel ne barátkozzak inkább.

-Renáta,miért nem a kötelezőt olvasod?-kérdezte Kinga gúnnyal a hangjában.

Figyelj Kinga.Szerintem mindenki törődjön a maga dolgával-szólaltam meg a kezemet firkálgatva.

-Na itt van a másik is.Hogy is hívnak?Ja igen....Bencze.Persze tőled nem is méltetom megkérdezni,hogy elolvastad a kötelezőt-vigyorgott a képembe.

-Képzeld én már az első hónapban kiolvastam,és szerintem Reni is.

Kinga erre inkább már nem válaszolt,hanem leült a helyére.
-Renáta.Te tényleg ki olvastad....

-Igen Kinga kiolvastam a kötelezőket-nézett föl a könyvéből Reni.

-Ricsi,megvan kik írják a ház dolgozatokat-röhgött fel Zsolti.

-Hm?-néztem hátra fáradtan-Az gumicukor?

-Igen.Kérsz?-nyújtotta felém Zsolti.

-Aham-álltam fel a padomból.

-Ricsi te kérsz?-nyújtotta oda a másik fiúhoz a zacskót.

-Kösz,most nem.

Eddig csak a kezemet néztem,amire firkáltam.Viszont még mindig nem tudom azt,hogy ki az a Ricsi.Felnéztem,és akkor meg láttam őt.Egy egyszerű fekete farmert viselt fehér Adidasos pólóval.A haja világos barna tincsekből állt,ami tökéletesen illett a mogyoró barna szeméhez.Amikor belenéztem a szemébe,azt hittem majdnem elájulok.Mégis mi a manó van velem?Gyorsan elvettem egy darabot a gumicukorból utána pedig szaladtam vissza a helyemre.

Tanári asztal

Jacques Kamilla Kinga

Reni Virág(én) Zsolti

Cortez Ricsi Robi

Andris Arnold Dávid

Hirtelen az osztályterem ajtaján Kamilla futott be.

-Már csöngettek?-lihegett fáradtan.

-Ébresztő!Már vagy 3 perce.

Viszont az irodalom tanár helyett az ofő jött be meglepetésünkre...

,,Ha én lennék Bencze Virág!"(Szjg FF)A Kezdet Nehéz!🧡Où les histoires vivent. Découvrez maintenant